Auttakaa keksimään nimi 1. ja 3. nimen väliin!
Kyselinkin täällä tänään aikaisemmin varmistusta Alva-nimelle, kun pelkäsin että siitä tulisi mieleen arvonlisäverot sun muut. Sain kommenteistanne viimeisen varmistuksen, joten tyttäremme etunimeksi on nyt lyöty lukkoon Alva. :)
Kolmanneksi nimeksi olemme suunnitelleet oikein kunnon prinsessanimiä, koska etunimi on niin neutraali ja usein käytetty myös pojan nimenä. Olemme miettineet tähän mennessä esimerkiksi Charlottaa, Eleonooraa ja Alessiaa jotka ovat niin yliampuvia hienostelunimiä, että jakavat varmasti mielipiteitä...
Tyttären nimeksi siis tulee Alva ----- Charlotta/Eleonoora/jne, ja siihen väliin tarvitsisi tyttömme vielä jonkun nimen.
Jotta nimestä kuitenkin tulisi hyvä kokonaisuus kaikkea, toivoisimme että toinen nimi olisi selkeästi suomalainen, ei-prinsessanimi, eikä liian erikoinen tai harvinainen, sillä Alva on ruotsalainen nimi ja nuo kolmannen nimen vaihtoehdot nyt ovat mitä ovat. Minä itse kuitenkin olen suomalaista sukua, ja haluaisin että sekin näkyisi tyttäremme nimessä. Jotenkin kyseisten nimien väliin on (ainakin meille kahdelle) todella vaikeaa keksiä mitään nimeä joka sopisi, eikä suvussakaan oikein ole mitään siihen sopivaa suomalaista nimeä.
Huh, tulipa romaani. Olen kiitollinen jos autatte!
Kommentit (68)
-Alva Satu Olivia
-Alva Suvi Charlene
-Alva Vuokko Adalyn
:)
Tuo jo pariin kertaan ehdotettu Helmi on todella kaunis ja käy hienosti muihin nimiin.
Jos vähän eksoottisempaa olette vailla, niin Luna.
Vierailija kirjoitti:
Linnea
Alva Linnea Aurora tai Alva Linnea Carlotta.
Alva Ida
Alva Esteri
Alva Sohvi (Sofia)
Alva Hilda
Alva Lumi Charlotta
Alva Senja Charlotta
Alva Emmi Isabella
Alva Loviisa Isabella