Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako sun aikuinen lapsi tosi paljon?

Äiti
06.06.2018 |

Huomasin että tänään on joku chatti illalla, http://digipelirajaton.fi/chat/

Mun oma poika ammaattikoulun jälkeen vaan pelasi omassa huoneessaan yli puoli vuotta, ennenkuin sai harjoittelupaikan ja sitten töitä. Onko muilla ollut samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies istuu kans kaikki illat koneella. Jos sen ei olis pakko mennä töihin niin se pelais varmaan kaikki päivätkin. En tiiä onks se sitten joku peliriippuvainen ihan. Oon yrittäny keksiä yhteistä kivaa puuhaa, mut ei sitä näytä kiinnostavan muu ku se pelaaminen. :( Vähän tässä alkaa miettiä et onks syy minussa vai missä ja kuinka kauan jaksaa. Ois kyllä kiva puhua jonkun toisen kanssa, jolla on sama tilanne. Ehkä tuolla chatissa uskaltais. 

Vierailija
2/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa. Ja tienaa sillä aika kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaajat vihaa, itse oon pelannut pienestä pitäen ja jatkan niin pitkään kun näkö ja sormet toimii, aina parempi valinta kuin alkoholismi, se että sinä et tykkää tästä lajista ei tarkoita etteikö kukaan muu saisi!

..l..

Vierailija
4/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei tiennannut mitään vaan tuhlasi vaan aikaa. Eikös peleissä pyöri isot rahat? muttaa ei kai jokainen niitä saa

Vierailija
5/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen vain vakioveikkausta, koska tiedän paljon eri joukkueista. Muuten en koskaan mitään pelaa. 

Vierailija
6/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ap kirjoitti:

Mun poika ei tiennannut mitään vaan tuhlasi vaan aikaa. Eikös peleissä pyöri isot rahat? muttaa ei kai jokainen niitä saa

Itsehän käytät kaiken valveillaoloaikasi rahan tekemiseen?

Vierailija
7/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tiedä onko se 19 ikäisen paikka vaan istua aamusta yöhön koneellaa. kyllähän minäkin sielä töistä kotiin tulen ja muustakin osaan puhua. Jos sitä pelaamista on vaan elämä täynnä niiin ei se sitten minusta niin hyvä asia ole.. harrastakoot joku mutta töissä tai kouluussa pitäis silti osata käydä eikävaan pelata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi