Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestänne ns. normaali nainen? Yleisin naistyyppi.

En tiedä mikä on normimuikki
10.06.2018 |

Siinä kysymys. Koska itse olen nainen ja saanut kuulla, etten kuulu tähän ryhmään. Puhutaan siis luonteesta ja käytöksestä.

Olen kuulema mm. ihminen josta ei saa otetta, ennalta arvaamaton. epätyypillinen suominainen

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkanen wt.

Vierailija
2/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mikä on muikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naistyyppejä on?

Vierailija
4/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa "normaalia", on vain stereotypioita.

Vierailija
5/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, musta on hassu ajatus että olisi muka olemassa jotain sukupuolen tms mukaan olemassa olevia ryhmiä, joiden jäsenten voisi odottaa olevan tietynlaisia. Toki biologisesti siis voi olla, mutta ihmisen luonne ja muut psykologiset ominaisuudet totta kai vaihtelevat. Onneksi. 

Vierailija
6/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita normaaleita ei ole kuin Eppu, ja hänkin on mies.

Vierailija
7/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sellainen melko pinnallinen, hieman tyhmä tai yksinkertainen, alkoholiin menevä. Nainen joka ajattelee pääasiassa vain hyvin pinnallisia asioita, eikä omista kovin hyvää yleistietämystä. Harrastaa lähinnä shoppailua ja baareissa käymistä, todennäköisesti myös irtosuhteita jossain määrin. Jotain tuohon suuntaan olisi oma stereotyyppinen näkemys tyypillisestä suomalaisesta naisesta.

Vierailija
8/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alempi keskiluokka: eva

keskiluokka: peppi

ylempi keskiluokka: monica

Vierailija
9/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sellainen melko pinnallinen, hieman tyhmä tai yksinkertainen, alkoholiin menevä. Nainen joka ajattelee pääasiassa vain hyvin pinnallisia asioita, eikä omista kovin hyvää yleistietämystä. Harrastaa lähinnä shoppailua ja baareissa käymistä, todennäköisesti myös irtosuhteita jossain määrin. Jotain tuohon suuntaan olisi oma stereotyyppinen näkemys tyypillisestä suomalaisesta naisesta.

Onpas harvinaisen negatiivinen näkemys.

Vierailija
10/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin äitini ikäpolven (kohta 70 v.) mielestä naisen pitää olla ahkera, käytännöllinen, ripeä, aikaansaava ja suorittava, siis nimenomaan taloustöissä, kodinhoitoon liittyvissä asioissa ja mielellään myös puutarha- tai maataloustöissä. Tämä on ainoa asia, joka minulle tuli mieleen. 

Vierailija
11/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kokemuspohjalta. En väitä että valtaosa olisi tämmöisiä, mutta omalle kohdalleni on vaan sattunut älytön määrä tämän tyyppisiä naisia. Tosin se on pakko sanoa että alkoholiin meneviä tuntuu kyllä olevan valtaosa, tosin niin on miehistä myös.

Vierailija
12/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tullut monen miehen suusta, joten siksi asia kiinnostaa. En ole seurustellut naisen kanssa, koska olen hetero.

Eivät ole siis pahaa tarkoittaneet, lähinnä hämmästyneet kun en ole ns. massaa. Ja ovat olleet ihan pihalla

Ap

Vierailija
13/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän puhui omasta elämästään: äidistään, sisarestaan, tädeistään, mummostaan jne.

Ihmisillä on hyvin erilaisia taustoja.

ohis

Vierailija
14/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut monen miehen suusta, joten siksi asia kiinnostaa. En ole seurustellut naisen kanssa, koska olen hetero.

Eivät ole siis pahaa tarkoittaneet, lähinnä hämmästyneet kun en ole ns. massaa. Ja ovat olleet ihan pihalla

Ap

Unohdit lisätä, ettet tule naisten kanssa toimeen. :)

Vierailija
15/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin äitini ikäpolven (kohta 70 v.) mielestä naisen pitää olla ahkera, käytännöllinen, ripeä, aikaansaava ja suorittava, siis nimenomaan taloustöissä, kodinhoitoon liittyvissä asioissa ja mielellään myös puutarha- tai maataloustöissä. Tämä on ainoa asia, joka minulle tuli mieleen. 

Lisään: "Oikea nainen" tai "kunnollinen nainen" myös passaa jatkuvasti muita, keittää ja kaataa kahvit, nousee ensimmäisenä pöydästä raivaamaan astioita, "ottaa tilan haltuun", hyörii ja pyörii. Vitkutteleva ja teoreettinen nainen on "epätyypillinen nainen", ainakin äitini sukupolven mielestä. 

Usein "oikea nainen" hyörii, pyörii ja passaa muita marttyyrimaisia huokauksia päästellen. Tätä olen aina ihmetellyt. 

Vierailija
16/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpas. Mulla monta hyvää naisystävää. Enkä ole ruma, lesbomainen enkä ees lihava

Ap

Vierailija
17/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, persjalkanen, läski ja ruma. 

Ärsyttävä.

Valittaja.

Tässä nyt ainakin mitkä sopivat kuvauksena kaikkiin tuntemiini naisiin.

Vierailija
18/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, tässä hiljaisen ja ujojen introverttien maassa, naisen oletetaan olevan ainakin jollain tavalla sosiaalinen ja muiden kanssa toimeentuleva. Saa olla ujo, kunhan hymyilee ja on ujo jotenkin suloisella tavalla. Hiljainen, pohdiskeleva, hymytön ja vakava nainen saa kuulla olevansa omituinen ja tylsä, ja yleensä ne tästä huomauttelevat ovat saamerin tylsiä itsekin. 

Vierailija
19/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hymytön reppana. Enkä kyllä ujokaan. Joten kuvaus meni väärin. Ap.

Vierailija
20/119 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulenpas. Mulla monta hyvää naisystävää. Enkä ole ruma, lesbomainen enkä ees lihava

Ap

Mikä on "lesbomainen"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme