Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käyttämäsi Nokia-känny kertoo Sinusta?

Vierailija
10.06.2018 |

Oletko köyhä, isänmaallinen vaiko vähän tyhmä? Jotenkin näin on mua arvioitu kun kaivan vanhan Lumian esille. Mitähän voisi sanoa iPhonen käyttäjistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se känny tuollaisia kerro, vaan se sitä nenänvarttaan pitkin katsova pölvästi. Jonka mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
2/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kertoo ihmisestä se, mitä hän sanoo toisen puhelimesta. Alkaen siitä, että kokee tarpeelliseksi edes sanoa siitä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Lumia käyttäjät ole jo ulkona ihan kaikesta mitä tapahtuu :)

Vierailija
4/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin (kuten itselleni) puhelin on vain puhelin. Se otetaan taskusta, kun siihen saapuvaan puheluun/tekstariin vastataan, tai jos halutaan soittaa/lähettää tekstari. Datailut saan hoidettua tietokoneellakin.

Vierailija
5/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä  mitä  muut mun luurista  ja musta mahdollisesti ajattelevat ei ole  mulle mitään hevon väliä.Mulle riittää että se mun käyttämä perusluuri  tekee sen mitä siltä vaadin eli   voin soittaa sekä  vastaanottaa puheluita ja tekstareita. Mieluummin kiva  kasvava sijoitussalkku  kuin rahaa tuhlattuna nopeasti vanhentuvaan tekniikkaan.

Vierailija
6/6 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15 v. vanha Nokia. Kertoo, että olen valveutunut ja huolehdin yksityisyydestäni hyvin. En anna sormenjälkiäni, enkä silmäkuvaani yhtiöille ja sitä kautta varastettavaksi ja jaettavaksi rikoksia varten. Huolehdin myös terveydestäni käyttämällä pienempää säteilymäärää ja näppäimistöä niin soluni eivät vahingoitu. En tuhlaa rahaa turhuuksin vaan käytän kutakin laitetta niin pitkään kuin se kestää mikäli se toimittaa käyttötarkoituksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän