Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä keskustelusta jäänyt ap:lle muuta käteen kuin paha mieli? Se tuli selväksi, ettet tyydy mieheen, jonka naama ei miellytä, mutta onko jotain mitä aiot muuttaa tämän ketjun perusteella?
Bikinikuva ainakin on ja pysyy. En koe että se osottaa mun hakevan seksiä sillä kyse on todella neutraalista bikinikuvasta. Ei mikään räväkkä herutusposeeraus. Mulla se on siellä siksi että siitä näkyy että olen normaalipainoinen, pidän matkustelusta ja auringon otosta, ei siksi että haen seksiä. Oonhan mä jotain oppinutkin. Ap
AHHAHHAH eli provopa provo.
100 % vastaajista sanoo, että bikinikuva on virhe., juuri siksi löydät pelkän seksin hakijoita, ja ap sanoo, että bikinikuva pysyy, ja surkeat perusteet. Voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä keskustelusta jäänyt ap:lle muuta käteen kuin paha mieli? Se tuli selväksi, ettet tyydy mieheen, jonka naama ei miellytä, mutta onko jotain mitä aiot muuttaa tämän ketjun perusteella?
Bikinikuva ainakin on ja pysyy. En koe että se osottaa mun hakevan seksiä sillä kyse on todella neutraalista bikinikuvasta. Ei mikään räväkkä herutusposeeraus. Mulla se on siellä siksi että siitä näkyy että olen normaalipainoinen, pidän matkustelusta ja auringon otosta, ei siksi että haen seksiä. Oonhan mä jotain oppinutkin. Ap
100 % vastaajista sanoo, että bikinikuva on virhe., juuri siksi löydät pelkän seksin hakijoita, ja ap sanoo, että bikinikuva pysyy, ja surkeat perusteet. Voi taivas.
Tai sitten 121212 oli oikeassa.
Ap ei saa niitä komistusmiehiä ilman bikinikuvia ja meikkinaamaa (koska ne komistusmiehet on kiinnostuneita ap:sta vain jos saavat helppoa seksiä).
päivänaisena kirjoitti:
Jos miehet olisivat kuin naiset:
https://thumbs.dreamstime.com/b/cute-country-woman-10457747.jpg
"Mitä erikoista tässä on? Ihan nätti, 8/10 korkeintaan. En laittaisi sydäntä. Mikä tuo hattukin on?"
https://vegasprimer.com/wp-content/uploads/2017/02/XS-Photo.jpg
"Siis nämä on kuumia!? Jos nämä on kuumia niin haluaisin tietää millaisia ne kympit ovat. Lol. Niin peruslissuja kuin olla ja voi."
https://i.pinimg.com/originals/46/be/25/46be259f147c6e822f0b93f3bad0f8b8.png
"Jaa tämmöinen perunanenä tavisnainen? No ei ole, kaupungilla näkee joka päivä tuhatkertaisesti kauniimpia"
No mitä tuossa sitten olisi ihmeellistä. Jos kaupungilla jatkuvasti näkee paremman näköisiä, niin sehän tarkoittaa, että tämä henkilö ei arvosta paksua meikkitällinkiä ja iltapukuja vaan pitää vähän maanläheisemmistä naisista. Eikö oikeasti tullut mieleen tällainen?
https://aijaa.com/VeocOB
Toisessa ketjussa kyseltiin miltä näyttää tavisnainen. Laitoin sinne referenssiksi ap:n kuvan näistä miehistä jotka te äänestite yksimielisesti niin taviksiksi kuin olla ja voi.
Tavisnaisella on siis hyvin feminiiniset piirteet, symmetriset kasvot ja treenattu vartalo.
Yhtäkkiä toisen ketjun naiset olivatkin kaikki sitä mieltä että nämä ovat varsin komeita miehiä, ja pian ketju katosi.
Mitä tapahtui?
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa niitä komistusmiehiä ilman bikinikuvia ja meikkinaamaa (koska ne komistusmiehet on kiinnostuneita ap:sta vain jos saavat helppoa seksiä).Kuvistani sen verran että yhtäkään ei ole muokattu, olen surkea moisessa. Perus selfieitä sillä en pidä kuvattavana olemisesta enkä poseeraamisesta. Meikkinaama? Onko meikkinaama jos käytän puuteria, poskipunaa ja ripsiväriä? En osaa meikata ja olen kyllä mielestäni todella hillitty, itseasiassa mulla on yksi täysin meikitön kuvakin tinderissä. Mulle ei ole ongelma liikkua meikittäkin. Ap
121212 kirjoitti:
https://aijaa.com/VeocOB
Toisessa ketjussa kyseltiin miltä näyttää tavisnainen. Laitoin sinne referenssiksi ap:n kuvan näistä miehistä jotka te äänestite yksimielisesti niin taviksiksi kuin olla ja voi.
Tavisnaisella on siis hyvin feminiiniset piirteet, symmetriset kasvot ja treenattu vartalo.
Yhtäkkiä toisen ketjun naiset olivatkin kaikki sitä mieltä että nämä ovat varsin komeita miehiä, ja pian ketju katosi.
Mitä tapahtui?
Ai mitä tapahtui? Olisiko tapahtunut niin, että sinä linkkasit ketjuun tavispoikien kuvia ilman heidän lupaansa ja joku halusi ne poistattaa.
Ja mitä tulee noiden kommenttien eroavaisuuteen, niin tuohan todistaa vain sen, miten paljon sillä mielikuvalla on merkitystä, eikä kuva itsessään ole ainoa tekijä. En ole nähnyt toista ketjua ja millä tavalla siellä asian esitit ja mitä siellä on vastattu. Mutta voisin kuvitella, että olet siellä vain neutraalisti kysynyt, mitä mieltä naiset ovat näistä nuorista herroista. Siinä tilanteessa luonnollisesti kukaan ei mene haukkumaan vieraita nuoria ihmisiä. Se, mitä tässä ketjussa tapahtui, sai alkunsa sellaisessa kontekstissa, että näistä miehistä tehtiin pleijereitä heti alkuun. Tottakai siinä vaiheessa, kun ihmisen kuva esitellään sinulle ylimielisesti siten, että "tässä on muuten mies, joka saa varmasti sinun pöksyksi märäksi", reaktio on erilainen. IHan samalla tavalla kuin baarissakin sama ihminen saa erilaisen vastaanoton riippuen siitä istuuko vain rauhallisesti normaalisti paikallaan ihan normaalisti jutellen vai käveleekö rehvakkaasti ympäriinsä kovaäänisesti tehden numeron itsestään. Eli leukalinja on aika pieni tekijä lopulta.
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa niitä komistusmiehiä ilman bikinikuvia ja meikkinaamaa (koska ne komistusmiehet on kiinnostuneita ap:sta vain jos saavat helppoa seksiä).Kuvistani sen verran että yhtäkään ei ole muokattu, olen surkea moisessa. Perus selfieitä sillä en pidä kuvattavana olemisesta enkä poseeraamisesta. Meikkinaama? Onko meikkinaama jos käytän puuteria, poskipunaa ja ripsiväriä? En osaa meikata ja olen kyllä mielestäni todella hillitty, itseasiassa mulla on yksi täysin meikitön kuvakin tinderissä. Mulle ei ole ongelma liikkua meikittäkin. Ap
Ja nyt kun muistelen aikaa jolloin mulla EI ollut bikinikuvaa Tinderissä, sain jopa enemmän tykkäyksiä kuin nykyään. Mitään suurta eroa ei kuitenkaan ole, sanoisin että saan 7/10 antamastani tykkäyksestä takaisin. Ap
Ainoa nainen, joka ei saa parisuhdetta, on sellainen joka sitä epätoivoisesti haluaa. Ulkonäöllä yms. ei ole mitään merkitystä. Kun saat elämääsi tarpeeksi sisältöä ilmankin suhdetta ja oot tyytyväinen, niin se näkyy ja houkuttelee muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Aika monikin on kysynyt samasta asiasta: miksi te jaksatte jauhaa tasoteoriasta, ja miksi asia ei kiinnosta parisuhteessa olevia, tai niitä pelimiehiä jotka saavat irtoseksiä?
Hmm, vaikea kysymys :D
Käyttäisin tässä joulupukkivertausta. Lapsia jotka saavat läjäpäin lahjoja, ei suuremmin kiinnosta ottaa selvää miksi joku saa niitä enemmän kuin toinen. He kun ovat olleet kilttejä. Mutta lapsi joka ei saa lahjoja, haluaa tietää miksi ei. Tämä lapsi ei huolehdi joulun taian katoamisesta, koska sitä ei ole hänelle koskaan ollutkaan.
Jossain vaiheessa tämä lapsi tajuaa yhteyden lahjojen määrän ja vanhempien varakkuuden kanssa. Tätä ei toki usko naapurin varakkaamman perheen lapsi; ole kiltimpi niin kyllä se joulupukki sieltä saapuu, ehkä jo ensi jouluna.
Tästä systä tasoteoriaa opiskellaan yleensä sen seurauksena että on jääty ilman kumppania, eivätkä tarjotut selitykset ole vakuuttavia. Lähes ainoa poikkeus on henkilöt jotka myyvät sinulle jotain, kuten PUA-gurut, jotka hekin ovat yllättävän usein entisiä naisettomia miehiä (esim. Tyler Durden aka Owen Cook).
Totta kai tasoteoriata on hyötyä myös jos et löydä haluamaasi kumppania, vaikka etsisit itsesi kaltaista ihmistä jonka "pitäisi" olla se oikea.No miten tätä hyödyntämällä sen haluamansa kumppanin saa? Eihän se joulupukki tuo suolle yhtään enempää lahjoja vaikka ymmärtäisitkin ettei vanhemmilla ole varaa niitä laittaa. Jos ajattelet ettet rumuutesi takia saa pimppiä niin miten se, että olet ruma ja katkera naisille toimii yhtään paremmin? Täällä oli joku tyyppi, joka kehotti miehiä siirtymään zen munkkimoodiin ja hankkimaan mielenrauhan omaan elämään keskittymällä. Tämäkin vaikuttaa järkevämmältä kuin jauhaa tätä asiaa vauvapalstalla.
Ettekö oikeasti ole muka kukaan lukenut vastauksiani, miksi tätä tehdään? No tuossa yllä tuli yksi klassikko: " niin minä kyllä pidän pitkistä, tummista ja komeista, mutta ei varmaan kaikki..kai"
Jotenkin tämän merkitys sinulle ei aukea muille. Ei kai se mikään salaisuus ole , että naiset tykkää pitkistä tummista ja komeista miehistä? Miksi sen jauhaminen sinua niin riemastuttaa. Kyllä minä olen aina kehdannut sanoa, että pidän pitkistä tummista ja komeista miehistä. Oma mieskin on sellainen sekä kolme poikaani. Mihin tämän pitäisi mielestäsi johtaa?
No kun sen sanominen todistaa sen naisten mieltymyksen kapeuden, jonka myöntämistä vastaan niin soditte. Ei ymmärrätkö vieläkään?
Miten se sen todistaa? Se, että 99 % pitää ykkösenä sitä yhtä ja samaa, ei kerro mitään siitä, ketä pidetään kakkosina ja kolmosina ja miten kaukana nämä siitä ykkösestä ovat. Ja mitä väliä sillä "kapeudella" on, kun miehillä se menee täsmälleen samalla tavalla ja 121212:n viittaaman tutkimuksen mukaan ero on itse asiassa vielä jyrkempi.
Ja miksi, oi miksi täss ketjussaja jankataan siitä miksi miehet ei saa naista kun nimenomaan ap kysyi millainen nainen ei saa parisuhdetta?? Miehet pliis, nyt ei puhuta teidän ongelmista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos121212 kirjoitti:
Ketju näyttää todella karusti todeksi kaiken minkä 121212 on sanonut.
Naiset tykkäävät vain todella komeista miehistä, erimielisyydet rajoittuvat siihen onko tietty komea mies komea vai ruma (mutta totta kai se komea mies josta sä et pidä, saa tykkäyksen joltain muulta naiselta, ja päin vastoin).
Tavallisista tai rumista miehistä ei tykkää kukaan.
ps. mä haluaisin nähdä ketjun naisten kasvo- ja vartalokuvat. Ilman meikkiä, filttereitä tai vaatteita. Jos kerran tavalliset miehet on liian hoikkia, pehmeitä, kaljuuntuvia, vanhan tai tylsän näköisiä, mä haluan nähdä miltä te näytätte. Odotukset on aika h-vetin korkealla.Uskon että odotukset ovat korkealla. Eihän eräälle tämän keskustelun miehelle kelvannut edes emily ratajkowski kuin vain seksiin... enkä usko että kukaan tämän palstan naisista on yhtä täydellinen kuin emily.
Puhut ilmeisesti eilen illalla ennen palstan sulkeutumista postaamastani Ratajkowski vs. Bar Refaeli vertauksestani?
Pointti taisi hukkua jonnekin. Muut on tällä välin jo selittäneet eri kantilta, joten en pui sen enempää. Sillä oli tarkoitus vain havainnollistaa kympin parisuhdenaisen ja kympin irtoseksiin haluttavan/huolittavan naisen eroa. Valitsin nuo, koska molemmat ovat supermalleja, eli käytönnössä todettu objektiivisesti kauniiksi, mutta toinen on enemmän parisuhdenainen minun silmissäni, ihan jo fyysisitä ominaisuuksiltaan.
Jaa, nyt on sitten jo erikseen parisuhdekympit ja seksikympitkin. Toisaalta tämä käy järkeeni paljon enemmän, kunhan vain vihdoinkin saataisiin selville, mikä on se tekijä, mikä määrittelee, kummassa kategoriassa olet. Vai menevätkö nämä asteikot jotenkin vastakkaisiin suuntiin vai rinnakkain vai miten?
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa niitä komistusmiehiä ilman bikinikuvia ja meikkinaamaa (koska ne komistusmiehet on kiinnostuneita ap:sta vain jos saavat helppoa seksiä).En oo lukenut tätä ketjua kun vaan ekan ja vikan sivun. Mutta oon kans Tinderis ja en laittais sinne ikinä bikinikuvaa. Oon edes miettinyt otta pois kuva mikä on shortseilla :D jos ei halua liikkaa seksuaalista huomiota niin pitä kovin jarrut päälle laitta. Mutta ei oo mul ikinä tarvinut mitään hirveen nakukuvia, Tinderis saan kuitenkin aina paljon huomiota. Riittää pelkkä naamaki.
121212 kirjoitti:
Aika monikin on kysynyt samasta asiasta: miksi te jaksatte jauhaa tasoteoriasta, ja miksi asia ei kiinnosta parisuhteessa olevia, tai niitä pelimiehiä jotka saavat irtoseksiä?
Käyttäisin tässä joulupukkivertausta. Lapsia jotka saavat läjäpäin lahjoja, ei suuremmin kiinnosta ottaa selvää miksi joku saa niitä enemmän kuin toinen. He kun ovat olleet kilttejä. Mutta lapsi joka ei saa lahjoja, haluaa tietää miksi ei. Tämä lapsi ei huolehdi joulun taian katoamisesta, koska sitä ei ole hänelle koskaan ollutkaan.
Jossain vaiheessa tämä lapsi tajuaa yhteyden lahjojen määrän ja vanhempien varakkuuden kanssa. Tätä ei toki usko naapurin varakkaamman perheen lapsi; ole kiltimpi niin kyllä se joulupukki sieltä saapuu, ehkä jo ensi jouluna.
Tästä systä tasoteoriaa opiskellaan yleensä sen seurauksena että on jääty ilman kumppania, eivätkä tarjotut selitykset ole vakuuttavia. Lähes ainoa poikkeus on henkilöt jotka myyvät sinulle jotain, kuten PUA-gurut, jotka hekin ovat yllättävän usein entisiä naisettomia miehiä (esim. Tyler Durden aka Owen Cook).
Totta kai tasoteoriata on hyötyä myös jos et löydä haluamaasi kumppania, vaikka etsisit itsesi kaltaista ihmistä jonka "pitäisi" olla se oikea.
Kerroit nyt vain sen, miksi asia kiinnostaa sinua. Tässä kysyttiin sitä, miksi tämän asian pitäisi kiinnostaa naisia. Se ei ole kyllä jäänyt epäselväksi, että tästä jankuttavat nimenomaan ne jotka jäivät ilman lahjoja ja ne, jotka vielä aikuisenakin uskoivat joulupukkiin, vaikka muut lapset ymmärsivät tämän jo 8-vuotiaana. Tätä ei kuitenkaan kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tinderistä mun silmään liian taviksia miehiä joille en siis antanut tykkäystä: https://aijaa.com/gGU08N
ApJa jälleen, noista jokainen on minun silmääni paremman näköinen kuin ne sinun linkkaamasi jonnet.
se, joka aiemminkin oli kanssasi eri mieltä
Mutta kaikki naisethan tykkää samanlaisista miehistä!!!!!!!1 ei ku...
ApKuten on jo selitetty, on erotettava toisistaan geneettinen komeus ja tyyliseikat. Nainen joka ei pidä jonneista, ei pidä komeista eikä rumista sellaisista.
Fakta on että sinun ihanteesi edustaa klassista mieskomeutta (kompaktit kasvot, jykevä leuka, intensiiviset metsästäjän silmät, pitkä ja laatikkomainen pää) jota valtava enemmistö naisista suosii. Sinä itse et edusta klassista naiskauneutta, vaan tavallista keskivertoa.
Olet pian 30. Taustalla on useita seksisuhteita, mutta nolla parisuhdetta tavoittelemaasi miestyyppiä edustavien kanssa. Miten itse arvioisit mahdollisuutesi tulevaisuudessa?Voi olla että menen ikisinkkuna hautaan. Toisaalta luulin myös reilusti yli parikymppiseksi asti että menen neitsyenä hautaan. Ap
Luultavasti noin myös käy.
Enemmistö naisista opettelee pitämään tavallisemmista miehistä, tajuttuaan ettei jokaiselle riitä komistuksia.
Saattaa olla että sinulle on liian myöhäistä, kirjoituksistasi tulee mieleen joku 15v teinityttö joka haluaa luokan Robinin näköisen pojan. Muut ikäisesi tavisnaiset ovat jo pariutuneet betojen kanssa, kun sinä vielä roikut k-karusellissa alfojen panoleluna.
MAT:n kannalta tämä ketju on kylläkin opettavainen, ja olen vaikuttunut siitä että vaikka olet nainen, arviosi tasoista ovat hyvin paikkansapitäviä. Sinulla voisi olla tulevaisuutta naispuolisena MAT-bloggaajana. Harkitse asiaa, kun olet luovuttanut pariutumisessa.
Miten sitten itse näen mm. ruokakaupassa asioidessa komeita ja treenattuja miehiä hyvin vaatimattomien ja pulleiden naistensa kanssa?
Siten että sinä olet yhä kaapissa, siksi kaikki miehet näyttävät sinusta hyvältä, ja naiset vastenmielisiltä.
Tider-runkkaajat on säälittäviä.
Tuosta taitaa olla kyse, kun kerran naisissa on pelkkiä virheitä ja vikoja. Se mitä en ymmärrä, on se että miksei ne jonnet oikeasti jätä naisia rauhaan ja seurustele miesten kanssa, nykyään se on ihan sallittua ja hyväksyttyä.
Se on sitten erikseen, että on oikeastikin olemassa ihmisiä, jotka tekevät ihan järkyttävän huonoja parisuhdevalintoja.
Mutta se ei ole sukupuolesta kiinni. Tunnen esim viisikymppisen naisen, jolle miehessä edelleen on tärkeää vain ulkonäkö, kolmen avioeron jälkeenkin, mitään ei ole oppinut. Ja tunnen monta miestä, jolla ne kriteerit ovat epärealistiset: naisen pitää olla alle 25 v tohtori ja hyväpalkkaisessa työssä, ja sillä sekunnilla kun pariutuu, tulee naisen haluta jäädä kotiin hoitamaan lapsia. No ei toteudu, ne uraorientoituneet eivät haaveile kotiäitiydestä, ja ne naiset jotka haaveilevat, eivät näille jampoille kelpaa. Sitten on yksi joka ei varmaan ole koskaan edes suudellut ketään, asuu äidin kanssa 38 vuotiaana, ja äiti pesee pyykit ja tekee sapuskat.
Pointti on, että jos pariutuminen ei onnistu, katsetta peiliin. Jos sillä bikinikuvalla saa haluamansa, niin hyvä, sitten ei tarvitse muuttaa mitään.
Tasoteoria on humpuukia, eikä se ainakaan auta näitä reppanoita naisten saannissa. Heissä on perustuvaa laatua oleva vika, jota mikään teoria ei korjaa eikä kompensoi, eikä se liity ulkonäköön mitenkään. Yksi noista on selvästi ho'mo vaikka ei itse asiaa tiedosta (se joka tiirailee päivittäin omia vatsalihaksiaan ja luulee alipainoisten olevan hottia naisten parissa), pari on (henkisesti) teinin tasolla, ja sitten on sossurotta. Ja siinä ne sitten onkin.
Tavallaan se on sääli, jos joku kokematon jonne uskoo näihin ja katkeroituu ihan turhaan. Mutta toisaalta, jos miehellä on palikat oikein päässä, hän nauraa noille teorioille, ovat sen verran epäjohdonmukaista shaissea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Totta kai tasoteoriata on hyötyä myös jos et löydä haluamaasi kumppania, vaikka etsisit itsesi kaltaista ihmistä jonka "pitäisi" olla se oikea.No miten tätä hyödyntämällä sen haluamansa kumppanin saa? Eihän se joulupukki tuo suolle yhtään enempää lahjoja vaikka ymmärtäisitkin ettei vanhemmilla ole varaa niitä laittaa. Jos ajattelet ettet rumuutesi takia saa pimppiä niin miten se, että olet ruma ja katkera naisille toimii yhtään paremmin? Täällä oli joku tyyppi, joka kehotti miehiä siirtymään zen munkkimoodiin ja hankkimaan mielenrauhan omaan elämään keskittymällä. Tämäkin vaikuttaa järkevämmältä kuin jauhaa tätä asiaa vauvapalstalla.
Ettekö oikeasti ole muka kukaan lukenut vastauksiani, miksi tätä tehdään? No tuossa yllä tuli yksi klassikko: " niin minä kyllä pidän pitkistä, tummista ja komeista, mutta ei varmaan kaikki..kai"
Jotenkin tämän merkitys sinulle ei aukea muille. Ei kai se mikään salaisuus ole , että naiset tykkää pitkistä tummista ja komeista miehistä? Miksi sen jauhaminen sinua niin riemastuttaa. Kyllä minä olen aina kehdannut sanoa, että pidän pitkistä tummista ja komeista miehistä. Oma mieskin on sellainen sekä kolme poikaani. Mihin tämän pitäisi mielestäsi johtaa?
Sama. Tosin ilmeisesti palstamiesten mielestä 178 cm pituudella mieheni ei ole pitkä, mutta minulle (160 cm) hän on. Ja on tumma ja on komea. Samoin lapseni isä oli pitkä (190 cm), tumma, raamikas ja komea. Myös aikuinen poikani on pitkä, tumma ja komea - tietysti, kun sai siihen hyvät geenit.
Olin kyllä aikoinaan myös korviani myöten rakastunut myös noin 170 cm pitkään lähes kaljuun ylipainoiseen mieheen, mutta sitähän pikkukakkonen ei halua kuulla, joten totean vain, että kaikki me naiset haluamme samoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tinderistä mun silmään liian taviksia miehiä joille en siis antanut tykkäystä: https://aijaa.com/gGU08N
ApJa jälleen, noista jokainen on minun silmääni paremman näköinen kuin ne sinun linkkaamasi jonnet.
se, joka aiemminkin oli kanssasi eri mieltä
Mutta kaikki naisethan tykkää samanlaisista miehistä!!!!!!!1 ei ku...
ApKuten on jo selitetty, on erotettava toisistaan geneettinen komeus ja tyyliseikat. Nainen joka ei pidä jonneista, ei pidä komeista eikä rumista sellaisista.
Fakta on että sinun ihanteesi edustaa klassista mieskomeutta (kompaktit kasvot, jykevä leuka, intensiiviset metsästäjän silmät, pitkä ja laatikkomainen pää) jota valtava enemmistö naisista suosii. Sinä itse et edusta klassista naiskauneutta, vaan tavallista keskivertoa.
Olet pian 30. Taustalla on useita seksisuhteita, mutta nolla parisuhdetta tavoittelemaasi miestyyppiä edustavien kanssa. Miten itse arvioisit mahdollisuutesi tulevaisuudessa?Voi olla että menen ikisinkkuna hautaan. Toisaalta luulin myös reilusti yli parikymppiseksi asti että menen neitsyenä hautaan. Ap
Luultavasti noin myös käy.
Enemmistö naisista opettelee pitämään tavallisemmista miehistä, tajuttuaan ettei jokaiselle riitä komistuksia.
Saattaa olla että sinulle on liian myöhäistä, kirjoituksistasi tulee mieleen joku 15v teinityttö joka haluaa luokan Robinin näköisen pojan. Muut ikäisesi tavisnaiset ovat jo pariutuneet betojen kanssa, kun sinä vielä roikut k-karusellissa alfojen panoleluna.
MAT:n kannalta tämä ketju on kylläkin opettavainen, ja olen vaikuttunut siitä että vaikka olet nainen, arviosi tasoista ovat hyvin paikkansapitäviä. Sinulla voisi olla tulevaisuutta naispuolisena MAT-bloggaajana. Harkitse asiaa, kun olet luovuttanut pariutumisessa.
Miten sitten itse näen mm. ruokakaupassa asioidessa komeita ja treenattuja miehiä hyvin vaatimattomien ja pulleiden naistensa kanssa?
Siten että sinä olet yhä kaapissa, siksi kaikki miehet näyttävät sinusta hyvältä, ja naiset vastenmielisiltä.
Tider-runkkaajat on säälittäviä.
Tuosta taitaa olla kyse, kun kerran naisissa on pelkkiä virheitä ja vikoja. Se mitä en ymmärrä, on se että miksei ne jonnet oikeasti jätä naisia rauhaan ja seurustele miesten kanssa, nykyään se on ihan sallittua ja hyväksyttyä.
Se on sitten erikseen, että on oikeastikin olemassa ihmisiä, jotka tekevät ihan järkyttävän huonoja parisuhdevalintoja.
Mutta se ei ole sukupuolesta kiinni. Tunnen esim viisikymppisen naisen, jolle miehessä edelleen on tärkeää vain ulkonäkö, kolmen avioeron jälkeenkin, mitään ei ole oppinut. Ja tunnen monta miestä, jolla ne kriteerit ovat epärealistiset: naisen pitää olla alle 25 v tohtori ja hyväpalkkaisessa työssä, ja sillä sekunnilla kun pariutuu, tulee naisen haluta jäädä kotiin hoitamaan lapsia. No ei toteudu, ne uraorientoituneet eivät haaveile kotiäitiydestä, ja ne naiset jotka haaveilevat, eivät näille jampoille kelpaa. Sitten on yksi joka ei varmaan ole koskaan edes suudellut ketään, asuu äidin kanssa 38 vuotiaana, ja äiti pesee pyykit ja tekee sapuskat.
Pointti on, että jos pariutuminen ei onnistu, katsetta peiliin. Jos sillä bikinikuvalla saa haluamansa, niin hyvä, sitten ei tarvitse muuttaa mitään.
Yksi unohtui: katkarapumies, jolla on hirveä trauma siitä että naine on elänyt ihan normaalin elämän ja omaa normaalin seksuaalihistorian jo ennen häntä. Se oikeasti tarvitsisi ammattiapua, ei ole normaalia tuntea uhkaa siitä, että toisella on ollut normaali nuoruus.
En tiedä. Minusta näyttää, että kaikilla on vientiä ja aikanaan se sitten vaan osuu kohdalle. Sun kohdalle ei ole vain sattunut se oikea. Jatka vaan elämää ja senboikean etsimistä, jossain vaiheessa se osuu kohdalle. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
No kun sen sanominen todistaa sen naisten mieltymyksen kapeuden, jonka myöntämistä vastaan niin soditte. Ei ymmärrätkö vieläkään?
Miten se sen todistaa? Se, että 99 % pitää ykkösenä sitä yhtä ja samaa, ei kerro mitään siitä, ketä pidetään kakkosina ja kolmosina ja miten kaukana nämä siitä ykkösestä ovat. Ja mitä väliä sillä "kapeudella" on, kun miehillä se menee täsmälleen samalla tavalla ja 121212:n viittaaman tutkimuksen mukaan ero on itse asiassa vielä jyrkempi.
Tämä. Toki jotain miestä voi pitää komeana, mutta ei se tarkoita sitä, että hänet tilaisuuden tullen ottaisit sänkyysi tai kumppaniksesi. Käytännössä muutkin seikat vaikuttavat valintaan. Kuten esim se , että tuntemusten pitää olla molemmin puolisia. Tosin tässä ketjussa on taas tehty harvinaisen selväksi se, että kukaan mies ei arvosta naista muuta kuin reikänä, joten ei kannata vaivautua minkäänlaisiin suhteisiin. Sekin oli aika hassua, etteihän se miesten ja apn ihailema jonnelajitelma edes ollut pitkiä , tummia ja komeita. Eikös ne kaikki naiset sittenkään niitä preferoi.
Jos miehet olisivat kuin naiset:
https://thumbs.dreamstime.com/b/cute-country-woman-10457747.jpg
"Mitä erikoista tässä on? Ihan nätti, 8/10 korkeintaan. En laittaisi sydäntä. Mikä tuo hattukin on?"
https://vegasprimer.com/wp-content/uploads/2017/02/XS-Photo.jpg
"Siis nämä on kuumia!? Jos nämä on kuumia niin haluaisin tietää millaisia ne kympit ovat. Lol. Niin peruslissuja kuin olla ja voi."
https://i.pinimg.com/originals/46/be/25/46be259f147c6e822f0b93f3bad0f8b8.png
"Jaa tämmöinen perunanenä tavisnainen? No ei ole, kaupungilla näkee joka päivä tuhatkertaisesti kauniimpia"