Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan miehen tapaa tulkata sanomiseni lapsille

Vierailija
07.06.2018 |

Jos sanon että pitää laittaa paksu fleece koska mennään saareen, mies selittää selkokielellä lapselle (iso lapsi) että merellä tuulee enemmän kuin maalla ja siksi siellä on kylmä.

Jokaikiseen asiaan tunkee selittämään tieteellisesti tai tulkkaamaan toisilla sanoilla sen mitä sanon. Ihan kuin valvoisi pomona ympärillä.

Raivostuttavaa!

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsille selittää asiat niin on vaarana että heistä tulee isona äitiänsä fiksumpia...

Vierailija
2/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsille selittää asiat niin on vaarana että heistä tulee isona äitiänsä fiksumpia...

Tää lapsi jolle sitä selitettiin on kohta 14 ja asia on käsitelty jo koulussakin. Aamuhässäkässä jatkuva tieteellinen luennointi ja tulkkaaminen ahtaassa eteisessä kiireen keskellä on vain ärsyttävää.

T. Tohtorikoulutuksen saanut ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilomielin mies voi hoitaa ne aamutoimet. Vaan ei.

Sen sijaan häälyy niskassani esimiehenä koko ajan.

Ap

Vierailija
4/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo miehesi tapa on fiksumpi. Syynä fleeceen ei ole itse saari, vaan se että saaressa tuulee enemmän ja siksi on kylmempää.

Vierailija
5/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää lapsi jolle sitä selitettiin on kohta 14 ja asia on käsitelty jo koulussakin. Aamuhässäkässä jatkuva tieteellinen luennointi ja tulkkaaminen ahtaassa eteisessä kiireen keskellä on vain ärsyttävää.

Salli mun nauraa :D

Vierailija
6/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo miehesi tapa on fiksumpi. Syynä fleeceen ei ole itse saari, vaan se että saaressa tuulee enemmän ja siksi on kylmempää.

Kun se lapsi itse tajusi tuosta asian saman tien. Että jos kerran saareen mennään (ei tiennyt tätä aiemmin), hänen pitää ottaa paksumpaa päälle.

Minä ja lapset teemme lähtöä, kaikki toimii. Mies seisoo tiellä tolppana ja joka kerta kun sanon jotain lapsille, hän suomentaa sen hitaasti eri sanoin uudelleen. Tai selittää tieteellisin termein.

Ap

Vierailija
7/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, onko kyseinen 14-v erityislapsi kun kohtelette häntä kuin vähä-älyistä? Äiti pukee ja isä vääntää rautalangasta.

Kyllä teini-ikäinen jo tietää että jos ei pue tarpeeksi päälleen niin sitten palelee.

Vierailija
8/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti ihan kun olisit pukenut 3-vuotiasta jonka vänkää ettei halua pukea fleeceä.

Vierailija
9/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tohtori tiedä, että fleece on muovia ja siitä irtoaa pesun yhteydessä mikromuovia, joka päätyy vesistöön? Vain totaali idiootti käyttää nykyään fleeceä.

Vierailija
10/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, onko kyseinen 14-v erityislapsi kun kohtelette häntä kuin vähä-älyistä? Äiti pukee ja isä vääntää rautalangasta.

Kyllä teini-ikäinen jo tietää että jos ei pue tarpeeksi päälleen niin sitten palelee.

Ei ole.

Enkä minä häntä pukenut. Sanoin eteisessä että tänään mennään saareen, pitää olla lämmintä päällä. Jos olisi tiennyt että mennään saareen, olisi itse jo pukenut sen lämpimämmän fleecen. Nyt haki sitten paksumman ja sillä selvä.

Ap

Vierailija
11/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta taitaa harmittaa joku ihan muu juttu

Vierailija
12/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti ihan kun olisit pukenut 3-vuotiasta jonka vänkää ettei halua pukea fleeceä.

No tästä ei ollut kyse. Ei ole koskaan ollut. Tää lapsi on fiksu ja rauhallinen ja tekee mitä pyydetään. Hoksaa kerrasta.

Siksi tuo isänsä tapa selittää asiat puhki kuin autistille onkin niin ärsyttävää.

Vierailija
13/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olen sanonut kymmeniä ja kymmeniä kertoja, että älä tulkkaa omille lapsilleni minun puheitani, älä ala selostaa, älä ala paasata, älä ala saarnata, älä sekaannu siihen kun keskustelen lasteni kanssa ja aina vaan sieltä takavasemmalta hyökkää tää besserwisser luennoitsija pätemään.

Ap

Vierailija
14/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oikeasti sua mättää ap? Sekö että mies tukee sua sanallisesti? Oisko parempi että olisi hiljaa?

Vierailija
15/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oikeasti sua mättää ap? Sekö että mies tukee sua sanallisesti? Oisko parempi että olisi hiljaa?

Kyllä todellakin olisi parempi olla hiljaa!

Mitä helvetin tukea tuo on? Ja mihin minä tuossa mitään tukea tarvitsen?

Vierailija
16/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tapa on elävää oppimateriaalia, jota ei pidä ohittaa. 

Vierailija
17/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä ei ollut kyse. Ei ole koskaan ollut. Tää lapsi on fiksu ja rauhallinen ja tekee mitä pyydetään. Hoksaa kerrasta.

Siksi tuo isänsä tapa selittää asiat puhki kuin autistille onkin niin ärsyttävää.

Ehkä se lapsi on fiksu ja hoksaava siksi että sille on pienestä pitäen selitetty asiat?

Vierailija
18/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän. Eksä käytti hyväkseen kaikki mahdollisuudet, joissa saattoi luennoina ja kuunnella ääntään.

Ongelma ei ollut ne puheet, vaan se, että toiminta pysähtyi, koska kaikkien piti KUUNNELLA tätä viisauden vuodatusta.

Vierailija
19/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin olisi parempi olla hiljaa!

Mitä helvetin tukea tuo on? Ja mihin minä tuossa mitään tukea tarvitsen?

Tunnut tarvitsevan enemmän tukea kun ymmärtäkään. Olet harvinaisen ärsyttävä jankkaaja, jonka täytyy aina päästä olemaan oikeassa. 

Kerro miehellesi terveiset, että otan otaan. 

Vierailija
20/164 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se lapsi on fiksu ja hoksaava siksi että sille on pienestä pitäen selitetty asiat?

Ei, kyllä se lapsi on ihan syntymärauhallinen ja syntymäfiksu.

Tuo paasaaminen on miehellä jokin kummallinen tapa päteä.

Sitäpaitsi joka helvetin kerta kun lähtee esim isänsä kyydissä kouluun ilman minua, jotain jää, koska ae kaikki aika on mennyt siihen paasaamiseen ja sitten on tullut kiire. Yleensä joudun sitten ajamaan miehelle kännykkää ja lompsaa jne koska hän unohtaa ne sitten siinä paasatessaan. Aiemmin jäi useamman kerran myös koululaisen reppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi