Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
1/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kohtaamista viimeiseen asti ja jos niin huonosti käy, että satutaan näkemään, niin moikkaan neutraalisti.

Vierailija
2/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn ystävällisesti ja odottelen, että nainen tekee aloitteen.

Vierailija
4/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tuomaan erektiossa pullistelevaa etumustani naisen näkökenttään. 

Vierailija
5/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.

Vierailija
6/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tietoisesti olla mahdollisimman neutraali ja asiallinen. Vältän kohtaamisia, jos se on pienellä vaivalla mahdollista

Vierailija
7/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.

Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.

Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️

Vierailija
8/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"

Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.

Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)

M47

Vierailija
9/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"

Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)

M47

Tämä siis näin iän myötä, ennen minulla oli tapana käyttäytyä lapsellisesti

M47

Vierailija
10/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.

Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️

Kyllähän miehet tykkää aloitteellisista naisista. Mieskin haluaisi edes joskus tuntea olevansa haluttu, se tavoiteltu yksilö. Ei mies tykkää siitä ainaisesta naisten saalistamisesta jossa itse joutuu tekemään kaiken.

Moni mies pelkää että ei ole tarpeeksi hyvä naiselle.

Vierailija
11/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ujot miehet on ihania!

Vierailija
12/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten ilmaisen itseäni rähisemällä ja äyskimällä.

Vierailija
13/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.

Vierailija
14/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu vaahtoaa muna pystyssä.

Vierailija
15/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.

Mä tykkään ujoista miehistä!

Vierailija
16/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt sellaisen havainnon että ujoilla miehillä on vähiten menekkiä naisten parissa.

Miksi naiset harrastavat niin usein ristiriitaisia lausuntoja?

Vierailija
17/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen kohtaamista viimeiseen asti ja jos niin huonosti käy, että satutaan näkemään, niin moikkaan neutraalisti.

Näin

M35

Vierailija
18/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ihme että nää ketjut on täynnä kaipausta, kun kaikki vaan ihastuessaan VÄLTTELEE toisiaan minkä kerkiää.

Vierailija
19/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.

Kiva, nähdään Ärrällä 20:45, ostan sulle nallekarkkeja ja limua

M47

Vierailija
20/953 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos kaikilla tavoitelluilla naisilla on se ujoin mies...