Venäläinen mies, kokemuksia?
Ollaan samassa työpaikassa, ja mies vaikuttaa mukavalta, on korkeasti koulutettu jne. En tosin tunne kovin hyvin sitä. Nyt kysyi minua ulos. En tiedä yhtään, että millä mielellä se on liikkeellä, mutta on meillä jonkinlaista silmäpeliä ollut. En oikein tiedä mitä odottaa tältä jutulta. Help?
Kommentit (170)
Aah, katselin juuri rgxän räjähtämistä taivaan tuuliin ja sain ihanan ison O:n.
Aaahhhh......
Upeaa tämä rycxzien ujellus.
Elämä on ihanaa! 😊
Vierailija kirjoitti:
Aah, katselin juuri rgxän räjähtämistä taivaan tuuliin ja sain ihanan ison O:n.
Aaahhhh......
Tämä on minunkin jokapäiväinen huvini. Ihan parasta!
Ninni1987 kirjoitti:
Pysyisin kaukana venäläisistä miehistä. Tuttavallani oli suhde venäläiseen mieheen ja heidän mielenmaisemansa on kuin keskiajalta verrattuna länsimaisiin miehiin. Naisen tehtävä on olla kotona hellan luona ja synnyttää miehille lapsia.
Lisäksi kielitaidottomuudesta johtuen ja ehkä historiastakin, venäläiset työllistyvät Suomessa huonosti ja korkeintaan matala palkka aloille. Eli lopulta nainen saa kokkailla ruuat kotona, pestä pyykit ja tuoda vielä rahatkin taloon.
Pietarissa käydessä vaimo meni kysymään tietä eräältä porukalta. Olin ehkä viiden metrin päässä heistä.
Kävelivät minun luokseni selittämään. Eli venäjällä mies on se joka päättää asiat. Vaimo oli vähän ihmeissään.
Hellarit seurailee ihmisiä mutta miksi valkovenäläinen seuraa täällä .
En toki toivo että ryssäpaskat hyökkää, mutta jos hyökkäävät, niin olen aika tehokas tarkkuskiväärin kanssa. Kolmeensataan metriin ammun iisisti radalla 20 laukausta tupakka-askin kokoiseen nippuun, ja ryssänperkeleen omituisen pyöreään päähän osun helposti puoleen kilometriin, ja hyvissä olosuhteissa idän ali-ihminen tipahtaa tuskasta parahtaen melko suurella todennäköisyydellä jopa kilometrin päästä. Drone taitaa tosin olla helpompi ja tehokkaampi tekniikka nykyään, mutta niille löytyy omat ohjaansa. Minulle sopii parhaiten tarkkuuskivääri. Tervetuloa rajalle iigorit!
Venäläinen mies kusee lahkeelleen ja menee sen jälkeen käsiä pesemättä voileipäpöytään.
Nuoria Valko-Venäjän kansalaisia pitää seurata.
Onhan näillä ryczillä vielä yksi kauppatavara: pilu 5 ruplaa/ puolikas mandariini.
Kaupan päälle saa vielä sp- taudin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki toivo että ryssäpaskat hyökkää, mutta jos hyökkäävät, niin olen aika tehokas tarkkuskiväärin kanssa. Kolmeensataan metriin ammun iisisti radalla 20 laukausta tupakka-askin kokoiseen nippuun, ja ryssänperkeleen omituisen pyöreään päähän osun helposti puoleen kilometriin, ja hyvissä olosuhteissa idän ali-ihminen tipahtaa tuskasta parahtaen melko suurella todennäköisyydellä jopa kilometrin päästä. Drone taitaa tosin olla helpompi ja tehokkaampi tekniikka nykyään, mutta niille löytyy omat ohjaansa. Minulle sopii parhaiten tarkkuuskivääri. Tervetuloa rajalle iigorit!
Menes trolli vetelemään vaan lapaseen 😂
Mene sinä kolja siskosi viereen. Se odottaa jo, ruma p*rze pystyssä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Onhan näillä ryczillä vielä yksi kauppatavara: pilu 5 ruplaa/ puolikas mandariini.
Kaupan päälle saa vielä sp- taudin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menes trolli vetelemään vaan lapaseen 😂
Mene sinä kolja siskosi viereen. Se odottaa jo, ruma p*rze pystyssä. 😂
Hirveä raivoketju viestistä, joka on kirjoitettu vuonna 2018
Vierailija kirjoitti:
Hirveä raivoketju viestistä, joka on kirjoitettu vuonna 2018
Niin? rycdät ovat torakoita ikuisesti. :)
Meikäläisen tarkkuuskiväärikommentti sai ryssäpaskat työntämään tänne runkkuviestejä. Taisi iskeä pelko perseeseen? Ei hätää iigorit, ei teitä sen jälkeen enää pelota, kun puoli päätä roiskuu lähipuskiin. Sitä herkkua tapahtuu tälläkin hetkellä Ukrainassa, melko suurella todennäköisyydellä ryssäpaska kuolee jossainpäin etulinjaa NYT... ja NYT. Siellä ne pallopäät etulinjassa väistelee droneja löysät housussa. Yli miljoona ryssänperkelettä jo poissa pelistä. Ihanaa.
venäjä - tuo pallomme vastenmielinen tunkio.
Pikkuinen pudolf, tuo "mies", roikkuu piankin korkealla.
Toivottavasti korppikotkat eivät saa myrkytysoireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen tarkkuuskiväärikommentti sai ryssäpaskat työntämään tänne runkkuviestejä. Taisi iskeä pelko perseeseen? Ei hätää iigorit, ei teitä sen jälkeen enää pelota, kun puoli päätä roiskuu lähipuskiin. Sitä herkkua tapahtuu tälläkin hetkellä Ukrainassa, melko suurella todennäköisyydellä ryssäpaska kuolee jossainpäin etulinjaa NYT... ja NYT. Siellä ne pallopäät etulinjassa väistelee droneja löysät housussa. Yli miljoona ryssänperkelettä jo poissa pelistä. Ihanaa.
Runkkaritrolli 🤣 menes nyt ruikkimaan
Noh noh iigori, eikö se omituisen pyöreä pääsi todella tuon parempaa trollausta keksi? Moneskohan runkkuviesti jo? Kokeile google translatea, jos ei oma sanavarasto riitä. Säälittävää.
rycxä osaa vain runkata ja vetää votkaa. 🤗
Nautinnollista tämä pjotrin voimaton valitus.
rycgälähän on jo hävinnyt. 🥳🥳