Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä aiotte vietää juhannuksen?

Vierailija
10.06.2018 |

Me tietysti mökillä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihan vaan kotona koska palkka ei tulekaan tänä vuonna ennen jussia. Kiva lapsille syyä juhlapäivänä makaronia ja ketsuppia. Hauskaa jussia vaan! T. Neljän lapsen äiti

Katkotuta piuhasi - minä maksan. Kaltaistesi ei kuulu lisääntyä!

Vierailija
42/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jospa olisikin vaihteeksi juhannuksen kaupungissa - kerrankin on muiden vuoro olla suvun mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto töissä ja loppu Jussi kotona niin kuin aina. Grillataan, saunotaan, tavallinen viikonloppu. Toivottavasti naapurit ei innostu pitämään bileitä. Muuten saadaan taas kuunnella kasari Suomi-poppia ärsyrykseen asti.

Vierailija
44/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihan vaan kotona koska palkka ei tulekaan tänä vuonna ennen jussia. Kiva lapsille syyä juhlapäivänä makaronia ja ketsuppia. Hauskaa jussia vaan! T. Neljän lapsen äiti

Katkotuta piuhasi - minä maksan. Kaltaistesi ei kuulu lisääntyä!

Olen köyhä, maksaisitko kohdunpoistoni?

Vierailija
45/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona. Ei eroa mitenkään normaalista viikonlopusta.

Oletko nainen vai mies, ikä, missä asut, haluaisitko tehdä jotain? Olen nainen Pohjois-Pohjanmaalta, olisi kiva tehdä jotain, ystävän kanssa. En siis tarkoita seksiseuraa, vaan ystävyyttä.

Vierailija
46/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka juhannus omalla pikku mökillä, odotan innolla.

Vierailija
47/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea - yksinäisten yhteiset juhannusbileet. Olisko jollain kiinnostusta järjestää?

Vierailija
48/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vaan. Kattelen sarjoja, nukun pitkään, käyn lenkillä, ehkä ottamassa aurinkoa jos kelit sallivat.

Vierailija
49/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kuten aiempinakin vuosina jo pitkän aikaa. Omasta toiveestani. Työkavereilla aina jotain suuria suunnitelmia juhannuksen suhteen ja minulla ei. Kotona ehdin olla paljon muutenkin. Alkoholia en käytä ollenkaan ja grillaillaan kesällä usein muutenkin.

Tykkään työstäni ja juhlapyhien aikaan siellä on aina ihan erityinen meno päällä.

T. sh

Vierailija
50/50 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Grillataan, saunotaan, käydään uimassa, jos sää sallii. Istutaan terassilla, välillä voidaa jopa maata aurinkovuoteella tai riippumatolla, jos oikein on lämmintä. Minä ja lapset, mahdollisesti miesystäväni viettää juhannusta meidän kanssa, tai sitten ei.

Mä en pidä mökkeilystä, joten tämä on mulle ihan täydellinen juhannus! En kaipaa hyttysiä, merivedessä peseytymistä ja työleiriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan