Mitä käyttämäsi Nokia-känny kertoo Sinusta?
Oletko köyhä, isänmaallinen vaiko vähän tyhmä? Jotenkin näin on mua arvioitu kun kaivan vanhan Lumian esille. Mitähän voisi sanoa iPhonen käyttäjistä?
Kommentit (6)
Enemmän kertoo ihmisestä se, mitä hän sanoo toisen puhelimesta. Alkaen siitä, että kokee tarpeelliseksi edes sanoa siitä mitään.
Eiköhän Lumia käyttäjät ole jo ulkona ihan kaikesta mitä tapahtuu :)
Joillekin (kuten itselleni) puhelin on vain puhelin. Se otetaan taskusta, kun siihen saapuvaan puheluun/tekstariin vastataan, tai jos halutaan soittaa/lähettää tekstari. Datailut saan hoidettua tietokoneellakin.
Sillä mitä muut mun luurista ja musta mahdollisesti ajattelevat ei ole mulle mitään hevon väliä.Mulle riittää että se mun käyttämä perusluuri tekee sen mitä siltä vaadin eli voin soittaa sekä vastaanottaa puheluita ja tekstareita. Mieluummin kiva kasvava sijoitussalkku kuin rahaa tuhlattuna nopeasti vanhentuvaan tekniikkaan.
Minulla on 15 v. vanha Nokia. Kertoo, että olen valveutunut ja huolehdin yksityisyydestäni hyvin. En anna sormenjälkiäni, enkä silmäkuvaani yhtiöille ja sitä kautta varastettavaksi ja jaettavaksi rikoksia varten. Huolehdin myös terveydestäni käyttämällä pienempää säteilymäärää ja näppäimistöä niin soluni eivät vahingoitu. En tuhlaa rahaa turhuuksin vaan käytän kutakin laitetta niin pitkään kuin se kestää mikäli se toimittaa käyttötarkoituksensa.
Ei se känny tuollaisia kerro, vaan se sitä nenänvarttaan pitkin katsova pölvästi. Jonka mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.