Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihloissa ja naimisissa olevat hoi! Millaisissa tilanteissa otat sormuksen pois sormesta?

Vierailija
09.06.2018 |

Olenkohan ainoa, joka riisuu vihkisormuksen ennen nukkumaan menoa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden kaupungille tai asioille niin yleensä laitan. Ennen pidin 24/7, mutta lapsen synnyttyä se jäi kun tuntui, että se oli välillä "tiellä" eikä tuntunut hygieeniseltä vaihtaa vaippoja sen kanssa. Suunnitelmissa on ostaa joku ihan perus rinkula, joka olisi vähän käytännöllisempi ja saisi olla nykyistä halvempikin.

Vierailija
42/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ruokaa laittaessa, nukkuessa, suihkussa, siivotessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä (ei saa käyttää koruja), salilla (hankaavat kädensijoihin), kotona ja lähisuvun parissa ollessani (tietäcät muutenkin, että olen naimisissa)... Oikeastaan käytän sormuksia vain juhlissa ja "virallisissa" tilanteissa (jos vaikka menen pitämään luentoa).

Vierailija
44/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käydessä.

Vierailija
45/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kihla - ja vihkisormus on aina sormessa. Eikä tule mitään tilannetta mieleen miksi ottaisin ne pois. Kummankin raskauden aikana olen joutunut ottamaan sormukset pois pariksi kuukaudeksi.

Vierailija
46/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon vähän lihonut tässä viime kuukausina, niin enpä pidä sitten ollenkaan, kun tekee vähän tiukkaa :(

Vierailija
47/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun remppaan jotain missä käytän jotain tuotetta joka saattaa hioa sormusta, tai syövyttää. Toinen silloin kun  suihkun jälkeen rasvaan itseni. En halua että rasva menee vasta suihkussa peseytyneet sormuksen timanttejen väliin.

Vierailija
48/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan pois. Just sen takia halusinkin yksinkertaiset sormukset ehdottomasti upotetuilla timanteilla, ei missään nimessä mitään ulkonevaa, jotta voin pitää niitä jatkuvasti ilman riskiä että ne tarttuisi/raapisi jotain.

Vierailija
49/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskatessa, käsipyykkiä pestessä ja muulloinkin siivotessa, jos pitää kastella käsiä koko ajan veteen, uimassa ja saunassa, suihkussakin, töissä, jos ei ole ihan toimistopäivä. Minäkin riisun yöksi.

Aika monta asiaa, jolloin riisun sormukset, mutta ko homman loputtua laitan sormukset takaisin sormeen.

Vierailija
50/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset otan pois, jos laitan tiskejä, käyn suihkussa, menen uimaan, laitan ruokaa, johon pitää upottaa kädet tai koskea ruokaa käsillä ja kun menen kuntosalille.

Vierailija
51/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kumpikaan pidä sormuksia, ei vaan tule pidettyä. Tuolla ovat korulaatikossa tallessa.

Vierailija
52/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittoi sormuksen käyttämisen 6 vuotta sitten, ja mä laitoin sen pois 4 vuotta sitten. Ero tuli 2 vuotta sitten.

Vierailija
53/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sormuksia ollenkaan. Olen suuhygienisti joten en voi töissä pitää koruja. Aikani vekslasin edestakaisin ja kyllästyin joten nyt ovat rasiassa.

Vierailija
54/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt sormuksia, mutta kun mieheni osti minulle sormuksen, olen pitänyt sitä siitä asti, poislukien hommat joissa sormus voi mennä pilalle. Sormus on minulle symboli rakkaudestamme, pieni ja siro, en pidä kuin tätä yhtä sormusta, ei ole erikseen kihlasormuksia tai vihkisormuksia, on vain tämä yksi ja ainoa, niin kuin on yksi ja ainoa miehenikin, ja rakkautemme. Tokihan itse muistamme olevamme naimisissa, jo 12 vuotta (kun joku sellaistakin epäili ;) )mutta meille se on symboli yhteisen elämisen aloittamisesta, eleenä sellainen mitä rakkaudella vaalimme. Emme kumpikaan ole olleet ilman sormusta, vaan tarkoitus on ollut jo alusta asti se, että koru saa kasvaa sormeen kiinni, ja tehdä meille yhteiset juuret, yhteisen tulevan,  kerätä itseensä kolhuja, ja naarmuja, niin kuin mekin elämämme tiellä. Silti kulta jaksaa pitä kiiltonsa, muuttumattomana, kuten meidän rakkautemmekin. 

Minulle arjessa tärkein esine, muisto, sitä katsoessani ajattelen aina miestäni, jos hän on yötä pois, katson sormusta viimeisenä ennen nukahtamista illalla.

Kun me istumme yhdessä jossain, illallisella, saavumme tapahtumaan, näkevät kaikki heti että me olemme pari, se on tarkoituskin, ei ole mitään syytä piilottaa sitä missään vaiheessa keneltäkään. 

Emme me sormuksia pitävät pelkää mitään, tai unohda olevamme naimisissa, me vain pidämme sormuksia arvossa, ulkoisina merkkeinä rakkaudesamme. Ne on kerran sormeen laitettu, ja ne vasta kuoltuamme sormesta poistetaan.

Me kaikki emme ole sillä mielellä yhdessä, että ero tulee kuitenkin. Osa meistä edelleen tekee tietyt asiat vain kerran elämässään.

Vierailija
55/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sormusta ei voi käyttää töissä, harrastuksissa, eikä oikein kotitöitäkään tehdessä (kokkaus, siivous, pihahommat). Sormusta olisi pakolla pidettävä enemmän poissa sormesta kuin paikallaan normaalissa arjessa, että oikeastaan käytän sitä vain juhlissa kun muutenkin korustaudun ja laittaudun. Aina en edes muista sormusta laittaa, tämä ei ole miehelleni mikään ongelma koska tilanne on sama hänelläkin.

Vierailija
56/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulen kotiin. Alussa pidin koko aja, mutta sormus on niin leveä, että timanttien alle jää vettä. Sain ihottumaa.

Vierailija
57/57 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt sormuksia, mutta kun mieheni osti minulle sormuksen, olen pitänyt sitä siitä asti, poislukien hommat joissa sormus voi mennä pilalle. Sormus on minulle symboli rakkaudestamme, pieni ja siro, en pidä kuin tätä yhtä sormusta, ei ole erikseen kihlasormuksia tai vihkisormuksia, on vain tämä yksi ja ainoa, niin kuin on yksi ja ainoa miehenikin, ja rakkautemme. Tokihan itse muistamme olevamme naimisissa, jo 12 vuotta (kun joku sellaistakin epäili ;) )mutta meille se on symboli yhteisen elämisen aloittamisesta, eleenä sellainen mitä rakkaudella vaalimme. Emme kumpikaan ole olleet ilman sormusta, vaan tarkoitus on ollut jo alusta asti se, että koru saa kasvaa sormeen kiinni, ja tehdä meille yhteiset juuret, yhteisen tulevan,  kerätä itseensä kolhuja, ja naarmuja, niin kuin mekin elämämme tiellä. Silti kulta jaksaa pitä kiiltonsa, muuttumattomana, kuten meidän rakkautemmekin. 

Minulle arjessa tärkein esine, muisto, sitä katsoessani ajattelen aina miestäni, jos hän on yötä pois, katson sormusta viimeisenä ennen nukahtamista illalla.

Kun me istumme yhdessä jossain, illallisella, saavumme tapahtumaan, näkevät kaikki heti että me olemme pari, se on tarkoituskin, ei ole mitään syytä piilottaa sitä missään vaiheessa keneltäkään. 

Emme me sormuksia pitävät pelkää mitään, tai unohda olevamme naimisissa, me vain pidämme sormuksia arvossa, ulkoisina merkkeinä rakkaudesamme. Ne on kerran sormeen laitettu, ja ne vasta kuoltuamme sormesta poistetaan.

Me kaikki emme ole sillä mielellä yhdessä, että ero tulee kuitenkin. Osa meistä edelleen tekee tietyt asiat vain kerran elämässään.

KAteelliset alapeukuttelee :D :D Ite oon kyl sammaa mmieltä kirjottajan kaa. Hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi