Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saavuttaa rentous ilman päihteitä?

Vierailija
07.06.2018 |

Olen kauhea jäykistelijä, on vaikea olla ihmisten seurassa. Minulla ei ole kavereita. Olen liian itsetietoinen ja ajattelen liikaa. En halua alkaa käyttää päihteitä. Miten voin tulla rennoksi jollain järkevämmällä tavalla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rentouttaa itseään alkoholilla sosiaalisissa tilanteissa, sitä seuraa usein hirveä morkkis seuraavana päivänä: apua, mitä mä sanoin, tein, olinko typerä, käyttäydyinkö ihan naurettavasti?!? Se oma rento esiintyminen alkaakin jälkeenpäin tuntua ahdistavalta ja sitä sitten miettii päiväkausia. Se vasta kamalan olon tuokin tullessaan.

Olenko todella äärimmäinen poikkeus kun alkoholi ei vaikuta mielialaani mitenkään? Juopothan kuvittelevat että absolutisteilla olisi kännissä valtavan hauskaa.

Vierailija
22/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rentouttaa itseään alkoholilla sosiaalisissa tilanteissa, sitä seuraa usein hirveä morkkis seuraavana päivänä: apua, mitä mä sanoin, tein, olinko typerä, käyttäydyinkö ihan naurettavasti?!? Se oma rento esiintyminen alkaakin jälkeenpäin tuntua ahdistavalta ja sitä sitten miettii päiväkausia. Se vasta kamalan olon tuokin tullessaan.

Olenko todella äärimmäinen poikkeus kun alkoholi ei vaikuta mielialaani mitenkään? Juopothan kuvittelevat että absolutisteilla olisi kännissä valtavan hauskaa.

Kyllä sen pitäisi vaikuttaa dopamiini ym juttuihin, on ehkä harvinaista jos ei tule kuin fyysisiä vaikutuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineiden tasapainoon päiviä juomisen jälkeen: ahdistaa, väsyttää vaikka ei nukuta, mistään ei saa älyllisesti otetta, asiat mistä normaalisti saa nautintoa, ei tunnu miltään. googlella löytyy esim kun hakee glutamine rebound

Vierailija
24/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sopivaan seuraan. Sopiva seura on kotonaan, koska hekään eivät jaksa olla keskivertojen seurassa.