Kysy Jeesus Kristuksesta tai mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen? Minä vastaan.
Askarruttaako kysymys mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen?
Kommentit (19)
Mistä me voimme vakuuttua siitä että sinä puhut totta? Raamattuun vetoaminen ei riitä todisteeksi.
Miten Jumala "synnytti" Jeesuksen ennen luomistyötä?
Oliko Jeesus Herran Enkeli, joka paini Jaakobin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeesus väitti olevansa mielikuvitusolennon poika?
Siksi, koska Jeshua on Jumalan Poika ja Jumala on todellinen elävä Jumala.
"On vain yksi Jumala, taivaan ja maan Luoja, Hän joka on taivaissa ja Jeesus Kristus on Jumalan Poika"
mitä tapahtuu kuollessamme,kuoleman jälkeen.
Miksi enkeli vieraili luonani..
Ollaanko me taivaassa aineettomia henkiä vai voimmeko harrastaa fyysisiä iloja naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kas, Jeesus ilmestyi.
Ei, Jeesus Kristus ei ole vielä tullut takaisin. Messias Jeesus tulee takaisin näin ja tuomitsee koko jumalattoman maailman;
”Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.” - Johanneksen Ilmestys 19:11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me voimme vakuuttua siitä että sinä puhut totta? Raamattuun vetoaminen ei riitä todisteeksi.
Siitä, että Maa on todellisuudessa liikkumaton tasanko. Raamattu kertoo maan olevan liikkumaton tasanko jolla on reunamuuri ja sinä itse voit sen nähdä ja tuntea, että maa on liikumaton tasanko. Maan yli kaareutuu taivaankansi, jonka yläpuolella on vettä ja maan alapuolella on vain vettä. "Taivaalla on korkeus ja tuonelalla on syvyys". Raamatun luomiskertomus ja tasanko maa todistaa Jumalan ja Jeesus Kristuksen todeksi.
Katsotaan mitä Raamattu sanoo maanpiiristä. Piiri on ympyrä, piiri ei ole pallo;
"Herra on pukenut ja vyötänyt itsensä väkevyydellä, ja on, vahvistanut maanpiirin, ettei sen pidä liikkuman."- Psalmit 93:1
"Peljätkööt Häntä kaikki maailma, Hän on maan vahvistanut, ettei se liiku." - 1:Aikakirja 16:30 (1776)
"Jumala sanoi: ”Tulkoon kaartuva kansi vesien väliin erottamaan vedet toisistaan” - 1. Moos. 1:6
”Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle.Niin tapahtui” - 1.Moos 1:7
Hyvin osaat ainakin kuunnella, kuten arvelinkin. Perus Jeesusfriikki.
Tuo kommenttihan taas triggeröi sinussa oikeassa olemisen tunteen, koska Jeesushan sanoi että minun seuraajiani tullaan myös vainoamaan kuten häntä vainottiin ja täten ollaan oikeassa.
Oliko Jeesus Palavan pensaan Jumala?
Jos ihminen on taivaassa kuolemansa jälkeen niin missä sielu on ollut kaikkien niiden miljardien vuosien ajan ennen syntymää?
Kaikki on aina niin huolissaan siitä minne kuoleman jälkeen joutuu, mutta kukaan ei mieti missä oli ennen syntymäänsä.
Vierailija kirjoitti:
mitä tapahtuu kuollessamme,kuoleman jälkeen.
Miksi enkeli vieraili luonani..
Raamattu ei puhu mitään, että ihmisen sielu menisi kuoleman jälkeen taivaaseen? Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio; ”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio” - Heprealaiskirje 9:27 1933/38
Ihmisen kuoltua hän nukkuisi tiedostamatonta unta? Aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti tai sitten aina tuomiopäivään asti. Jeesuksessa Kristuksessa kuolleet herätetään ensimmäisessa ylösnousemuksessa, Jeesuksen paluussa maan päälle, ja loput tuomiopäivänä. Sanoihan Jeesus lähtiessään herättämään Lasarusta kuolleista, että Lasarus nukkuu; ”Näin hän puhui, ja sitten hän sanoi heille: "Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta". - Johannes 11:11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että Maa on todellisuudessa liikkumaton tasanko. Raamattu kertoo maan olevan liikkumaton tasanko jolla on reunamuuri ja sinä itse voit sen nähdä ja tuntea, että maa on liikumaton tasanko. Maan yli kaareutuu taivaankansi, jonka yläpuolella on vettä ja maan alapuolella on vain vettä. "Taivaalla on korkeus ja tuonelalla on syvyys". Raamatun luomiskertomus ja tasanko maa todistaa Jumalan ja Jeesus Kristuksen todeksi.
Katsotaan mitä Raamattu sanoo maanpiiristä. Piiri on ympyrä, piiri ei ole pallo;
"Herra on pukenut ja vyötänyt itsensä väkevyydellä, ja on, vahvistanut maanpiirin, ettei sen pidä liikkuman."- Psalmit 93:1
"Peljätkööt Häntä kaikki maailma, Hän on maan vahvistanut, ettei se liiku." - 1:Aikakirja 16:30 (1776)
"Jumala sanoi: ”Tulkoon kaartuva kansi vesien väliin erottamaan vedet toisistaan” - 1. Moos. 1:6
”Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle.Niin tapahtui” - 1.Moos 1:7
Hyvin osaat ainakin kuunnella, kuten arvelinkin. Perus Jeesusfriikki.
Tuo kommenttihan taas triggeröi sinussa oikeassa olemisen tunteen, koska Jeesushan sanoi että minun seuraajiani tullaan myös vainoamaan kuten häntä vainottiin ja täten ollaan oikeassa.
Niin kuin Raamattu kertoo maan olevan liikkumaton tasanko, tämän lisäksi meillä on usko Jeesus Kristukseen. Uskon kautta ihminen pelastuu.
Totta, viimeisinä päivinä Jeesukseen uskovia pilkataan ja vainotaan. Mutta se joka kestää loppuun asti pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on taivaassa kuolemansa jälkeen niin missä sielu on ollut kaikkien niiden miljardien vuosien ajan ennen syntymää?
Kaikki on aina niin huolissaan siitä minne kuoleman jälkeen joutuu, mutta kukaan ei mieti missä oli ennen syntymäänsä.
Taivaassa on nyt tietääkseni kaikkein pyhimmät, 24 pyhää jotka istuvat Jumalan valtaistuimen ympärillä. Ja ainakin profeetat Eenok, Elias, Mooses ......
Raamattu ei puhu mitään, että ihmisen sielu menisi kuoleman jälkeen taivaaseen? Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio; ”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio” - Heprealaiskirje 9:27 1933/38
Ihmisen kuoltua hän nukkuu tiedostamatonta unta? Aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti tai sitten aina tuomiopäivään asti. Jeesuksessa Kristuksessa kuolleet herätetään ensimmäisessa ylösnousemuksessa, Jeesuksen paluussa maan päälle, ja loput tuomiopäivänä. Sanoihan Jeesus lähtiessään herättämään Lasarusta kuolleista, että Lasarus nukkuu; ”Näin hän puhui, ja sitten hän sanoi heille: "Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta". - Johannes 11:11
Vierailija kirjoitti:
Miten Jumala "synnytti" Jeesuksen ennen luomistyötä?
Jumala ja Jeesus Kristus ovat olleet olemassa aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa on nyt tietääkseni kaikkein pyhimmät, 24 pyhää jotka istuvat Jumalan valtaistuimen ympärillä. Ja ainakin profeetat Eenok, Elias, Mooses ......
Ihmisen kuoltua hän nukkuu tiedostamatonta unta? Aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti tai sitten aina tuomiopäivään asti. Jeesuksessa Kristuksessa kuolleet herätetään ensimmäisessa ylösnousemuksessa, Jeesuksen paluussa maan päälle, ja loput tuomiopäivänä. Sanoihan Jeesus lähtiessään herättämään Lasarusta kuolleista, että Lasarus nukkuu; ”Näin hän puhui, ja sitten hän sanoi heille: "Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta". - Johannes 11:11
Eikö se nyt tullut selväksi, ettei minua kiinnosta mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?
Olen miettinyt sitä, että voisiko sittenkin olla että synnymme tänne aina uudelleen ja saamme uusia tilaisuuksia ottaa Jeesus vastaan? Jos edellisessä elämässä ei ole ollut mahdollista?
Vai miten käy niiden kaikkien ihmisten sitten, jotka elivät ennen Jeesuksen aikaa?
Olen siis uskossa, mutta vain sydämessäni. Katsonut paljon TV7 ohjelmia.
N49
Miksi Jeesus väitti olevansa mielikuvitusolennon poika?