Olen huolissani naapurin 40v miehestä joka on nyt kesälomalla. Hän vain jumittaa kämpässään eikä poistu välttämättä koko päivänä
Näen hänet ikkunastaan sisään ja hän istuu tunti tolkulla tietokoneen ääressä ja välillä poistuu hetkeksi varmaan syömään jne..
Äsken istahti taas tuonne tuoliin kahvikupin kanssa.
Ei ole tänääkään käynyt ulkona ollenkaan.
Eilen kävi illasta lähikaupassa mutta herran tähden sentään.
Yksin asuu eikä vaikuta kovin onnelliselta
Kommentit (29)
Hänhän on kui minä, joka rentoudun ja nautin netillä olosta :D
N47
Olet siis kyylännyt häntä kaksi päivää. Ei kukaan tiedä toisen menemisiä ja tekemisiä noin tarkkaan ellei ole pahimman lajin stalkkaajakyylä.
Mitään muuta ei tuosta miehestä voi sanoa kuin että hänellä on sata kertaa enemmän elämää kuin ap:lla. Aika kuluu kivasti jonkin mieleisen puuhan parissa, ei tarvitse stalkata naapureita eikä keksiä heille kuvitteellisia elämiä.
Oisko Sinkkumies tai joku muu av:n vakikirjoittaja?
Tuohan on just kuin minä. Minulla on vaan verhot kiinni että tänne ei kyllä kukaan näe.
Sinkkuna on hyvä kun voi vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen hänet ikkunastaan sisään ja hän istuu tunti tolkulla tietokoneen ääressä ja välillä poistuu hetkeksi varmaan syömään jne..
Äsken istahti taas tuonne tuoliin kahvikupin kanssa.
Ei ole tänääkään käynyt ulkona ollenkaan.Eilen kävi illasta lähikaupassa mutta herran tähden sentään.
Yksin asuu eikä vaikuta kovin onnelliseltaNormaalia yksinäisen miehen elämää.
M35
Niinpä. Menisipä loma pian ohi niin pääsisi takaisin töihin
Hän on varmaankin kiltttimies joka iltaisin suutelee yksin oluttölkin kylmää pintaa. Mene antamaan pimppaa.