Mies kritisoi minua kesken seksin
Ollaan oltu vuosia yhdessä ja nyt hän päätti sitten kesken toimituksen tiuskaista, ettei tykkää, miten teen erään (perus)jutun sängyssä. Olin (ja olen yhä) aivan pöyristynyt siitä, ettei mies ole voinut asiasta mitään mainita kaikkien näiden vuosien aikana ja että hän valitsi noin huonon ajankohdan/tavan tuoda asia esille! Tunnen itseni typeräksi ja seksuaalinen itsetuntoni otti aika kovan iskun. Ja lienee sanomattakin selvää, ettei nyt huvita yhtään touhuta hänen kanssaan, mitä hän ei ymmärrä. Voikohan seksielämä tästä palautua ennalleen vielä ja mitähän kannattaisi tehdä tilanteen korjaamiseksi?
Kommentit (79)
Muakin alkoi kiinnostamaan mikä se juttu on minkä teit väärin?
Kertoisit nyt mikä meni väärin niin osaisimme vähän suhteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit nyt mikä meni väärin niin osaisimme vähän suhteuttaa.
Ei sillä mielestäni ole merkitystä, mitä kritiikki koski. Suurin ongelma on, että se sattui todella paljon (syistä, jotka olen aiemmissa viesteissäni kertonut) ja nyt minusta tuntuu, etten enää halua intiimiä kanssakäymistä miehen kanssa pitkään aikaan...tai ehkä ikinä.
Sanomattakin selvää, että se on parisuhteessa aika iso ongelma, jos seksi loppuu, mutta toisaalta ajattelen, etten voi itseäni myöskään pakottaa tekemään jotain, mitä en halua ja mikä saa oloni epämukavaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse näkisin aika rajuna toimena tuon eron jos muita ongelmia ei ole. Asia toki kannattaa puhua läpi, kerrot miltä kommentti sinusta tuntui.
Eli esim kertoa tämä: "koen, että minun pitää pysyä jatkossa sinkkuna, jos en halua seksiä vain säälistä".
Mitenköhän mies sen tunteen mahtaisi korjata?Niin, parempihan se on jättää puhumatta ja antamatta edes mahdollisuutta selvitttää asiaa.
Mitenköhän mies sen tunteen mahtaisi korjata?
...eli...mitä mahdollisuutta?En jaksa jauhaa ihmisen kanssa jonka oletus on että toinen korjaa toisen tunteita.
No miten tuo tilanne sitten korjautuisi, jos mies a) pitää kiinni kannastaan eli siitä mitä sanoi tai b) pitää kiinni siitä, että hän sanoi ehkä hölmösti, mutta aloitajalla ei silti olisi syitä siitä olla NOIN loukkaantunut tai c) sanoo vain että no ehkä tein väärin, anteeksi, mutta ei mitenkään hyvitä asiaa sen enempää, vaan olettaa, että kyllä se NYT viimein on aloittajan harteilla, että hän, mies, on kusipääää.
Miten se siitä sitten korjaantuu se tilanne?
Tiedän jo nyt mistä on kyse, oikeasti, MIEHESI PETTÄÄ SINUA !!!
Kyllä, ja olen asiasta nyt 100% varma....100% varma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, mutta toisinpäin. Mieheni ei koskaan tajunnut kosketella rintojani minun ratsastaessa ja koska hän oli tosi kokematon, en viitsinyt murskata hänen itsetuntoaan sanomalla mitään. (Hän ei siis tajunnut vinkkiä, kun siirsin hänen kättään itse jne...) Minä tulen nopeasti ja kovaa kun yhdynnän aikana stimuloi rintojani (nännejä) ja toivoin monta kuukautta, että mies tajuaisi. Kun lopulta sanoin asiasta ihan nätisti, hän loukkaantui, mutta palautui ja kun seuraavaksi sekstattiin, hän koskettelikin - mutta ei niistä hemmetin nänneistä! Olin niin valmiina tulemaan ja turhautunut kun hänen kätensä menivät niin läheltä nännejäni, että ärsyynnyin sekunnissa ja ärähdin, että NÄITÄ, TAJUATKO, NÄITÄ ja näytin miten se tehdään. Mies mökötti hetken, kai häntä nolotti. Nyt mies kuitenkin osaa ja olen tyytyväinen :)
Siis ihan oikeesti? Olisit nyt heti ensimmäisellä kerralla sanonut kiimaisena, kuin kiihotut nännien koskettelusta ja reilusti pistänyt hänen kätensä nänneille ja pyytänyt puristelemaan. Eihän tuosta kukaan itsetuntoaan menetä, kun kerrot mistä nautit. Ethän sinä silloin kritisoi hänen rakastelutaitojaan.
Ymmärrän miksi mies mökötti käytöksesi johdosta. Tuohan oli nyt selvää kritisointia, etkö sinä nyt tajua ja osaa. Teit niin väärin kuin vain voit. Miehellä ei kyllä ollut mitään aihetta olla nolona.
Olihan, kun ei tiennyt asiaa aikaisemmin tai kun ei tajunnut KYSYÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse näkisin aika rajuna toimena tuon eron jos muita ongelmia ei ole. Asia toki kannattaa puhua läpi, kerrot miltä kommentti sinusta tuntui.
Eli esim kertoa tämä: "koen, että minun pitää pysyä jatkossa sinkkuna, jos en halua seksiä vain säälistä".
Mitenköhän mies sen tunteen mahtaisi korjata?Niin, parempihan se on jättää puhumatta ja antamatta edes mahdollisuutta selvitttää asiaa.
...eli...mitä mahdollisuutta?En jaksa jauhaa ihmisen kanssa jonka oletus on että toinen korjaa toisen tunteita.
Eli et välitä kumppanisi tunteista? Loukattuasi häntä hän saa itse kasata itsensä, sua ei vois vähempä kiinnostaa? Ai niin mutta kun eihän h+uorilla ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, mutta toisinpäin. Mieheni ei koskaan tajunnut kosketella rintojani minun ratsastaessa ja koska hän oli tosi kokematon, en viitsinyt murskata hänen itsetuntoaan sanomalla mitään. (Hän ei siis tajunnut vinkkiä, kun siirsin hänen kättään itse jne...) Minä tulen nopeasti ja kovaa kun yhdynnän aikana stimuloi rintojani (nännejä) ja toivoin monta kuukautta, että mies tajuaisi. Kun lopulta sanoin asiasta ihan nätisti, hän loukkaantui, mutta palautui ja kun seuraavaksi sekstattiin, hän koskettelikin - mutta ei niistä hemmetin nänneistä! Olin niin valmiina tulemaan ja turhautunut kun hänen kätensä menivät niin läheltä nännejäni, että ärsyynnyin sekunnissa ja ärähdin, että NÄITÄ, TAJUATKO, NÄITÄ ja näytin miten se tehdään. Mies mökötti hetken, kai häntä nolotti. Nyt mies kuitenkin osaa ja olen tyytyväinen :)
Siis ihan oikeesti? Olisit nyt heti ensimmäisellä kerralla sanonut kiimaisena, kuin kiihotut nännien koskettelusta ja reilusti pistänyt hänen kätensä nänneille ja pyytänyt puristelemaan. Eihän tuosta kukaan itsetuntoaan menetä, kun kerrot mistä nautit. Ethän sinä silloin kritisoi hänen rakastelutaitojaan.
Ymmärrän miksi mies mökötti käytöksesi johdosta. Tuohan oli nyt selvää kritisointia, etkö sinä nyt tajua ja osaa. Teit niin väärin kuin vain voit. Miehellä ei kyllä ollut mitään aihetta olla nolona.
Olihan, kun ei tiennyt asiaa aikaisemmin tai kun ei tajunnut KYSYÄ!
Kyllä nuo asiat pitää itse heti kertoa eikä odottaa, että toinen kysyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et välitä kumppanisi tunteista? Loukattuasi häntä hän saa itse kasata itsensä, sua ei vois vähempä kiinnostaa? Ai niin mutta kun eihän h+uorilla ole tunteita.
Olen myös sitä mieltä, että ei mitä tahabsa loukkaavaa voi sanoa tai tehdä toiselle ihmiselle ja sitten olla vaan, että "oma ongelmas, jos tuli paha mieli". Tai ainakaan suhde ei voi voida hyvin, jos kumppaniin suhtautuu tuolla tavalla.
Toki on myös tilanteita, jossa vastuuta omista tunteistaan ei voi sälyttää kumppanin vastuulle, mutta kun syy-seuraussuhde on ilmeinen, kyllä minustakin möläyttelijällä on jokin vastuu tilanteen korjaamisessa.
Teillä ei ole seksuaalista kemiaa. Sorry. Mies on luultavasti alusta saakka ajatellut että seksissä on parantamisen varaa ja nyt asia purkautui noin.
Kuulostaa lopun alulta..
Sanoisit miehellesi että olisi iloinen kun edes teet jotain seksin aikana. Minä kun en tee miehelleni seksin aikana yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan opetella panemaan oikein.
Väärin pantu! Voi taivas...
Avaa nyt vähän niin tiedetään onko sulla kotona neiti vai oliko ihan aihetta vetää hernettä nenään. Eli. Pierasitko? Jos piereskely oli ongelma niin ilmeisesti piereskelet jatkuvasti. Kantsis kattoo ruokavalio kuntoon, ei ole kiva haistella pskankäryä makkarissa. Eikä muutenkaan. Löysyyteen auttanee sekin ettet anna anneliin, toki sulla vahinko on jo tapahtunut ja ryppis falskaa. Vai työnsitkö yllättäen peukun äijän ryppikseen? Miehet tykkää mutta ei ehkä kuiviltaan tai yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt viitsi yksityiskohtaisemmin kuvailla, mistä on kysr, koska sillä ei juuri ole merkitystäkän, mutta sanotaan, että sellainen asia, jota varmasti kaikki tekevät useimmiten seksiä harrastaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit miehellesi että olisi iloinen kun edes teet jotain seksin aikana. Minä kun en tee miehelleni seksin aikana yhtään mitään.
Miehelläsi lienee taipumusta nekrofiliaan tai tyrmäystippoihin. Oudon miehen olet valinnut...
Mies sanoi tuosta ehkä huonolla hetkellä, mutta voithan yrittää päästä siitä yli ja kokeilla seksiä niin kuin mies sitä toivoi. Toki, jos omat tunteesi ovat nuo, ettei enää tee mieli seksiä ollenkaan ja tunteesi kumppania kohtaan muuttuivat sen takia pysyvästi ja mies ei pidä sitä minään, kun koitat puhua asiasta niin... Ei se eronkaan harkitseminen välttämättä huono idea ole. Etenkin, jos mies muutenkin arvostelee sinua niin, että koet sen loukkaavana, eikä usko, kun sanot, ettet pidä siitä.
Ehkä mieskin vähän heräisi ajattelemaan omaa käytöstään, jos pakkaisit kamasi ja tuumaisit, että tämä oli tässä, jos hän kerran kokee saavansa käyttäytyä loukkaavasti sinua kohtaan.
On toki mahdollista, että mies käyttäytyy noin myös siitä syystä, että toivoo suhteenne päättyvän, mutta on itse liian vätys päättääkseen sitä. Minä varmaan kysyä täräyttäisin suoraan, onko asia niin, että tahtoo erota, jos olisin jatkuvasti jonkin ahdistavan ulkonäköarvostelun kohteena ja kirsikkana kakun päälle pitäisi panosessiokin pilata arvostelulla ja mies käyttäytyisi piittaamattomasti tunteitani kohtaan.
Voihan se olla, että mies on vain pälli juntti, joka ei tajua pilaavansa suhteenne omalla käytöksellään? Ap:sta itsestään sitten kiinni, haluaako sellaisesta sankarista pitää kiinni.
Mitä tulee tuohon "normaaliin juttuun, mitä kaikki naiset tekevät sängyssä" niin voihan se olla, että mies on nyt alkanut kokea sen eri tavoin. Tai sitten asia on aiemmin ärsyttänyt häntä, mutta hän ei ole uskaltanut sanoa siitä pelätessään loukkaavansa ap:ta tietäessään tämän herkästi loukkaantuvaksi. (Tosin se ketjussa mainittu ulkonäön arvostelu sotii tätä teoriaa vastaan.)
Niin ja... Ei kannata olettaa, että kaikki naiset tekevät samaa. Ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia tapoja ja toiset sitten eivät osaa kuin levittää jalkansa ja lahnata.
Vierailija kirjoitti:
En nyt viitsi yksityiskohtaisemmin kuvailla, mistä on kysr, koska sillä ei juuri ole merkitystäkän, mutta sanotaan, että sellainen asia, jota varmasti kaikki tekevät useimmiten seksiä harrastaessaan.
Ja minua ei siis olisi haitannut, jos mies olisi ilmaissut asian esim. kertomalla, miten haluaa minun häntä koskevan, eikä äkäisesti tiuskaisemalla, että "en tykkää kun teet X". Lisäksi harmittaa se, ettei hän voinut aiemmin sanoa asiasta. Tuntuu hölmöltä, että on tehnyt vuosikaudet jotakin väärin autuaan tietämättömänä siitä, eikä toinen ole antanut edes mahdollisuutta petrata. Ap
Ei kaikki piere seksin aikana.
Ton seksin aikana sanotun kommentin voisin unohtaa, mutta en jos vielä mun ulkonäköäkin pitäis alkaa arvostelemaan. Mitä se mies on sanonut sitten? Nyt kyllä oikeesti ehkä parempi vaihtaa miestä.