Venäläinen mies, kokemuksia?
Ollaan samassa työpaikassa, ja mies vaikuttaa mukavalta, on korkeasti koulutettu jne. En tosin tunne kovin hyvin sitä. Nyt kysyi minua ulos. En tiedä yhtään, että millä mielellä se on liikkeellä, mutta on meillä jonkinlaista silmäpeliä ollut. En oikein tiedä mitä odottaa tältä jutulta. Help?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa asuu ilmiselvä rycxä.
Kävin laittamassa sen postilaatikkoon pzkaa.
Saa siitä mukavan aamupalan.:)
Miu njaapur tjuonu mjiulle mjämmi.. Mjukava njaapuri mnulla.
T: Oleg
Vierailija kirjoitti:
Varastan ideasi. Sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Be my guest. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustamakkara puolukkahillolla siihen kylkeen, nii avot!
Hyvää yötä, ihanat suomalaiset, maanmieheni.:)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä mammanpoika ainakin oli. Entisestä suhteesta olevaa lastaan hoidatti 100% omalla äidillään isäviikonloppujen ajan, koska lastenhoito "naisten hommaa". Äiti passasi tätä aikuista poikaansa myös, ihan niin pitkälle että ruokakin laitettii lautaselle
Ruoan annostelu lautaselle on ihan länsi-eurooppalaistakin kohteliaisuutta ja kokin ylpeyttä tuotoksestaan. Ota itse/ jokainen ottaa itse on kummaksuttua töykeyttä pöytäseuraa kohtaan.
Koskemalla venäläiseen mieheen olet ikuisesti turmeltunut.
En koskisi edes pitkällä kepillä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen onnellisesti turmeltunut, enkä mitään muuta haluakaan olla. ;) Kyllä se on niin, että kerran kun on saanut aidon miehen, niin ei suomalaiset oliot, joita jotkut virheellisesti mieheksi kutsuvat kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen onnellisesti turmeltunut, enkä mitään muuta haluakaan olla. ;) Kyllä se on niin, että kerran kun on saanut aidon miehen, niin ei suomalaiset oliot, joita jotkut virheellisesti mieheksi kutsuvat kiinnosta pätkääkään.
Paska viihtyy paskan kanssa. Siksi paskakasaa sanotaan paskakasaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et sitä määrittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska viihtyy paskan kanssa. Siksi paskakasaa sanotaan paskakasaksi.
Tässä taas oikein hyvä näyte suomalaisen miehen sielun tuotoksista ja sivistystasosta. Joo, ei kiitos.
Jos tuntuu, että et löydä tarpeeksi juopottelevaa, väkivaltaista ja vanhanaikaista miestä muualta, niin ota venäläinen.
Perheväkivalta ei ole rikos naisen paikka on edelleen nyrkin ja hellan välissä. Töissä voit tietenkin käydä ja sinun pitääkin, koska mies juopottelee ja sinä maksat. Votka kuuluu jokaiseen ateriaan, siis aivan jokaiseen.
Go for it queen!
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu, että et löydä tarpeeksi juopottelevaa, väkivaltaista ja vanhanaikaista miestä muualta, niin ota venäläinen.
Perheväkivalta ei ole rikos naisen paikka on edelleen nyrkin ja hellan välissä. Töissä voit tietenkin käydä ja sinun pitääkin, koska mies juopottelee ja sinä maksat. Votka kuuluu jokaiseen ateriaan, siis aivan jokaiseen.
Go for it queen!
Höpöhöpö. Kuvailit suomalaisen miehen.
Miksi haluat puhua pazkasta, ap?
Vierailija kirjoitti:
En koskisi edes pitkällä kepillä.
Eipä ne varmaan sinuakaan ;)
Oletko noin epätoivoinen, ap? 🤣🤣🤣
😂