Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni

Vierailija
09.06.2018 |

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Vierailija
2/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kumpaakaan. Sulla on varmaan joku lapsuuden trauma tai muuten vaan vikaa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.

Vierailija
4/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Mä voisin koska tahansa kasvattaa pitkän tukan itselleni, mutta pelkään, että suurin osa naisista ei tykkäisi siitä kuitenkaan.

Vierailija
5/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niistä vähistäkin suurella osalla on ruma lättyfleda! Missä on kaikki hyvätukkaiset miehekkäät miehet?

Vierailija
6/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään lyhythiuksisista, mutta kaljuuntuminen on totaalinen turnoff. En voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, jolla on hiusraja selvästi vetäytynyt puhumattakaan jos hiukset ovat alkaneet harventua myös päälaelta.

Vierailija
7/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ei sun tarvitse deittailla meitä.

Vierailija
8/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.

Ei tässä ollutkaan pointtina se, että mielipiteeni sinällään merkitsisi kellekään yhtään mitään. Kuitenkin ihmettelen, että miksi sama nainen voi olla todella viehättävä pitkillä hiuksilla, mutta klanipäänä ei sitten kauheasti kuitenkaan viehätä.

AP

Vierailija
9/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin koska tahansa kasvattaa pitkän tukan itselleni, mutta pelkään, että suurin osa naisista ei tykkäisi siitä kuitenkaan.

Luulen että naiset suosivat pitkätukkaisia miehiä enemmän kun uskotkaan.

Vierailija
10/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos! Itsellä tällainen fleda ja äijää ei löydy.

Vierailija
11/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä nyt muita miellyttääkseen pidäkään kasvattaa, ellei omaa silmää miellytä. Terveisin Lyhyet hiukset miehellä turn-off, nro. 2

Vierailija
12/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama miesten suhteen, jotka eivät hyväksy kaljuuntumistaan ja yrittävät peitellä sitä, tai jotka eivät enää pysty mitenkään peitellä sitä, mutta ajattelevat, että vähän hiuksia on parempi kuin ei mitään ja kulkevat ympäriinsä pelle hermanni-lookissa.

Vierailija
13/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo nainen tuossa kuvassa:

http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2015/07/22-gorgeous-super-sh…

Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.

AP

Vierailija
14/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos! Itsellä tällainen fleda ja äijää ei löydy.

No itseasiassa tuo hiusmalli on minusta vielä ihan siedettävä. Sellainen ihan kynitty taas ei.

AP

Vierailija
15/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurin muokkaama, kuten kaikki kauneuskäsitykset, sen osoittaa jo se, miten erilaiset kauneuskäsitykset ovat eri aikoina ja eri kulttuureissa, jopa päinvastaisia. Ei se tee siitä sen pahempaa, pidä vain pitkähiuksista naisista ihan rauhassa, kaikilla meillä on omat mieltymyksemme, mutta mikään niistä ei ole syntynyt tyhjiössä ilman kulttuurihistoriallista laahusta ja kontekstia.

Vierailija
16/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.

AP

Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.

Vierailija
17/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Edelleen oletat, että mielipiteesi kiinnostaa. Ymmärtäisin kommenttisi, jos se olisi tuotu johonkin olemassa olevaan keskusteluun hiustyyleistä, mutta jostain käsittämättömästä syystä halusit tulla kertomaan ventovieraille ihmisille omista mieltymyksistäsi. Miksi?

(Ja ennen kuin edes aloitat länkyttämisen niin tiedoksesti, että itselläni on pitkä tukka. Siksi, että se on helpoin, koska inhoan käydä kampaajalla, ei siksi että miellyttäisin sinua tai muita miehiä.)

Vierailija
18/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Jos minä en viehäty lihavista ihmisistä niin minulla on persoonallisuushäiriö?!

Vierailija
19/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mieltymys naisen suhteen. Jokaisella on omat mieltymykset. Mulle ei ole väliä minkäkaiset hiukset miehellä on. Pääasia että se sopii miehelle.

Vierailija
20/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.

On se varmaan eduksi rumemmille naisille, jotka kilpailevat samoista mieheistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä