Luetellaan etuja siitä että on ruma :D
Kommentit (68)
Ei tarvitse välittää, kun aika tekee tehtävänsä ja naama rupsahtaa
Voi liikkua täysin näkymättömänä ihan minne vain menee.
M35
Ei ole koskaan pelottanut kävellä yöllä kaupungilla. Hyvä, koska tämän näköisenä hoidan ylimääräiset kävelyni mieluiten pimeällä.
Rahat säästyy, kun ei tarvitse ostella meikkejä. Tästä naamasta ei millään pakkelilla tule kaunista.
Ei ole koskaan sydän särkynyt, koska ei ole päässyt tarpeeksi lähelle ketään sellaista kokeakseen.
Ei saa ei-toivottuja iskuyrityksiä.
Erottuu joukosta paremmin. Semmoiset tavanomaiset pikkusievät hukkuvat massaan mutta minä en, kun olen itse se massa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jättää rauhaan
Känniset lääppijät jättää rauhaan.
Lääppijät ylipäätään.
Baarissa saa olla rauhassa.
Kukaan ei käy päälle (siis hyökkäystarkoituksessa).
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ei-toivottuja iskuyrityksiä.
Niin ja vielä vähemmän toivottujakaan:D
M35
Ei ole olemassa bad hair day -ilmiötä, kun pää on aina helkatinmoinen pöheikkö.
Samoin tekee naiset, yksin saa olla vuodesta toiseen..
Olen jo kuullut vaikka mitä selityksiä treffien jälkeen ja kyllä mä tiedän realistisena miehenä että jos kasvot olisi komeat niin naiset haluaisi olla muutakin kuin kavereita..
"Voidaan kyllä nähdä mutta kaveripohjalta"
"Tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita"
"En tuntenut kipinöitä"
"En usko että tästä tulee mitään enempää"
"Luulen että treffimielessä ei enää nähdä mutta jos haluat nähdä kavereina niin laita viestiä"
- Miehet eivät ahdistele tai lääpi
- Jos joku kiinnostuu, kiinnostuu yleensä luonteen ja huumorintajun vuoksi, ei ulkonäön (eli kiinnostuu ulkonäöstä huolimatta)
- Tämä nyt ei ole yhteiskunnallisesti mikään hyvä asia, mutta usein esim. omassa vaativassa työssäni ei niin hyvännäköinen nainen otetaan vakavammin, kuin kuvankaunis bimboksi oletettu työkaveri. Ei missään nimessä hyväksyttävää, mutta valitettavasti joskus menee näin
- Voi matkustaa yksin naisena melkein mihin vaan, ja miehet eivät ulkomaillakaan ahdistele tai lähesty
- Muut naiset haluavat ystävystyä ja ovat mukavia, koska eivät koe uhkana
On helpommin uskottava
Kukaan ei väitä, että olisi saanut etuja esim. työelämässä pärstäkertoimensa siivittämänä
Oppii näkemään ulkonäön vaikutuksia elämässä ihan eri tavalla kuin normaalit, kehittää empatiaa ihmisiä kohtaan, kun ymmärtää etteivät he välttämättä ole oikeasti sellaisia kuin miltä näyttävät. Monesti ihmisillä näyttää lievästi olevan jokin ilme kasvoilla, vaikkei oikeasti olisi. Esimerkiksi jos joku näyttää nyrpeältä, rumana miettii kahdesti olisiko se sittenkin vain pintaa, ja tekee päätelmiä ihmisistä enemmän heidän käytöksensä eikä ulkoisen vaikutelman perusteella.
Saa aiheuttaa ihmisille oksennuskohtauksia.
Rahat säästyy, kun ei tarvitse ostaa uusia vaatteita. Kun on oikeesti ruma, ei vaatteilla koreilla.
Voi keskittyä johonkin muuhun kuin ulkonäköön, elämässä voi olla muutakin sisältöä, ei ole niin pinnallinen.
Ja jos on tosi ruma niin voi päästä ikuistetuksi johonkin upeaan romaaniin niinkuin Notre Damen kellonsoittaja tai Frankensteinin hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekee naiset, yksin saa olla vuodesta toiseen..
Olen jo kuullut vaikka mitä selityksiä treffien jälkeen ja kyllä mä tiedän realistisena miehenä että jos kasvot olisi komeat niin naiset haluaisi olla muutakin kuin kavereita..
"Voidaan kyllä nähdä mutta kaveripohjalta"
"Tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita"
"En tuntenut kipinöitä"
"En usko että tästä tulee mitään enempää"
"Luulen että treffimielessä ei enää nähdä mutta jos haluat nähdä kavereina niin laita viestiä"
Minulla ei ole pelkoa, että miehet haluaisivat olla edes kavereita.
Rumana on siinä mielessä "turvallista", että tuskin joutuu pelkäämään kateellisten sabotointiyrityksiä, ilkeitä juoruja tms.
Välttyy parisuhteen rasittavilta draamoilta.