Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo poistunut facebookista?

Vierailija
06.06.2018 |

Entäs instasta? Ikäsi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viel mutten ole käynyt puoleen vuoteen, ikää 26

Vierailija
2/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En näe siihen nyt oikeastaan mitään syytä, käyn katselemassa mitä siellä tapahtuu silloin kun huvittaa. Instoissa sun muissa en ole ollut.

48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kummassakaan. 24v.

Vierailija
4/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta FB on alkanut osottautua vähän turhaksi, koska jostain syystä feediin tulee koko ajan vanhoja juttuja. Saisi jatkuvasti klikkailla most recentiä, jos haluaisi pysyä perillä uusimmista jutuista. Ei oikein muutenkaan jaksa enää siellä niin seurailla. 

Instagram on oikeastaan kiinnostavampi, samalla karsii hyvin porukkaa. 

Vierailija
5/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
6/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kylläkään päivitä sinne mitään. Tapahtumien ja messengerin takia olen.28

Vierailija
7/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen lopetin kun siellä ei ollut kuin mainoksia ja ihmisillä valtaisa paha olo.

Instassa en ole koskaan käynyt.

Vierailija
8/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin ikävältä kuulostaa. omistaja meettää rahaa, kun tulee vähemmän mainostuloja. palatkaahan kiltisti palvelun pariin.

Vierailija
9/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. FB:ssa minulla on Facebook purity, jolla mm pääsen eroon mainoksista ja uutisvirta on aina most recent-asetuksella. Käyn yleensä pari kertaa viikossa ja päivitä satunnaisesti. Minulle ehdottomasti helpoin tapa pitää yhteyttä koti-Suomessa ja ympäri maailmaa asuviin läheisiin, en todellakaan jaksaisi jokaisen kanssa erikseen soitella/kirjoitella kuulumisia. 80 % läheisimmistäni on FBssa eikä joukossa ole selfie-addikteja, kiiltokuva-esittäjiä, joka pierun raportoijia tjsp.

Vierailija
10/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummassakaan ikinä ollutkaan. Twitterissä olen, ja sieltä en poistu.

N51

Vierailija
11/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Facen lopetin kun siellä ei ollut kuin mainoksia ja ihmisillä valtaisa paha olo.

Facen lopetin kanssa kun kaikki oli masentuneita tai pikkupetteristä rupes tulee kuvia vähän liikaa.. Insta jees

Vierailija
12/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan tosi pashkoja kavereita kun 80 ihmisestä ehkä yksi tekee yhden ”Omnom söin hesessä”-päivityksen viikossa. Muut ei mitään, tai ei mulle ainakaan näy.

Loput uutisvirrasta mainoksia yms turhaa.

Vierailija
13/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 17.

Vierailija
14/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en koskaan lue uutisvirtaa vaikka Facebookia käytän päivittäin ryhmien takia.

Vierailija
15/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä  mutta en käy.

Vierailija
16/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Facen lopetin kanssa kun kaikki oli masentuneita tai pikkupetteristä rupes tulee kuvia vähän liikaa.. Insta jees

En väheksy ihmisten pahaa oloa, onhan se hienoa että heillä on jokin kanava johon sitä purkaa.

Mutta huomasin että jatkuva valitus, vitttuilu ja yleinen negatiivinen elämänasenne on hirveä energiasyöppö.

Karrikoidusti, sen kerran kun joku yrittää laittaa jotain positiivista, vaikka kivasta säästä, niin heti ensimmäinen kommentti on ”kohta kumminkin sataa”.

Tämä koski ihan omia kavereitani sekä ihmisiä eri ryhmissä. Eli otanta kuitenkin tuhansien ihmisten joukko.

Parempi ilman facea.

Vierailija
17/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollutkaan Facebookissa, tai kirjoilla missään muussakaan somepaikassa. Joku vika minussa varmaan on kun en ole tuollaisista innostunut. Olen 30v.

Vierailija
18/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollutkaan fb tai Insta eli en ole poistunut.

M35

Vierailija
19/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Instassa enkä Facessa, en ole koskaan ollutkaan. Olen  nimimerkillä Twitterissä, mutta en twiittaa mitään, seuraan vain suosikkejani ja tykkäilen. Ikä 48.

Vierailija
20/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän