Miksi nämä "jonkun elämä on pilalla" -ketjut aiheuttavat teissä raivoa?
Miksi ne triggeröivät joitain palstalaisia niin paljon? Kertokaa kyökkipsykologit.
Kommentit (35)
Joitain ihmisiähän raivostuttaa ihan kaikki. Siis jotkut ihmiset on itseasiassa kaiken aikaa raivona. Mm monet palstalaiset. Ei se noihin elämä pilalla ketjuihin liity. Raivoskitsopalstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne ketä väittää että elämä on pilalla niin eivät vaan tajua vaikka miten autettaisiin. Se ajatus vaan on iskostettu niin lujaa omaan päähän että ei siihen muiden sanomiset auta.
Vähän niinkuin huono itsetunto. Jos ihminen niin itse ajattelee ja on sen päähänsä saanut niin ei paljon muiden puheet auta.
Olet kyllä väärässä. Totuushan on se, ettet sä silloin sen toisen asioista mitään ymmärrä, ja ehkä se sinussa raivoa ja avuttomuutta herättääkin. Parasta lyödä heikkoa siis vähän lisää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ketä väittää että elämä on pilalla niin eivät vaan tajua vaikka miten autettaisiin. Se ajatus vaan on iskostettu niin lujaa omaan päähän että ei siihen muiden sanomiset auta.
Vähän niinkuin huono itsetunto. Jos ihminen niin itse ajattelee ja on sen päähänsä saanut niin ei paljon muiden puheet auta.
Olet kyllä väärässä. Totuushan on se, ettet sä silloin sen toisen asioista mitään ymmärrä, ja ehkä se sinussa raivoa ja avuttomuutta herättääkin. Parasta lyödä heikkoa siis vähän lisää.
ap
Ahaa..............
Mä oon aina luullut että se on yksi ainoa henkilö joka aloittaa miljoona keskutelua samalla otsikolla.
Ärsyttää tommonen keksitty ulina, kun ei sen elämää edes ole pilattu! Se on nuori ihminen, joka lähtee syksyllä opiskelemaan ja kehuskelee pian ostavansa asunnon. Kunhan huvikseen huomiohuorraa.
Ap, toistuvasti saman otsikon tänne postaamista sanotaan floodaamiseksi ja se on sekä huomiohakuista että asiatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina luullut että se on yksi ainoa henkilö joka aloittaa miljoona keskutelua samalla otsikolla.
Se ON se yksi ja sama ihminen.
Ei herätä minussa raivoa vaan turhautumista.
Ärsyttää myös, kun samana päivänä samalla otsikolla olevia ketjuja on samalta ihmiseltä useita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, toistuvasti saman otsikon tänne postaamista sanotaan floodaamiseksi ja se on sekä huomiohakuista että asiatonta käytöstä.
Ei ole niitä niin paljon, että ois kumpaakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tommonen keksitty ulina, kun ei sen elämää edes ole pilattu! Se on nuori ihminen, joka lähtee syksyllä opiskelemaan ja kehuskelee pian ostavansa asunnon. Kunhan huvikseen huomiohuorraa.
Ei kaikilla tarvitse olla amantasoista elämää, kuin sulla. Korkeammallakin olevilla voi olla elämä pilalla, ja tarvitsevat esim. lohtua tai tsemppiä. Jota siis on syytä antaa vapaaehtoisesti ja vastikkeetta. mietipä omia murheitasi verrattuna afrikan köyhiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ON se yksi ja sama ihminen.
Ei herätä minussa raivoa vaan turhautumista.
Ärsyttää myös, kun samana päivänä samalla otsikolla olevia ketjuja on samalta ihmiseltä useita.
Kylläpäs sä turhaudut ja ärsyynnyt helposti. Jopa siitä taidat hermota jos joku uppailee ikivanhoja ketjuja. Raivohullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla tarvitse olla amantasoista elämää, kuin sulla. Korkeammallakin olevilla voi olla elämä pilalla, ja tarvitsevat esim. lohtua tai tsemppiä. Jota siis on syytä antaa vapaaehtoisesti ja vastikkeetta. mietipä omia murheitasi verrattuna afrikan köyhiin.
ap
Taidat olla kivikissaäiti. Ja mitä ihmeen samantasoista elämää kuin minulla, luuletko minun olevan köyhä vai?
Ahaa, elämäni on pilattu 386- hullu on jo tässä ketjussa. No huippua jos kivikissaäitikin on! Minäpä poistun tästä, saatte väitellä, kumpi pilasi pahemmin elämänne, äiti vai lääkärit!
Vinkki vaan....voisitte molemmat elämässänne jo siirtyä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTaidat olla kivikissaäiti. Ja mitä ihmeen samantasoista elämää kuin minulla, luuletko minun olevan köyhä vai?
No sille vaikuttaa, jos kerran elämä ei voi olla pilalla kuin olemalla jossain katuojassa.
Tietävät kyllä mikä tähän johti.