Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jenni Alexandrovan blogissa mainitaan niin usein alkoholi?

Vierailija
08.06.2018 |

Kävin lukemassa kirjoituksen, jossa hän kitisi kun ei saanut juoda viiniä hotellin uima-altaalla. Luin muutaman sitä ennen julkaistun kirjoituksen myös ja niissä mainittiin koko ajan viinin juominen. Mikä juttu tämä on? Sponssaako sitä joku alkoholimerkki vai muutenko suu napsaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilmeisesti näitä ihmisiä, jotka riehaantuvat jos kysyy että onko heillä alkoholiongelma?

Kieltävät ongelman olemassaolon aina jyrkästi ja vetoavat perustuslaillisen oikeuteensa nauttia ”se yksi viinilasillinen sen ja sen kanssa siinä ja siinä mielessä sivistyneesti”.

Sitten haukutaan holhousyhteiskunta, joka rajoittaa hänen alkoholinkäyttöään.

Ei ole mukamas alkoholiongelmaa, mutta suunnaton ongelma tulee joka kerta kun ei sitä alkoa saa.

Minun mielestä se on alkoholiongelma se.

Vierailija
2/21 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa puhuu myös viinistä koko ajan. Alkuviikko suunnitellaan, että mitä viiniä viikonlopuksi ostetaan ja viimeistään torstaina on jo ostettu.

Aina mietin, että miksi viinistä/kuohuviinistä on tullut naisille jotenkin niin hienoa ja hyväksyttyä. Miltä kuulostaisi hekumointi alkuviikolla, että juonko perjantaina Kukkoa, Karhua, Olvia vai Karjalaa. Ja paljon vähemmän niissä on alkoholia kuin viinissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiossa puhuu myös viinistä koko ajan. Alkuviikko suunnitellaan, että mitä viiniä viikonlopuksi ostetaan ja viimeistään torstaina on jo ostettu.

Aina mietin, että miksi viinistä/kuohuviinistä on tullut naisille jotenkin niin hienoa ja hyväksyttyä. Miltä kuulostaisi hekumointi alkuviikolla, että juonko perjantaina Kukkoa, Karhua, Olvia vai Karjalaa. Ja paljon vähemmän niissä on alkoholia kuin viinissä.

Just tämä. Siinä vaiheessa kun alkoi haukkua niitä, joiden mielestä viinin nauttiminen raskausaikana on moitittavaa, vaihdoin kanavaa. En ole palannut.

Vierailija
4/21 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainenhan on täys alkoholisti. Viini näyttää vain rouvaa kiinnostavan. Sitä se teettää, ei ole helppoa yrittää ponnistaa Raahesta "maailmalle". Onneksi kuitenkin eksoottinen sukunimi ja viinipullo (jos sitä tarjoillaan) tuo suojaa pahaa maailmaa vastaan.

Vierailija
5/21 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse viinin tissutteluja vuosikaudet, ruokaa laittaessa ja iltaa istuessa viiniä kului, rentoutuksena töiden jälkeen, juhlaan ja suruun. Kunnes sitten yhden viinimaisteluviikonlopun jälkeen sain haimatulehduksen. Nyt on viinit juotu ja raitistumisen jälkeen olen tajunnut, miten koko elämä pyöri skumppapullojen ympärillä.

Olisi ollut maailmanloppu mulle niihin aikoihin, jos jossain en olisi saanut viinilasia käteen.

Jennin tilannetta en tiedä enkä häntä tunne, mutta paljon kirjoittaa ainakin viimeisimmissä postauksissaan viinistä. Alkoholi on päihde ja myrkky sama mistä lasista ja missä muodossa sen juo.

Vierailija
6/21 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/21 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallinen yhteistyö lukee lähes jokaisessa postauksessa. Samoin Anni Hautalalla.

Vierailija
8/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Pistää vahvasti silmiin, että on alkoholisti jolle kuppi maistuu!!😅😂🤣

Vierailija
9/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sen instassa joku kyseli alkoholista, eukko kimpaantui täysin.

Vierailija
10/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ko. henkilön kirjoituksia lukenut, mutta lienee kyse siitä, että jän kirjoittaa asiasta, joka kiinnostaa hämtä.

Vierailija
11/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietenkin funtsii nämä jutut itse, mutta se että joka ikinen viikonloppu on saatava alkoholia, on mun näkemyksen mukaan alkoholismin alamuoto dipsomania. Viikon arki jaksetaan raittiina, kun palkintona on viikonloppuna aina alkoholia. Tuollainen ihminen ei juuri koskaan ole fresh. Heti kun elimistö on viimein karistanut alkoholin haitat ja sykevälivaihtelu on palautunut normaaliksi, niin sitten heti jo korkataankin. 

Vierailija
12/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin!! On ilmeisesti aina pikku pierussa!!

Vierailija
13/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kysyi instassaan, miksi kehuu ja suorastaan tyrkyttää viiniä seuraajilleen. Ei tajua, että alaikäiset seuraa tätä.

Vierailija
14/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole mukamas alkoholiongelmaa, mutta suunnaton ongelma tulee joka kerta kun ei sitä alkoa saa. "

ERITTÄIN hyvin sanottu.  Isolla osalla suomalaisista asia menee juuri näin. 

Vierailija
15/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietenkin funtsii nämä jutut itse, mutta se että joka ikinen viikonloppu on saatava alkoholia, on mun näkemyksen mukaan alkoholismin alamuoto dipsomania. Viikon arki jaksetaan raittiina, kun palkintona on viikonloppuna aina alkoholia. Tuollainen ihminen ei juuri koskaan ole fresh. Heti kun elimistö on viimein karistanut alkoholin haitat ja sykevälivaihtelu on palautunut normaaliksi, niin sitten heti jo korkataankin. 

Juu. Se 5 päivää ei muuten riitä oikeasti palautumiseen. Jos nämä ihmiset pakottaisi olemaan 2kk selvinpäin saattaisi ajatus kirkastua ja tulla sille mielelle että juoppohan minä olin.

Vierailija
16/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää. Olematonta jauhetta kauppaava huijari 

Vierailija
17/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tätä kyseistä bloggaajaa/toimittajaa (?) mutta kaverillani on Facebookin postauksissa sama meininki ja livenä huomaa vielä paremmin että siinä kyllä pullo vie naista eikä nainen pulloa. Raahaa kaikkialle mukaan kaljatölkkejä, joka kauppareissulta täytyy ostaa "mäyräköira", ei voi lähteä minnekään jos ei saa mukaan kuskia jne. Eipä jää mitään arvailujen varaan.

Vierailija
18/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin nätti. 43 v ja menisi kaksvitosesta.

Vierailija
19/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliakka.

Vierailija
20/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska holi nyt vaan on bestii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi