Kuinka kauan olette olleet naimisissa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 41 vuotta
Ensimmäinen aviomies 9 vuotta.
Toinen aviomies 2 vuotta.
Kolmas aviomies 30 vuotta.
Siis tarkoitin liittoa yhden kanssa, niiden jotka ovat siinä ensimmäisessä ja toivottavasti ainoassa liitossaan.ap.
Ai jaa! No, tämä ei ollut vouhotusta, vaan esimerkki siitä, ettei avioliittoon tarvitse jäädä, jos mies pahoinpitelee vaimoaan. Ensimmäinen mieheni alkoholisoitui Venäjällä olleesaan töissä vuonna 1979, jolloin lapsemme syntyi. Kestin sitä, kunnes haulikko oli kerran ohimolla. Lähdin, eikä siinä auttanut kerjätä takaisin. Piste. Toinen aviomieheni oli niin mustasukkainen, että ahdistuin. Lähdin, eikä siinä auttanut kerjätä takaisin. Kolmannelle miehelleni sanoin, että jos lyöt tai muuten olet epäkunnioittava minua kohtaan, niin lähden. En koskaan ole niin riippuvainen miehestä, että antaisin itseni alistua tähän kaikkeen. Niin kuin sanotaan "kolmas kerta toden sanoo", niin nyt avioliittoni on täydellinen. Enkä lapsia ole tehnyt, kuin ainoastaan tämän yhden. Oma laskelmoiva päätös. Elämä opettaa, ettei lapsilla paranneta avioliittoja.
kahdeskymmenesviides vuosi menossa, sitä ennen kimpassa kolme vuotta.
21 vuotta yhdessä, josta 17 asuttu saman katon alla ja 11 naimisissa.
Syksyllä tulee yhteistä taivalta täyteen 26v ja avioliittoa 18v.
N42
16 vuotta naimisissa. Yhdessä 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä on mennyt naimisiin? Itse kannatan avoliittoa, ja parempi se olikin, koska kun miehen naama alkoi ärsyttää, niin eroa ei tarvitse selvitellä mihinkään.
Kuka tyhmä ei ymmärrä, että joskus voi olla joku syy mennä naimisiin. Kuten taloudelliset/verotukselliset asiat tai lapsiin liittyvät asiat. Mekin mentiin naimisiin vasta sitten kun oli tarve mennä ja siitä oli selkeästi hyötyä.
Naimisissa nyt kai jotain alle 3 vuotta ja yhdessä ehkä jotain 15.
Kesällä tulee 18 v. Ennen naimisiinmenoa ehdittiin tosin olemaan vajaa 10 vuotta yhdessä, eli syksyllä tulee 28 v yhdessäoloa (mutta tätähän ei kysytty).
Tänään 21. hääpäivä. Yhdessä on tosin oltu jo 36 vuotta.
Juuri tuli 30 vuotta täyteen yhdessä.
Naamiaisissa 22 vuotta.
Yhdessä 36v, siitä naimisissa 31. Sama mies. Ikää minulla 55v.
Ekalla kierroksella 5 v, tällä toisella nyt 10.
Naimisissa 19 vuotta, yhdessä 21 vuotta.