Miksi Niinistöt ei julkaise yhtään vauvakuvaa?
Huhupuheet olisi nopeasti kuitattu, että koko vauvaa ei ole edes olemassa. Että oli joku propaganda vaalivauva tekoraskausmahalla..
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Ruotsin ja Englannin kuninkaallistenkin lapset olleet varsin kuvattuja jo pienestä pitäen. Katesta nousi kohu, kun oli julkisuudessa heti synnyttämisen jälkeen. Ja sitten Niinistöt... Täydellinen hiljaisuus.
Jokin tässä mättää.
Ymmärrätkö mitä eroa on kuninkaallisen laivaston ja tasavallan presidentillä? Saulin poika ei ole mikään perillinen tai kansan edustaja, eikä tule koskaan olemaan. Hän on väliaikaisen viranhaltijan lapsi. Eihän Halosen lapsiakaan hössötetty julkisuudessa tai Saulin vanhempia lapsia. Olette vain uteliaita ja selittelette sitä muka jollain huhujen kumoamisella tai muulla.
Oon mä näistä kaikista kuvia nähnyt. Ja kaikki noiden asiat on julkisuudessa kerrottu tsunamista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yksi kuva luulisi maailmaa kaatavan.. iloahan se toisi monille, että vauva voi hyvin jne
Minulle ei ainakaan toisi mitään iloa levitellä yksityisasioitani lehdissä. Vain koska Sauli on presidentti, hänen lapsensa ei ole mitään kansan omaisuutta. Kaikki asiansa ja lapsiensa joka elämänvaiheen somessa levittäviä on kyllä Suomessa ihan tarpeeksi.
No miksi piti sitten edes kertoa raskaudesta?
Koska se näkyy?
jännää, että koira on ollut sellainen - katsokaa, miten söpöä, objekti. nyt kun olisi oikea aika iloita kansan kanssa oikeasta vauvasta, niin se on hush hush.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yksi kuva luulisi maailmaa kaatavan.. iloahan se toisi monille, että vauva voi hyvin jne
Minulle ei ainakaan toisi mitään iloa levitellä yksityisasioitani lehdissä. Vain koska Sauli on presidentti, hänen lapsensa ei ole mitään kansan omaisuutta. Kaikki asiansa ja lapsiensa joka elämänvaiheen somessa levittäviä on kyllä Suomessa ihan tarpeeksi.
No miksi piti sitten edes kertoa raskaudesta?
Miksi en ole nähnyt kuvia pikku-Aarosta? Minulla on oikeus! Ai en saa kun on yksityishenkilö? No miksi pitikertoa raskaudesta???!!
Wau, mikä logiikka!!!
Tämä on niin kulunut aihe. Presidentti on julkisuuden henkilö, hänellä on oikeus yksityisyyteen. Jos itse olisin julkkis, varjelisin tarkoin lapseni kaikelta julkisuudelta. Kenelle julkisuus on tuonut pelkästään hyvää, kertokaapa se?
Urkki Utelias tahtoo urkkia muiden elämää, mutta jos naapuri urkkii hänen elämäänsä, on se kauhistus :O
Siksi, koska heillä ei oikeasti ole mitään vauvaa. Olen Jenni Haukion serkku ja tiedän sen vuoksi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja vauva ovat jokapäiväinen näky kotikulmillaan Espoossa. Ihan normaalisti käyvät neuvolassa ja kaupassa ja vauvakerhossa.
Luulisi siis, että 7-lehti yms olisivat tarttuneet tilasuuteen saada kuva. Mutta ei. Koska tuskin avoimesti käy missään neuvoloissa ja vauvakerhoissa. =D
Vierailija kirjoitti:
Erittäin viisas päätös vanhemmilta. Niinistö on presidentin virassa julkisuuden hahmo. Presidentin virka on määräaikainen työtehtävä. Viranhaltijan sukulaiset ovat yksityishenkilöitä. Ne eivät ole kruununperillisiä, eivätkä edusta Suomen tasavaltaa.
Vertaa esim. valtakunnansovittelijaan. Pitäisikö hänenkin lapset esittää medialle?
Valitaanko valtakunnansovittelija suoralla kansanvaalilla?
Antaa Aaron olla vauva, taitaa saada osansa julkisuudesta kun ikää tulee lisää.
Ei ihmiset ole mitään näyttelyesineitä!
Vierailija kirjoitti:
Antaa Aaron olla vauva, taitaa saada osansa julkisuudesta kun ikää tulee lisää.
Ei ihmiset ole mitään näyttelyesineitä![/quoteSitä suurempi uteliaisuus poikaan julkisuudesta kohdistuu, mitä salailevampia vanhemmat ovat nyt. Valitettavasti näin.
täällä poistuu lennossa kommentteja..
ei tosiaan ole missään k kaupassa jenni asioilla. turvallisuusjutskat. ruuat tuodaan kokkien valmistamiseksi ihan express.. lasta ei lyki julkisuudessa vihaväen takia.. jos lasta on.
Vauvan kuvia löytyy monestakin mediasta ja sivustolta ,jos ei ole ennen vauvaa nähnyt.
Niin ihan normaali esittely olisi ollut oikea tie. Ei mitään seliseli, ei meidän vauva ole spesiaali. Ihan vaatimaton on. Ja ei voi näyttäytyä vappunakaan, koska aikuisten kemut. Eikö muka ala kuulostamaan melkoiselelta selittelyltä.
Kun roayalit ottaa sen yhden kuvan , kukaaan ei vaadi enempää. Kuuluu silti siihen muun kansan huomioonottamiseen, että hello. Näin tapahtui.
Ei kiinnosta Aaron kuva vaan tämä viestintätaktiikka. Se kun on omiaan lisäämään paineita poikaa kohtaan jatkossa.
niin, nyt pojasta on tehty joku friikki kummajainen, vaatimaton otus. jota ei kehtaa edes kerran esitellä. not good. bad publicity.
Tai sitten eivät vaan halua julkaista kuvaa vauvasta.
no mitä haittaa, jos on. on niitä muillakin. yhtä arvokkaita ne on. jos nimittelisi kehitysvammaista lasta vaatimattomaksi, se olisi uutinen.4
Jos on ollut useampi epäonnistunut yritys hoidoissa (kuten rivien välistä on ihan mahdollista ollut lukea) ja äidin ikä on mitä on (loppuu iän puolesta hoitomahdollisuus), niin luulen että siinä ei hirveästi voi valita sopivaa aikaa. Hoito tehdään kun on sen aika.