Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo poistunut facebookista?

Vierailija
06.06.2018 |

Entäs instasta? Ikäsi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on tiettyjä ryhmiä joita seuraan, muuta järkevää siellä ei sitten ole... Instagram on töröhuulia täynnä, en edes halua sinne...

Vierailija
22/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En näe siihen nyt oikeastaan mitään syytä, käyn katselemassa mitä siellä tapahtuu silloin kun huvittaa. Instoissa sun muissa en ole ollut.

48

Samat sanat! Fb on hyvä, kun pitää järjen päässä, eikä kerro itsestään mitään tarkkoja tietoja.

Fb.ssä on parasta ryhmät.

Olen saanut sen kautta ystäviä ja harrastuskavereita, ja tehnyt monet kaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. Olen nykyään estetty sieltä koska en ole hyväksynyt viimeisintä oikeusmuutosta jossa pitäisi luopua taas kerran kaikista oikeuksistaan että saa jatkaa käyttöä.

Mitään instaa tms en ole koskaan edes oppinu tai tiedä mistä löytyy (älkää kertoko), ja mikä liekään nimeltään tuo aave-appi. Tai ehkä se on isnata. Mene ja tiedä.

Vierailija
24/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan siellä ollutkaan

Vierailija
25/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ylipäänsä jakaa itsestäni mitään minnekkään.

En ole estynyt enkä introvertti. Tapaan ihmiset mieluiten spontaanisti ja tutustun helposti.

Inhoan pakkoryhmäytymistä ja aikuisten hiekkalaatikoita.

Vierailija
26/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuossa aiemmin keväällä poistin FB-tunnukseni

M27

Vierailija
27/38 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä Facebookissa että Instagramissa (+ Twitter, Snapchat, WhatsApp) enkä ole harkinnut poistavani tilejäni.

Facebookia käytän lähinnä tspahtumakutsujen ja ryhmien takia, harrastuksia on helppo seurata sitä kautta. Feedissä keskustellaan enimmäkseen ajankohtaisista asioists ja ilmiöistä (vrt av), ei oikeastaan jaella omia kuulumisia. Ketään masentunutta en siellä tunne.

Instagram taas on paras! Oma seurattavien joukkoni ei mitään heruttele todellakaan, reissukuvia ja tavallisen arjen taltiointia se on. Etenkin ulkomailla asuvien kavereiden seuraamiseen tämä on ihan ykkösmedia. Lisäksi kun reissaan, teen aina paikasta etukäteishaun nimenomaan instassa, koska sieltä näkee mitä kivaa oikeat ihmiset on kyseisessä kaupungissa tehneetkään.

Näitä some-alustoja voi käyttää niin monin eri tavoin. Itse koen ne todella hyödyllisinä tosielämän rikastajina.

Vierailija
28/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen 34v.

Vierailija
29/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Facebookista edes pysty kokonaan poistamaan tiliään ja jakamiaan tietoja (esim. kuvia)? Se muuttuu muiden käyttäjien silmissä näkymättömäksi, mutta siellä se edelleen on. Vaikka kokeilisit vuoden kuluttua kirjautua "poistetulle" tilillesi, niin se olisi siellä edelleen kuvineen ja päivityksineen. Vai onko tämä tilinpoistamisharha muuttunut viime aikoina?

En ole käynyt Facebookissa joulukuun jälkeen. Se vaan jäi. Annan sen olla siellä, jos joskus vielä menen sinne esim. ottamaan yhteyttä ihmisiin, joiden kanssa en ole vaihtanut muita yhteystietoja.

Vierailija
30/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä , että FB : ssa on paljon niitä, jotka ovat feikkinimellä ja eivät koskaan postaa mitään, täytyy näköjään olla siellä kuitenkin stalkkaamassa muitten elämää. Siellä on kuitenkin tosi kivoja ryhmiä samoista asioista kiinnostuneille, ja kiva huumorikin kukkii. Suosittelen ryhmiä ja meseä. Hiljaisten stalkkaajien motiiveja joskus mietititään. Onko kotona joku kieltänyt koko somen?  Yhden 18 vuotiaan tiedän joka on siellä, mutta äiti kieltää kaiken. Heille ei pääse kaveritkaan käymään. Näin se ahditus sitten" periytyy".

Vierailija
31/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä FB:ssa mutta aion poistaa tilini kun ottaa niin paljon päähän sen firman touhut. Enpä sinne paljon mitään päivitäkään, muutamaan kaukana asuvaan tuttuun pidän yhteyttä sitä kautta.

Instagramia käytän paljon, olen siellä erään harrastuksen takia enkä seuraa mitään muuta kuin siihen liittyviä postauksia.

Vierailija
32/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin tänään, vaikka peitenimellä olinkin.

Vierailija
33/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin

Vierailija
34/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain Instassa, 50 v.

Vierailija
35/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain poistin Facebook profiilini vuonna 2012 ja päivääkään en ole katunut. :)

Vierailija
36/38 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jo?

Vierailija
37/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuttu on poistunut fb: sta ja itse meinaan myös. Olen siellä lähinnä ryhmien takia, mutta hyvin huomaa kun nykyään porukka on vanhempaa kuin fb: n kulta-aikaan niin valituskin on lisääntynyt. En jaksa sitä rutinaa enää.

Instaan olen niin koukussa etten sieltä pysty poistumaan. Kuvat on mukavampia selailla kuin ihmisten rutinat.

Vierailija
38/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta on pelkkä tyhjäpäiden kuvagalleria, joten siellä en ole koskaan ollutkaan. Faceen en ole tehnyt päivityksiä tai seurannut muiden juttuja enää moneen vuoteen. Pidän tiliä lähinnä siksi, että se on kätevä kirjautumisväylä joihinkin muihin palveluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä