Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa keksimään nimi 1. ja 3. nimen väliin!

Vierailija
09.06.2018 |

Kyselinkin täällä tänään aikaisemmin varmistusta Alva-nimelle, kun pelkäsin että siitä tulisi mieleen arvonlisäverot sun muut. Sain kommenteistanne viimeisen varmistuksen, joten tyttäremme etunimeksi on nyt lyöty lukkoon Alva. :)

Kolmanneksi nimeksi olemme suunnitelleet oikein kunnon prinsessanimiä, koska etunimi on niin neutraali ja usein käytetty myös pojan nimenä. Olemme miettineet tähän mennessä esimerkiksi Charlottaa, Eleonooraa ja Alessiaa jotka ovat niin yliampuvia hienostelunimiä, että jakavat varmasti mielipiteitä...

Tyttären nimeksi siis tulee Alva ----- Charlotta/Eleonoora/jne, ja siihen väliin tarvitsisi tyttömme vielä jonkun nimen.

Jotta nimestä kuitenkin tulisi hyvä kokonaisuus kaikkea, toivoisimme että toinen nimi olisi selkeästi suomalainen, ei-prinsessanimi, eikä liian erikoinen tai harvinainen, sillä Alva on ruotsalainen nimi ja nuo kolmannen nimen vaihtoehdot nyt ovat mitä ovat. Minä itse kuitenkin olen suomalaista sukua, ja haluaisin että sekin näkyisi tyttäremme nimessä. Jotenkin kyseisten nimien väliin on (ainakin meille kahdelle) todella vaikeaa keksiä mitään nimeä joka sopisi, eikä suvussakaan oikein ole mitään siihen sopivaa suomalaista nimeä.

Huh, tulipa romaani. Olen kiitollinen jos autatte!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alva Lumi Charlotta

Alva Senja Charlotta

Alva Emmi Isabella

Alva Loviisa Isabella

Vierailija
62/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alva Taina Auroora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Alva  Satu Olivia

-Alva Suvi  Charlene

-Alva Vuokko Adalyn

:)

Vierailija
64/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida tai Iisa soåisi hyvin!

Vierailija
65/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jo pariin kertaan ehdotettu Helmi on todella kaunis ja käy hienosti muihin nimiin.

Jos vähän eksoottisempaa olette vailla, niin Luna.

Vierailija
66/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea

Vierailija
67/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea

Alva Linnea Aurora tai Alva Linnea Carlotta.

Vierailija
68/68 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alva Ida 

Alva Esteri

Alva Sohvi (Sofia) 

Alva Hilda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä