Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
1801/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tinderistä mun silmään liian taviksia miehiä joille en siis antanut tykkäystä: https://aijaa.com/gGU08N

Ap

Ja jälleen, noista jokainen on minun silmääni paremman näköinen kuin ne sinun linkkaamasi jonnet. 

se, joka aiemminkin oli kanssasi eri mieltä

Mutta kaikki naisethan tykkää samanlaisista miehistä!!!!!!!1 ei ku...

Ap

Kuten on jo selitetty, on erotettava toisistaan geneettinen komeus ja tyyliseikat. Nainen joka ei pidä jonneista, ei pidä komeista eikä rumista sellaisista.

Fakta on että sinun ihanteesi edustaa klassista mieskomeutta (kompaktit kasvot, jykevä leuka, intensiiviset metsästäjän silmät, pitkä ja laatikkomainen pää) jota valtava enemmistö naisista suosii. Sinä itse et edusta klassista naiskauneutta, vaan tavallista keskivertoa.

Olet pian 30. Taustalla on useita seksisuhteita, mutta nolla parisuhdetta tavoittelemaasi miestyyppiä edustavien kanssa. Miten itse arvioisit mahdollisuutesi tulevaisuudessa?

Voi olla että menen ikisinkkuna hautaan. Toisaalta luulin myös reilusti yli parikymppiseksi asti että menen neitsyenä hautaan. Ap

Luultavasti noin myös käy.

Enemmistö naisista opettelee pitämään tavallisemmista miehistä, tajuttuaan ettei jokaiselle riitä komistuksia.

Saattaa olla että sinulle on liian myöhäistä, kirjoituksistasi tulee mieleen joku 15v teinityttö joka haluaa luokan Robinin näköisen pojan. Muut ikäisesi tavisnaiset ovat jo pariutuneet betojen kanssa, kun sinä vielä roikut k-karusellissa alfojen panoleluna.

MAT:n kannalta tämä ketju on kylläkin opettavainen, ja olen vaikuttunut siitä että vaikka olet nainen, arviosi tasoista ovat hyvin paikkansapitäviä. Sinulla voisi olla tulevaisuutta naispuolisena MAT-bloggaajana. Harkitse asiaa, kun olet luovuttanut pariutumisessa.

Miten sitten itse näen mm. ruokakaupassa asioidessa komeita ja treenattuja miehiä hyvin vaatimattomien ja pulleiden naistensa kanssa?

Jep tasoteoriaa. Noin päin se käytännössä on. Vaatimattomilla naisilla on ihan ok äijät. Harvoi näkee toisinpäin. Sitten siellä miesten nokkimisjärjestyksen huipulla on toinen sävel toki.

Mikä tässä käytännössä häiritsee miestä, jos näkee komean miehen ja ei-niin-komean naisen?? :D 

Niinpä. Ehkä nämä ajattelevat, että tämä on väistämättä heidänkin kohtalonsa. Itsehän vain riemuitsisin, että itselleni jää enemmän kauniita naisia. 

Vierailija
1802/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos121212 kirjoitti:

Ketju näyttää todella karusti todeksi kaiken minkä 121212 on sanonut.

Naiset tykkäävät vain todella komeista miehistä, erimielisyydet rajoittuvat siihen onko tietty komea mies komea vai ruma (mutta totta kai se komea mies josta sä et pidä, saa tykkäyksen joltain muulta naiselta, ja päin vastoin).

Tavallisista tai rumista miehistä ei tykkää kukaan.

ps. mä haluaisin nähdä ketjun naisten kasvo- ja vartalokuvat. Ilman meikkiä, filttereitä tai vaatteita. Jos kerran tavalliset miehet on liian hoikkia, pehmeitä, kaljuuntuvia, vanhan tai tylsän näköisiä, mä haluan nähdä miltä te näytätte. Odotukset on aika h-vetin korkealla.

Kaikki naiset. Justpa just. No voin yhen faktan kertoa: kukaan nainen ei pidä säälittävästä, katkeroituneesta miehestä, joka vääntää netissä tasoteorioiden kanssa. 

Mulla on tuolla yläkerrassa kaljuuntuva, alle 180cm kolmekymppinen tavallinen mies, joka soittelee kitaraa. Sitä ei vois v1ttuakaan vähempää kiinnostaa joku vauvafoorumi. Se ei tiedä mitä minä teen. :DDD (En ole kuin selaillut välillä tätä ketjua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos121212 kirjoitti:

Naiset tykkäävät vain todella komeista miehistä, erimielisyydet rajoittuvat siihen onko tietty komea mies komea vai ruma (mutta totta kai se komea mies josta sä et pidä, saa tykkäyksen joltain muulta naiselta, ja päin vastoin).

ps. mä haluaisin nähdä ketjun naisten kasvo- ja vartalokuvat. Ilman meikkiä, filttereitä tai vaatteita. Jos kerran tavalliset miehet on liian hoikkia, pehmeitä, kaljuuntuvia, vanhan tai tylsän näköisiä, mä haluan nähdä miltä te näytätte. Odotukset on aika h-vetin korkealla.

Kaikki naiset. Justpa just. No voin yhen faktan kertoa: kukaan nainen ei pidä säälittävästä, katkeroituneesta miehestä, joka vääntää netissä tasoteorioiden kanssa. 

Mulla on tuolla yläkerrassa kaljuuntuva, alle 180cm kolmekymppinen tavallinen mies, joka soittelee kitaraa. Sitä ei vois v1ttuakaan vähempää kiinnostaa joku vauvafoorumi. Se ei tiedä mitä minä teen. :DDD (En ole kuin selaillut välillä tätä ketjua)

Mistä ajattelit että kukaan muukaan tietää millä foorumilla kukin käy? Vai meinaatko että foorumin miehet ekana ilmoittaa naisille että kirjoitan vauvapalstalle? Mistä muuten tiedät ettei se sinunkin mies kirjoita? Eihä sekään tiedä että sinä :)

Vierailija
1804/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko ap nyt saanut vastauksen kysymykseensä?

Tämän palstan mukaan tasoteoria. Havittelen liian kuumia miehiä ja kuuma mies ei ikinä koskaan missään tapauksessa voi kiinnostua kaltaisestani naisesta muuten kuin seksimielessä. Ap

Vierailija
1805/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos121212 kirjoitti:

Mistä ajattelit että kukaan muukaan tietää millä foorumilla kukin käy? Vai meinaatko että foorumin miehet ekana ilmoittaa naisille että kirjoitan vauvapalstalle? Mistä muuten tiedät ettei se sinunkin mies kirjoita? Eihä sekään tiedä että sinä :)

En minä puhunut muista. Mieheni selaa harrastukseensa liittyvää foorumia, sitä ei kiinnosta tällainen, ei muu somettelu, eikä juuri uutisetkaan. Kyllä mä sen tunnen. Ollaan puhuttu näistä tasohommista, pu-artisteista ja tämmösestä muutenkin, ja se keskustelu onkin aika vaikeaa, koska sitä ei kiinnosta yhtään. :D Sillä on elämässään muita intressejä. Se oli pitkään sinkku, koska sille ei kelpaa ihan kuka tahansa. ;) Joskus vitsailin, että otan hiustenpidennykset, niin se sanoi jättävänsä mut sit. ;D Joidenkin mielestä ulkonäön kiillottelu on ihan älyvapaata hommaa, ja siitä kuvasta - oho se oli vielä auki täällä, eli tämä https://aijaa.com/SKEmVZ jos lukee noita tekstejä, niin en ottais 8-10 miehiä itse ollenkaan tuon ulkonäkökeskeisyyden takia. Samoten mun mies ei ottais mitään maalinaamaa. 

Vierailija
1806/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaista sivua en tästä jankutuksesta jaksanut lukea, joten voi olla että tämä on jo käsitelty. Mietin vain sitä, että miksi kukaan nainen (enää) edes harkitsee harrastavansa irtoseksiä hieman vaatimattomamman tavismiehen kanssa? Kun kerran nainen kelpaa niin alfalle, pelimiehelle, tavikselle ja ulillekin pelkkään seksiin niin eihän kenenkään naisen kannata enää vaatia kuin parasta laatua ja seuraa yhdeksi yöksi.

N42

Vierailija
1807/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan mukaan tasoteoria. Havittelen liian kuumia miehiä ja kuuma mies ei ikinä koskaan missään tapauksessa voi kiinnostua kaltaisestani naisesta muuten kuin seksimielessä. Ap

Niin ja kuten sinä, et kiinnostu omantasoisistasi saatika alemmista.

Vierailija
1808/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokaista sivua en tästä jankutuksesta jaksanut lukea, joten voi olla että tämä on jo käsitelty. Mietin vain sitä, että miksi kukaan nainen (enää) edes harkitsee harrastavansa irtoseksiä hieman vaatimattomamman tavismiehen kanssa? Kun kerran nainen kelpaa niin alfalle, pelimiehelle, tavikselle ja ulillekin pelkkään seksiin niin eihän kenenkään naisen kannata enää vaatia kuin parasta laatua ja seuraa yhdeksi yöksi.

N42

Niinhän se on jo nyt. Mitä luulit keksineesi?

Vierailija
1809/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Naiset perinteisesti tahtoo perheen ja miehet saada niin montaa naista kun mahdollista. Kummatkaan eivät nykyään saa sitä mitä tahtovat. Tavikset joutuvat tyytymään toisiinsa.

Vierailija
1810/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsta tulee miesten panopuu siihen asti kun joku mies päättää perustaa perheen. Kannattaa vaan jatkaa ap, ei kannata tyytyä. Tahtoisitko jo ihan perhettä vai vaan parisuhteen?

Vierailija
1811/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ilmeisesti kukaan muukaan mies. :-) Naiset on ketjun perusteella kelvollisia ainoastaan irtoseksiin, mutta sitä ei kuitenkaan saisi harrastaa niiden kuumien miesten kanssa.

Vierailija
1812/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apsta tulee miesten panopuu siihen asti kun joku mies päättää perustaa perheen. Kannattaa vaan jatkaa ap, ei kannata tyytyä. Tahtoisitko jo ihan perhettä vai vaan parisuhteen?

Parisuhde toiveissa. Lapsia en halua enkä aio hankkia. Ap

Vierailija
1813/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistuskappale 1:

- et itsekään kiinnostu suhdemielessä edes omantasoisistasi, vaan miehen pitää olla sua kuumempi

Todistuskappale 2:

- olet lähes kolmekymppinen eikä ole kertaakaan onnistanut

Todistuskappale 3:

- havittelemasi miehet ovat erilaisia harrastuksiltaan kuin sinä. He käyvät salilla, sä olet sohvaperuna

Onko sulla esittää ainuttakaan onnistumista puoltavaa todistetta?

ps. mullekin kelpaisi timmi 9/10 nainen. Koskaan sellainen ei ole musta kiinnostunut, enkä tunne ainuttakaan kaltaistani tavallisen näköistä sohvaperunaa joka sellaisen olisi saanut. Ja mies sentään voi kompensoida menestymällä vaikka liike-elämässä tai olemalla alfa kaveriporukassa.

Mutta hei, ainahan joku voittaa lotossakin. Onnellista (yksinäistä ja pinnallista) loppuelämää sulle ap.

Vierailija
1814/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tinderistä mun silmään liian taviksia miehiä joille en siis antanut tykkäystä: https://aijaa.com/gGU08N

Ap

Rumiahan nuo kaikki ovat, sen lisäksi vielä tosi huonot kuvat. Tuskin kukaan nainen tuon näköistä miestä haluaisi.

Mun mielestä viimeisen lajitelman miehet kaikki tekisi itselleen palveluksen, jos viitsisivät hieman enemmän panostaa niihin kuviin. Ei omituisia kuvakulmia eikä outoa naaman vääntelyä ja heti alkaisi olla enemmän kiinnostava. Jos et ole erityisen komea voit olla varma, ettei itse napattu selfie esitä sinua edullisessa valossa. Eikö kellään ole kaveria, joka voisi ottaa asiallisemmat kuvat ja katsoisi ettei kaveri näytä seinästä repäistyltä. Harva niissä passikuvissakaan kauniilta näyttää.

Mun mielestä noissa kuvissa ei yksikään väännellyt naamaansa? En muutenkaan kyllä näe noissa kuvissa niihin aikaisempiin mitään muuta eroa kuvien laadussa kuin, että kuvattavat on aikaisemmissa komeampia.

Ei mun kaverit ainakaan yhtään sen parempia olisi niitä kuvia ottamaan. Naisilla varmaan kavereissa sitä silmää enemmän.

M35

Oliko oikeassa yläkulmassa oleva mies mielestäsi luonnollisen näköinen? Minusta rypisti silmiää pelottavasti tai sitten valo paistoi silmiin. Kuva liian läheltä naamaa ja nenä näytti suhteettoman isolta, vai onko se oikeasti noin massiivinen? Vasen yläkulma taas oli kaukaa ja alaviistosta otettu ja pää vinossa. Oikea alakulma, kuva alaviistosta ja pimeässä otettu. Ilme ihmeen pinnistetty- outo runkkari tulee mieleen ja vasen kulma tukka sotkussa, säikky ilme ja kamala parta. Jos joku katsoo kuvaa muutaman hetken ja ensivaikutelman perusteella tekee valinnan, nämä joutuu taatusti pois.

Vierailija
1815/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin, ja sitten tullaan tänne palstalle ulisemaan ettei miehiä nykyisin kiinnosta mikään parisuhde vaan kaikki ovat vaan pelimiehiä... kohta varmaan nuo yli 30v pelimies alfatkin huomaavat että ulkomailla saavat helposti kauniita parikymppisiä joten muita naisia ei enää tarvitse huomoida. Näin kävi omalla kohdalla. Jäähän teille kuitenkin sitten ne turkki-afrikka panolomat ja irakilaispakolaiset. 

Vierailija
1816/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

coachpotato kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistuskappale 1:

- et itsekään kiinnostu suhdemielessä edes omantasoisistasi, vaan miehen pitää olla sua kuumempi

Todistuskappale 2:

- olet lähes kolmekymppinen eikä ole kertaakaan onnistanut

Todistuskappale 3:

- havittelemasi miehet ovat erilaisia harrastuksiltaan kuin sinä. He käyvät salilla, sä olet sohvaperuna

Onko sulla esittää ainuttakaan onnistumista puoltavaa todistetta?

ps. mullekin kelpaisi timmi 9/10 nainen. Koskaan sellainen ei ole musta kiinnostunut, enkä tunne ainuttakaan kaltaistani tavallisen näköistä sohvaperunaa joka sellaisen olisi saanut. Ja mies sentään voi kompensoida menestymällä vaikka liike-elämässä tai olemalla alfa kaveriporukassa.

Mutta hei, ainahan joku voittaa lotossakin. Onnellista (yksinäistä ja pinnallista) loppuelämää sulle ap.

Tapaamistani miehistä YKSI on ollut huomattavan hyväkroppainen ja käynyt ahkerasti salilla. Kaikki muut miehet ihan tavallisia kropaltaan ja yksi jääkiekkoilija (tosin salilla ei käynyt). Ap

Vierailija
1817/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

coachpotato kirjoitti:

Miksi sellaisen pitäisi olla susta kiinnostunut?

Vierailija
1818/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin, ja sitten tullaan tänne palstalle ulisemaan ettei miehiä nykyisin kiinnosta mikään parisuhde vaan kaikki ovat vaan pelimiehiä... kohta varmaan nuo yli 30v pelimies alfatkin huomaavat että ulkomailla saavat helposti kauniita parikymppisiä joten muita naisia ei enää tarvitse huomoida. Näin kävi omalla kohdalla. Jäähän teille kuitenkin sitten ne turkki-afrikka panolomat ja irakilaispakolaiset. 

Miksi muuten ap:ta ei naiset pidä ulina? ( tai uliNAINEN) Hän ulisee, että ei kelpaa hottis miehille parisuhteeseen, vaikka oma taso ei ole samaa luokkaa?

Vierailija
1819/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde toiveissa. Lapsia en halua enkä aio hankkia. Ap

Kyllä sä löydät. Itsekin 6 miehenä tahtoisin parisuhteen, mutten myöskään tahdo tyytyä sellaiseen joka ei kiihota tai miellytä silmää. Naiskavereita kyllä on.

Vierailija
1820/2666 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niinhän se on jo nyt. Mitä luulit keksineesi?

Tähän asti ihan ne tavismiehetkin on saaneet seuraa tavisnaisista, mutta jatkossa toivottavasti irtoseksiä ei saa kuin ne kuumimmat miehet. Miksi tyytyä tavikseen kun samaa irtoseksiä on tarjolla tasokkaimmiltakin miehiltä? 

Tavismiehen olisi kannattanut miettiä loppuun asti ja pitää huolta siitä, että itselläkin olisi ollut joku valtti (eli se parisuhdehalukkuus), mutta ei, tavismies tarjoaa samaa mitä alfakin (toki säestettynä hutsuksi haukkumisella) joten silloin tavismies jää syystäkin ilman.