Mies kritisoi minua kesken seksin
Ollaan oltu vuosia yhdessä ja nyt hän päätti sitten kesken toimituksen tiuskaista, ettei tykkää, miten teen erään (perus)jutun sängyssä. Olin (ja olen yhä) aivan pöyristynyt siitä, ettei mies ole voinut asiasta mitään mainita kaikkien näiden vuosien aikana ja että hän valitsi noin huonon ajankohdan/tavan tuoda asia esille! Tunnen itseni typeräksi ja seksuaalinen itsetuntoni otti aika kovan iskun. Ja lienee sanomattakin selvää, ettei nyt huvita yhtään touhuta hänen kanssaan, mitä hän ei ymmärrä. Voikohan seksielämä tästä palautua ennalleen vielä ja mitähän kannattaisi tehdä tilanteen korjaamiseksi?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan opetella panemaan oikein.
Enn ole mikäään ekspertti näisssä asioisssa todellakaaan, enkää tosin haluaa ollakkaan. Voiisi joteenkin kuvitelllaa että se jokseenkiin menee niin että naineen kun saaavutttaa jonkiin tilaan ja jokaaa resonoii tietyillä kehonalueiilla ja vastaakkainen toveriii siinää sitteeen havaitseee tämään tilan :) lähteee sitteen ikänkuin erinäisiin kommmervenkeiin voimiistamaaan tätää tilaaa (samallla tietyysti unohtamaattta olikoo se kl#tooriis yms) niiin se tila josssa naineen onn sillä hetkelllä ja jonnka hän onn saavuttanut se onnn hyvin voiimakas ja piitkä nautinnnollinen nauutinto jollakin aiheutuneeisuuden alueeella siiinä miisä naisen keho on hyviin herkkkä ja naiinen nautti esiim pitkiistä kuumista suihkuuista ja tunnne elämäääsäään rypemisestää niin se varmaaan seuraaa jokseeenkiiin tällaistakin hyviinkin hedeelmällistä/rentouuttavaa hetkeä.
Visiiin aika hyviin ihan hieroonta ja erii kehonalueeiilla säteeilevät tunnot, jäyykyyydet ja esiiim hieronta voivat ollla ehkä yksi parisuuuhteen tärkeiiistä asioistaa. Seee on monesti ne asiaat mitä aliiarvioidaaan sieltä voi jopaa sitää totuuuttaa kummmuta.
Voiisi jopaa sanoa näin rajustii että se todelllinen kiima on sitä todellista vapautumista stressisstä.
Jaa uupumiseen ja väsymykksenkin voii johdatttaa kiimaaan ja vapautumiseeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ilkeä ihminen, että kuittaisin samalla tavalla miehelle.
Kukaan ei ole täydellinen sängyssä, joten vastailkeys seksitaidoista tai peniksestä jollain todella ikävällä hetkellä. Ei välttämättä miehelle, vaan hänen kuullensa jollekin toiselle. :D
No sepä. Ei hänkän tee kaikkea juuri niinkuin haluaisin, mutta jos se joskus vaivaa minua, pyrin kertomaan silloin hänelle, mikä tuntuisi hyvältä. Toivoisini vain häneltä samaa.
Se, että ilmaisee kumppanille, ettei tykkää jostakin ei sinällään ratkaise mitään, pahoittaa vain kumppanin mielen. Pitäisi myös kertoa mistä sen sijaan pitää. Ja jos kertoo mistä pitää, sen kritiikikn voikin jättää antamatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen sängyssä, joten vastailkeys seksitaidoista tai peniksestä jollain todella ikävällä hetkellä. Ei välttämättä miehelle, vaan hänen kuullensa jollekin toiselle. :D
Ei. Järkyttävää käytöstä. Oletko 15v?
Ei jumalauta tätä ylimääräisiä kirjaimia tuikkivaa tähteä 😂 järkyttävää luettavaa tuo teksti. Sorrriiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Järkyttävää käytöstä. Oletko 15v?
Selvennyksen vuoksi sanottakoon, että minä en siis pidä kostoksi nolaamista minään ratkaisuna, enkä aio sitä tehdä.
Olin vain samaa mieltä siitä, ettei kukaan ole täydellinen sängyssä. Ja mikä yhdelle on hyvää, ei välttämättä toiselle olekaan. Siksi minun mielestäni on vain reilua kertoa kumppanille omista mieltymyksistään - eihän kukaan ole ajatustenlukija! Ja se mikä toimi edelliseen kumppaniin, ei välttämättä toimikaan seuraavaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä. Ei hänkän tee kaikkea juuri niinkuin haluaisin, mutta jos se joskus vaivaa minua, pyrin kertomaan silloin hänelle, mikä tuntuisi hyvältä. Toivoisini vain häneltä samaa.
Se, että ilmaisee kumppanille, ettei tykkää jostakin ei sinällään ratkaise mitään, pahoittaa vain kumppanin mielen. Pitäisi myös kertoa mistä sen sijaan pitää. Ja jos kertoo mistä pitää, sen kritiikikn voikin jättää antamatta. Ap
Puhut käteen vedosta tai suihin otosta, eikö vain? Veikkaan ensimmäistä.
Ei ole uskaltanut aiemmin sanoa. Nyt uskalsi, vaihda tyyliä tai miestä, 2 vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan opetella panemaan oikein.
Enn ole mikäään ekspertti näisssä asioisssa todellakaaan, enkää tosin haluaa ollakkaan. Voiisi joteenkin kuvitelllaa että se jokseenkiin menee niin että naineen kun saaavutttaa jonkiin tilaan ja jokaaa resonoii tietyillä kehonalueiilla ja vastaakkainen toveriii siinää sitteeen havaitseee tämään tilan :) lähteee sitteen ikänkuin erinäisiin kommmervenkeiin voimiistamaaan tätää tilaaa (samallla tietyysti unohtamaattta olikoo se kl#tooriis yms) niiin se tila josssa naineen onn sillä hetkelllä ja jonnka hän onn saavuttanut se onnn hyvin voiimakas ja piitkä nautinnnollinen nauutinto jollakin aiheutuneeisuuden alueeella siiinä miisä naisen keho on hyviin herkkkä ja naiinen nautti esiim pitkiistä kuumista suihkuuista ja tunnne elämäääsäään rypemisestää niin se varmaaan seuraaa jokseeenkiiin tällaistakin hyviinkin hedeelmällistä/rentouuttavaa hetkeä.
Haluatko ostaa vokaalin?
No niin, nyt olen todella utelias, mikä se perusjuttu on?? Mikset voi kertoa, jää vaivaamaan.
Minulle käynyt vähän samalla tavalla. Yritin pitkään parhaani, mutta olen ilmeisesti vaan huono. Eikä paljon huvita tehdä jotain missä kokee olevansa surkea. No, ei ole ollut ajankohtainen ongelma enää vuosiin. :(
Sais mies olla ilman sen jälkeen. Kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt viitsi yksityiskohtaisemmin kuvailla, mistä on kysr, koska sillä ei juuri ole merkitystäkän, mutta sanotaan, että sellainen asia, jota varmasti kaikki tekevät useimmiten seksiä harrastaessaan.
Ja minua ei siis olisi haitannut, jos mies olisi ilmaissut asian esim. kertomalla, miten haluaa minun häntä koskevan, eikä äkäisesti tiuskaisemalla, että "en tykkää kun teet X". Lisäksi harmittaa se, ettei hän voinut aiemmin sanoa asiasta. Tuntuu hölmöltä, että on tehnyt vuosikaudet jotakin väärin autuaan tietämättömänä siitä, eikä toinen ole antanut edes mahdollisuutta petrata. Ap
Mä olen aina ajatellut seksistä näin, ihmeellistä, että olet kuvitellut aina kelpaavasi, ja ettei kumppaneillasi olisi ollut sinulle vuosien varrella isoakin listaa asioista, joista sanoa, joissa et säväytä tai muuten vaikutat naurettavalle.
Jutelkaa! Mies teki virhearvion kertoessaan sinulle asiasta väärällä hetkellä, sellaista tapahtuu.. Oot saattanut itsekkin joskus möläyttää jotain sopimatonta.. Ja miehet nyt on vaan vähä jöröjä, etteivät ajattele sen kummemmin koska asiasta sanoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt viitsi yksityiskohtaisemmin kuvailla, mistä on kysr, koska sillä ei juuri ole merkitystäkän, mutta sanotaan, että sellainen asia, jota varmasti kaikki tekevät useimmiten seksiä harrastaessaan.
Ja minua ei siis olisi haitannut, jos mies olisi ilmaissut asian esim. kertomalla, miten haluaa minun häntä koskevan, eikä äkäisesti tiuskaisemalla, että "en tykkää kun teet X". Lisäksi harmittaa se, ettei hän voinut aiemmin sanoa asiasta. Tuntuu hölmöltä, että on tehnyt vuosikaudet jotakin väärin autuaan tietämättömänä siitä, eikä toinen ole antanut edes mahdollisuutta petrata. Ap
Mä olen aina ajatellut seksistä näin, ihmeellistä, että olet kuvitellut aina kelpaavasi, ja ettei kumppaneillasi olisi ollut sinulle vuosien varrella isoakin listaa asioista, joista sanoa, joissa et säväytä tai muuten vaikutat naurettavalle.
Siis nimenomaan salaista sellaista listaa. Kun eivät halua pahoittaa mieltäsi, mutta haluavat säälipllua. Huonompikin kelpaa säälipllua.
Mulla ollut vähän samanlainen tilanne kuin sinulla, mutta toisinpäin. Mieheni ei koskaan tajunnut kosketella rintojani minun ratsastaessa ja koska hän oli tosi kokematon, en viitsinyt murskata hänen itsetuntoaan sanomalla mitään. (Hän ei siis tajunnut vinkkiä, kun siirsin hänen kättään itse jne...) Minä tulen nopeasti ja kovaa kun yhdynnän aikana stimuloi rintojani (nännejä) ja toivoin monta kuukautta, että mies tajuaisi. Kun lopulta sanoin asiasta ihan nätisti, hän loukkaantui, mutta palautui ja kun seuraavaksi sekstattiin, hän koskettelikin - mutta ei niistä hemmetin nänneistä! Olin niin valmiina tulemaan ja turhautunut kun hänen kätensä menivät niin läheltä nännejäni, että ärsyynnyin sekunnissa ja ärähdin, että NÄITÄ, TAJUATKO, NÄITÄ ja näytin miten se tehdään. Mies mökötti hetken, kai häntä nolotti. Nyt mies kuitenkin osaa ja olen tyytyväinen :)
Häääh? Millainen mies ei tykkää asiasta, jota kaikki naiset normaalisti seksin aikana tekee? Homomies?
Tulkitsinko oikein, että oaras ratkaisu olisi erota? Ja pysyä jatkossa sinkkuna, jos en halua seksiä vain säälistä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Häääh? Millainen mies ei tykkää asiasta, jota kaikki naiset normaalisti seksin aikana tekee? Homomies?
Ap tekee sen varmaan siis jotenkin huonosti.
Voiisi jopaa sanoa näin rajustii että se todelllinen kiima on sitä todellista vapautumista stressisstä.