Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläinen mies, kokemuksia?

Vierailija
08.06.2018 |

Ollaan samassa työpaikassa, ja mies vaikuttaa mukavalta, on korkeasti koulutettu jne. En tosin tunne kovin hyvin sitä. Nyt kysyi minua ulos. En tiedä yhtään, että millä mielellä se on liikkeellä, mutta on meillä jonkinlaista silmäpeliä ollut. En oikein tiedä mitä odottaa tältä jutulta. Help?

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes pitkällä kepillä.

Eipä ne varmaan sinuakaan ;)

Jokainen rycxän kanssa kaveeraava on tämän yhteiskunnan alinta kastia. 🤮

Vierailija
142/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu, että et löydä tarpeeksi juopottelevaa, väkivaltaista ja vanhanaikaista miestä muualta, niin ota venäläinen. 

Perheväkivalta ei ole rikos naisen paikka on edelleen nyrkin ja hellan välissä. Töissä voit tietenkin käydä ja sinun pitääkin, koska mies juopottelee ja sinä maksat. Votka kuuluu jokaiseen ateriaan, siis aivan jokaiseen.

Go for it queen!

Venäjällä se on kyllä useasti niin, että mies maksaa. Nainen käy töissä jos on tarve tai jos haluaa. Mutta kotirouvana olo on Venäjällä huomattavasti yleisempää, kuin Suomessa, eikä mitkään 50/50-systeemit ole Venäjällä tunnettuja. Mies maksaa menot hyvin pitkälti, ja täysin mukisematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegendan mukaan niillä on kuulemma kuusikanttinen, ellei kantit ole kovassa käytössä kuluneet poies.

Vierailija
144/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes pitkällä kepillä.

Eipä ne varmaan sinuakaan ;)

Ei nilviäinen koske ihmiseen. 🙂

Vierailija
145/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Kunnioita nyt itseäsi edes vähän, ap. 

Vierailija
146/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aloittajan venäläistä miestä kuten vihaan jokaista venäläistä. Vihaan myös aloittajaa, koska kiinnostunut venäläisestä miehestä. Maanpetturuuutta ja ihmisyyden vastaista edes kaveerata venäläisen ro skav äen kanssa. En toivo mitään hyvää tämän kaltaisille olioille.

Vierailija
147/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutenööri vai oleskelulupa huijaus ? Onko naisella rahaa elättää . 

Vierailija
148/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmiskappias vai elinkauppias ???????    Joku joka myy naisia rahasta vaikka viikkovaimoksi tai bordelliin niinkö.  

Vierailija
149/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi bordellit ole venäläisten ?  

Vierailija
150/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia TATAARIT 

Vierailija
151/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisten mätänevien ruumiiden pitäisi olla lannoittamassa Ukrainan peltoja.

Vierailija
152/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen elättää miehen se on vakio . 

Vierailija
153/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan aloittajan venäläistä miestä kuten vihaan jokaista venäläistä. Vihaan myös aloittajaa, koska kiinnostunut venäläisestä miehestä. Maanpetturuuutta ja ihmisyyden vastaista edes kaveerata venäläisen ro skav äen kanssa. En toivo mitään hyvää tämän kaltaisille olioille.

Vihaa ihan rauhassa. :D Ei sinulla siinä tapauksessa asiat kovin hyvin ole, vaan olet säälittävä ja sairas tapaus. Ei ole missään määrin normaalia tai tervettä vihata tuntemattomia ihmisiä synnyinmaan tai rakkaudensa kohteen synnyinmaan perusteella. 

Itse en edes asu Suomessa, joten ei voisi vähempää kiinnostaa, jos joku minua pitää maanpetturina siksi, että mieheni on venäläinen. 

Vierailija
154/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita vetää kuitenkin. 

Vierailija
155/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa ihan rauhassa. :D Ei sinulla siinä tapauksessa asiat kovin hyvin ole, vaan olet säälittävä ja sairas tapaus. Ei ole missään määrin normaalia tai tervettä vihata tuntemattomia ihmisiä synnyinmaan tai rakkaudensa kohteen synnyinmaan perusteella. 

Itse en edes asu Suomessa, joten ei voisi vähempää kiinnostaa, jos joku minua pitää maanpetturina siksi, että mieheni on venäläinen. 

Olet miehesi kanssa sla aa vilaista po hja mu taa, kuten Urho Kekkonen sanoi nuoruudessaan ollessaan AKS:n jäsen.

Vierailija
156/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei venäläiselle miehelle riitä vaimon rahat edes vaikka 500 000 vuodessa niin hyvin ne katoaa .   

Vierailija
157/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs täällä sitten mesot? Haise siellä ulkomailla. 🤣

Vierailija
158/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALINKA KALINKA STALIN TULEE OLETKO VALMIS . 

Vierailija
159/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika töihin rahat ukolle .  Hups ne katosi .  

Vierailija
160/170 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs täällä sitten mesot? Haise siellä ulkomailla. 🤣

Hieno näyte taas suomalaismiehen sielunmaailmasta ja sivistystasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme