Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kritisoi minua kesken seksin

Vierailija
08.06.2018 |

Ollaan oltu vuosia yhdessä ja nyt hän päätti sitten kesken toimituksen tiuskaista, ettei tykkää, miten teen erään (perus)jutun sängyssä. Olin (ja olen yhä) aivan pöyristynyt siitä, ettei mies ole voinut asiasta mitään mainita kaikkien näiden vuosien aikana ja että hän valitsi noin huonon ajankohdan/tavan tuoda asia esille! Tunnen itseni typeräksi ja seksuaalinen itsetuntoni otti aika kovan iskun. Ja lienee sanomattakin selvää, ettei nyt huvita yhtään touhuta hänen kanssaan, mitä hän ei ymmärrä. Voikohan seksielämä tästä palautua ennalleen vielä ja mitähän kannattaisi tehdä tilanteen korjaamiseksi?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse näkisin aika rajuna toimena tuon eron jos muita ongelmia ei ole. Asia toki kannattaa puhua läpi, kerrot miltä kommentti sinusta tuntui.

Vierailija
42/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse näkisin aika rajuna toimena tuon eron jos muita ongelmia ei ole. Asia toki kannattaa puhua läpi, kerrot miltä kommentti sinusta tuntui.

Sepä vasta tuntuisikin mukavalta avata ja puida toiselle tuollaisen jälkeen.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan opetella panemaan oikein.

Enn ole mikäään ekspertti näisssä asioisssa todellakaaan, enkää tosin haluaa ollakkaan. Voiisi joteenkin kuvitelllaa että se jokseenkiin menee niin että naineen kun saaavutttaa jonkiin tilaan ja jokaaa resonoii tietyillä kehonalueiilla ja vastaakkainen toveriii siinää sitteeen havaitseee tämään tilan :) lähteee sitteen ikänkuin erinäisiin kommmervenkeiin voimiistamaaan tätää tilaaa (samallla tietyysti unohtamaattta olikoo se kl#tooriis yms) niiin se tila josssa naineen onn sillä hetkelllä ja jonnka hän onn saavuttanut se onnn hyvin voiimakas ja piitkä nautinnnollinen nauutinto jollakin aiheutuneeisuuden alueeella siiinä miisä naisen keho on hyviin herkkkä ja naiinen nautti esiim pitkiistä kuumista suihkuuista ja tunnne elämäääsäään rypemisestää niin se varmaaan seuraaa jokseeenkiiin tällaistakin hyviinkin hedeelmällistä/rentouuttavaa hetkeä.

Haluatko ostaa vokaalin?

Johan tuo on ostanut ja niin monta, että niitä voi surutta viljellä...

Vierailija
44/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli esim kertoa tämä: "koen, että minun pitää pysyä jatkossa sinkkuna, jos en halua seksiä vain säälistä".

Mitenköhän mies sen tunteen mahtaisi korjata?

Vierailija
45/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

No voi jestas.  Yksi tökerö kommentti väärässä paikassa ja ollaan valmiita keskustelematta heittämään vuosien parisuhde roskiin?

Vierailija
46/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusanaali?

Vierailija
47/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esim kertoa tämä: "koen, että minun pitää pysyä jatkossa sinkkuna, jos en halua seksiä vain säälistä".

Niin, parempihan se on jättää puhumatta ja antamatta edes mahdollisuutta selvitttää asiaa. 

Vierailija
48/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, mutta toisinpäin. Mieheni ei koskaan tajunnut kosketella rintojani minun ratsastaessa ja koska hän oli tosi kokematon, en viitsinyt murskata hänen itsetuntoaan sanomalla mitään. (Hän ei siis tajunnut vinkkiä, kun siirsin hänen kättään itse jne...) Minä tulen nopeasti ja kovaa kun yhdynnän aikana stimuloi rintojani (nännejä) ja toivoin monta kuukautta, että mies tajuaisi. Kun lopulta sanoin asiasta ihan nätisti, hän loukkaantui, mutta palautui ja kun seuraavaksi sekstattiin, hän koskettelikin - mutta ei niistä hemmetin nänneistä! Olin niin valmiina tulemaan ja turhautunut kun hänen kätensä menivät niin läheltä nännejäni, että ärsyynnyin sekunnissa ja ärähdin, että NÄITÄ, TAJUATKO, NÄITÄ ja näytin miten se tehdään. Mies mökötti hetken, kai häntä nolotti. Nyt mies kuitenkin osaa ja olen tyytyväinen :) 

Kiitos sinulle ja vokaalihyypiölle iltanauruista. 

Vierailija
49/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

No voi jestas.  Yksi tökerö kommentti väärässä paikassa ja ollaan valmiita keskustelematta heittämään vuosien parisuhde roskiin?

Vierailija
50/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, parempihan se on jättää puhumatta ja antamatta edes mahdollisuutta selvitttää asiaa. 

...eli...mitä mahdollisuutta?

Vierailija
51/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Mitäköhän auttaisi esim. sanoa, että on loukkaantunut asiasta? Sekin ON Keskustelun avaus.

Vierailija
52/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Eli tajuat hiljaisuudesta päätellen jo itsekin, miksi.

Vierailija
53/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Mitäköhän auttaisi esim. sanoa, että on loukkaantunut asiasta? Sekin ON Keskustelun avaus.

Sitäpä ei voi tietää ellei niitä tunteitaan kerro. Turha mököttää sille toiselle ettei ole kertonut fiiliksiään jos ei siihen itsekään pysty. 

Vierailija
54/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...eli...mitä mahdollisuutta?

En jaksa jauhaa ihmisen kanssa jonka oletus on että toinen korjaa toisen tunteita. 

Vierailija
55/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kertonut kyllä miehelle, miltä tämä tuntui ja millaisia ajatuksia herätti. Sanoo vaan, että ei ole hänen ongelma jos olen niin epävarma itsestäni, että tuli paha mieli. Saman vastauksen saan myös silloin, kun mies arvostelee ulkonäköäni ja pahoitan mieleni. Ap

Vierailija
56/79 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettääkö? Joku muu tekee paremmin/eri tavalla kuin ap? Tiuskiminen viittaa pettämiseen:(

Betissä

Voi ei, kunpa ei tästä olisi kyse. Ei oikein muuta siihen viittaavaa kyllä ole, sillä mies on työssä käynnin lisäksi lähinnä vaan kotona. Mutta ehtiihän sitä vaikka lounastauolla tietysti... :/ AP

En tarkoittanut pelotella mutta itsellä hieman vastaava kokemus. Tsemppiä! T.edellisen kirjoittaja

Ja siis mies voi tapailla netissä naisia; ei tarvitse poistua kotoa.

Netissä ei kuitenkaan voi vielä panna lihaa lihaa vasten.

Vierailija
57/79 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet yhdessä aidon kusipään kanssa.

Vierailija
58/79 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, mutta toisinpäin. Mieheni ei koskaan tajunnut kosketella rintojani minun ratsastaessa ja koska hän oli tosi kokematon, en viitsinyt murskata hänen itsetuntoaan sanomalla mitään. (Hän ei siis tajunnut vinkkiä, kun siirsin hänen kättään itse jne...) Minä tulen nopeasti ja kovaa kun yhdynnän aikana stimuloi rintojani (nännejä) ja toivoin monta kuukautta, että mies tajuaisi. Kun lopulta sanoin asiasta ihan nätisti, hän loukkaantui, mutta palautui ja kun seuraavaksi sekstattiin, hän koskettelikin - mutta ei niistä hemmetin nänneistä! Olin niin valmiina tulemaan ja turhautunut kun hänen kätensä menivät niin läheltä nännejäni, että ärsyynnyin sekunnissa ja ärähdin, että NÄITÄ, TAJUATKO, NÄITÄ ja näytin miten se tehdään. Mies mökötti hetken, kai häntä nolotti. Nyt mies kuitenkin osaa ja olen tyytyväinen :) 

Siis ihan oikeesti? Olisit nyt heti ensimmäisellä kerralla sanonut kiimaisena, kuin kiihotut nännien koskettelusta ja reilusti pistänyt hänen kätensä nänneille ja pyytänyt puristelemaan. Eihän tuosta kukaan itsetuntoaan menetä, kun kerrot mistä nautit. Ethän sinä silloin kritisoi hänen rakastelutaitojaan. 

Ymmärrän miksi mies mökötti käytöksesi johdosta. Tuohan oli nyt selvää kritisointia, etkö sinä nyt tajua ja osaa. Teit niin väärin kuin vain voit. Miehellä ei kyllä ollut mitään aihetta olla nolona. 

Vierailija
59/79 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalissa hygienia ja tekniikka ovatkin tärkeitä. Miehesi on oikeassa. Kuuklaa niin valaistut.

Vierailija
60/79 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se kertoo jos ei tykkää jostain jutusta, eihän tosta tarttis itteesä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi