Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin pillerit, halut räjähti taivaisiin!

Ei koskaan enää hormoneja
09.06.2018 |

Olen käyttänyt 15 vuotiaasta asti (sama mies) pillereitä. Lapsien tekoaikana oltu ilman ja kerran kokeilin kierukkaa, mutta se tuli itsestään ulos. Nyt sitten lopetin pillerit ja kondomilla mennään. Pillereitä eivät mielellään enää määrää ja kierukkaan en nyt sitten luota.

Joka tapauksessa en aio enää hormoneihin palata. Nyt on joka päivä mielessä seksi ja tunnen itseni seksikkääksi.

Ennen tunsin itseni rumaksi, miehen kosketus kavahdutti. Seksiä oli kerran viikossa. Seksi oli myös sellaista hoidetaanpa nopeasti pois.

Nyt kannan koko ajan kondomia mukana ja olisin valmis missä vain koska vain! Ja seksi on avoimempaa ja intiimimpää.

Olenko todella menettänyt pillereiden vuoksi näin paljon seksin saralta vai onko tää vain väliaikaista? Tuleeko paluu haluttomuuteen, kun hormonit tasoittuu? Mitäs ehkäisyä suosittelisitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei auttaisi pillereiden lopettaminen siihenkään. En luota pelkkään kumiin, joten seksihän loppuisi sitten kokonaan. Ehkä sitten kun saa sterin.

Vierailija
2/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No apua. Minun ei sitten parane lopettaa pillereitä koskaan. Ongelmani on juuri toinen, jatkuvat halut. Niin kovat, että olen kysynyt lääkäriltä, pitääkö huolestua. Pillereitä takana yli 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia kunniaan. Meillä mies laitatti piuhat poikki heti kun ikä riitti, ei sivuvaikutuksia, kipuja parina päivänä ja seksiä oli jo alle viikko operaatiosta. Eli olin 24v kun pystyin lopettamaan hormonipaskan syömisen ja toden totta koen itseni etuoikeutetuksi kun voin elää halukkaana luomuna ja nauttia varmasta ehkäisystä.

Vierailija
4/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menettänyt. Itse onneksi uhrasin hormoneille vain parisen vuotta seksielämästäni.

Vierailija
5/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei auttaisi pillereiden lopettaminen siihenkään. En luota pelkkään kumiin, joten seksihän loppuisi sitten kokonaan. Ehkä sitten kun saa sterin.

Ison pahan sterin mainiseminenko tästä tekee miinustettavan? Ihme porukkaa.

Vierailija
6/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Luin että hajut räjähti taivaisiin.

Vierailija
7/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pillerit pitää halut suht normaalilla tasolla, ilman niitä olen ihan seksiriippuvainen, normaalista elämästä ei tule mitään.

Vierailija
8/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vasektomiaa täytyy varmaan vielä harkita. Lapsista mies vielä haaveilee, joten ei tässä hätää kyllä ole. Itse olen vannonut, että nykyiset riittää, mutta vielähän tuota ehtii..

Mahtavaa elää kuin nuorena! Vieraiden miestenkin kanssa aina hävennyt itseäni, nyt mukava jutella ja olla jotenkin " auki". Siis oma itseni!

Omalla miehellä tietysti vähän sulattelemista, kun oli sopeutunut siihen hiirulaisen kanssa elämiseen..

Vierailija
9/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin pillerit vieneet halut. Enää ei tee mieli, kuin vain darrassa, eikä aina edes silloinkaan. Kyllä ne hormoonit vaikuttaa ja paljon. Hyvä kuulla, että lopettamisen jälkeen sitten palautuvat :)

Vierailija
10/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Vierailija
11/11 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuon kuparikierukan kanssa vuotaa?

Yksi syy, miksi olen noita pillereitä vetänyt, on ollut runsaat kuukautiset. Ja pillerit veivät ne kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän