Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan miehen tapaa tulkata sanomiseni lapsille

Vierailija
07.06.2018 |

Jos sanon että pitää laittaa paksu fleece koska mennään saareen, mies selittää selkokielellä lapselle (iso lapsi) että merellä tuulee enemmän kuin maalla ja siksi siellä on kylmä.

Jokaikiseen asiaan tunkee selittämään tieteellisesti tai tulkkaamaan toisilla sanoilla sen mitä sanon. Ihan kuin valvoisi pomona ympärillä.

Raivostuttavaa!

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin tuossa aiemmin ehdottaa joitain rakentavia ratkaisuja. Ei AP edelleenkään tarttunut niihin, vaan väänsi sanani päinvastaisiksi ja jankuttaa edelleen miehen tavan ärsyttävyyttä. Näin AP ainakin tällä palstailukäytöksellään antaa aika erikoisen kuvan kyvyistään kommunikoida toisten kanssa ja toimia rakentavasti. Toivottavasti AP ei toimi samoin kotonaan. Vaan jos toimii, niin kyllä silloin taitaa parisuhteessa olla vikaa niin sysissä kuin sepissäkin!

Minulle tämä riittää ja poistun takavasemmalle.

Kiitos

Tässä on vain sellainen juttu, että tuollaiset puhetolpat eivät vain ota onkeensa. Edes käsikähmä ei vaienna tollasia idiootteja, jotka puhuvat ja puhuvat eivätkä osallistu hommaan mitenkään muuten. Sen vuoksi ap ei ota kantaa noihin, koska tietää ne täysin turhaksi. Mun ainoa vinkki on asumusero, ja tämä syvällä kokemuksella. 

Vierailija
162/164 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa ihan kivalta, että selitetään, miksi jotain pitää tehdä vaikka onkin iso lapsi kyseessä. :)  Ei lapset nyt niin fiksuja kuitenkaan ole vielä kun eivät itse huolehdi kaikista asioista.

Tästäkin näkee ettet ole elänyt kyseisen ihmisluomuksen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja-alapeukuttaja vauhdissa.

Vierailija
164/164 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up