Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia toljottava mies

Vierailija
06.06.2018 |

Ärsyttää aivan älyttömästi mieheni tapa toljottaa autoa ajaessaan kaikkia kevyen liikenteen väylillä liikkuvia naisia, no ehkä eläkeläismummot jäävät sentään rauhaan... Varsinkin näin kesäaikaan on kuin jokin automaattiohjaus olisi päällä, miehen katse kääntyy välittömästi tsekkaamaan millainen lenkkeilijä tai pyöräilijä tai muu kulkija sattuukaan kohdalle osumaan. Ihme kyttääjä. Yksi miespuolinen kaveri totesi kerran, että tuo on miehille erittäin ominaista toimintaa ja "se loppuu vasta sitten, kun henki ei enää pihise". Oletteko huomanneet samaa? Ärsyttääkö vastaava käytös omassa miehessä? Mun mielestä keskenkasvuisten nuorten miesten kiimaista touhua, viiskymppisen ukon luulisi osaavan tehdä homman vaivihkaa tai jotenkin peitellymmin, mut ei pakonomainen refleksi ja kaula suurin piirtein korkkiruuvilla, kun niin kovasti kiinnostaa...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes jonkun täytyy seurata liikennettä. Et sinä halua, että se mies jyrää jonkun 16-vuotiaan rullaluistelijan.

Vierailija
2/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Moinen käytös on toksista maskuliinisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeassa noin sanoessaan. Vaihtamalla saatat saada sen 'paremman' miehen joka katsoo sinun huomaamattasi ja sitten elät illuusiossa "ei se minun mies vaan ainoastaan siat".

Vierailija
4/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinkkuna "opittu" tapa, josta on vaikea oppia pois.

Vierailija
5/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on eheä hetero. Otan osaa.

Vierailija
6/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi alkaa suhteeseen homon miehen kanssa, niin se katsoisi miehiä.

Vierailija
7/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies  pitää koko ajan silmällä kaikkea ympäristössä. Ammatin mukana tullut varjopuoli. Varjopuoli siksi, että töissä pitää silmällä sitä mihin suuntaan tilanteet kehittyvät, että pystyy ennakoimaan tapahtumia  oman ja toisten terveyden turvaksi. Luulin ensin että tsekkailee "siinä mielessä", mutta kyllä se tsekkailee ihan tässä mielessä. Ja toki kaikki lapsesta vanhukseen, ei pelkästään naisia. Hänen täytyy saada tietää mihin suuntaan ihmispalikat liikkuvat, jotta voi laskea mielessään todennäköisyyksiä. Pääsee tästä eroon ainoastaan paikoissa joissa voi oikeasti rauhoittua, eli esim. mökillä.

Vierailija
8/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi alkaa suhteeseen homon miehen kanssa, niin se katsoisi miehiä.

Mahtaa homoilla ollakin helpompaa, kun ei tarvitse pariutua ap:n kaltaisten kyylääjänaisten kanssa. Miehet ymmärtävät toisiaan paremmin.

Vierailija
9/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä sivistyksen mitta miehessä on se, että katsoo niin ettei oma katsominen kiinnitä muiden huomiota. Kaikkihan ne katsovat, semmosia höpönassuja

Vierailija
10/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut asiasta hänelle? Pyytänyt, että hän sinun läsnäollessasi lakkaisi tuijottamasta, koska sinusta tapa on nolo ja junttimainen? Jos et, niin mistä hän voi tietää, että se loukkaa sinua?

Itse en voisi olla juntin kanssa. Ihan varmasti mieheni rekisteröi kauniit naiset ympäristössä, mutta hän ei nolaa itseään eikä minua jäämällä tuijottamaan. Joskus niinkin tapahtui, en enää muista missä yhteydessä, en muista enää muuta kuin että nainen oli silmiinpistävän kaunis mutta myös näkyvästi tatuoitu ja moni muukin katsoi häntä pitkään. Silloin sanoin miehelleni, että minusta hänen käytöksensä on noloa ja koen siitä myötähäpeää. En sano, etteikö hän taas joskus todennäköisesti unohdu samalla tavalla katsomaan jotain, mutta tuollaista jokaisen naisen perään tuijottajaa en itse katselisi.

Vierailija
11/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha naiset... niin prinsessoja. Kuvittelevat ettei ainakaan oma mies katsele muita naisia. Jokainen terve mies vilkuilee kauniita naisia sillä silmällä! Osa tekee vaivihkaa, osa ei tajua peitellä. Siinä ero.

Vierailija
12/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa kadehtimasta muita naisia. Mitä enemmän nainen katsoo muita naisia ylöspäin, sitä varmemmin naisen mieskin katsoo muita naisia ylöspäin. Näin se vaan oikeasti on. Miehet käyttävät usein vallan välineenä naisen rikkinäisyyttä. Kun osoitatte miehellenne, ettette koe muita naisia uhkana, ettekä halua muiden naisten kanssa kilpailla, miehenne suhtautuminen muuttuu sekä teihin että muihin naisiin ja nimenomaan teidän eduksenne.

Kysykää itseltänne, kumpi mies on mieleenne: mies joka on epävarma, rikkinäinen, kokee muut miehet uhkana, katsoo heitä ylöspäin ja samalla vihaa niitä, jotka kokee itseään paremmiksi vai mies, joka on terveellä tavalla itsevarma, eheä, ei koe muita miehiä uhkana, ei katso heitä ylöspäin, muttei myöskään vihaa heitä. Kun vastaatte tähän, tiedätte, millä tavalla teidän tulee itsekin toimia saavuttaaksenne sen aseman miehenne silmissä, jollaisen haluatte saavuttaa.

Vierailija
13/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha naiset... niin prinsessoja. Kuvittelevat ettei ainakaan oma mies katsele muita naisia. Jokainen terve mies vilkuilee kauniita naisia sillä silmällä! Osa tekee vaivihkaa, osa ei tajua peitellä. Siinä ero.

Että minä olen väsynyt tuohon prinsessan hokemiseen... Onko joku sanonut, että miehet eivät katselisi tai eivät saisi katsella? Kysymyshän on vain siitä, onko mies moukka vai osaako tehdä sen loukkaamatta sen paremmin omaa kumppaniaan kuin sitä katseen kohdetta.

Mutta ainakin sinä tunnut viihtyvän prinsessojen seurassa, kun jaksat tuota sanaa tällä palstalla hokea päivästä toiseen. Mitä se mahtaa kertoa sinusta?

Vierailija
14/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi on käytöstapojen puutetta. Ja olisi alentavaa mua kohtaan. En katselis tollasta. Kun mies on yksin liikenteessä saa tehdä miten parhaaksi katsoo;)

Vierailija
15/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on jo sanonut, huonoa käytöstähän tuo on. Se on harmi, kun niin monilla on huonot taidot ihan peruskäytöstavoissa.

Vierailija
16/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinkkuna "opittu" tapa, josta on vaikea oppia pois.

Luulen, että tästä on kyse. T. AP

Vierailija
17/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä katsele muita kuin omaa emäntää. Ei ole ollut tapana, enkä aio aloittaakaan. Muut ihmiset ovat minulle ihmismassaa.

Vierailija
18/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minä olen väsynyt tuohon prinsessan hokemiseen... Onko joku sanonut, että miehet eivät katselisi tai eivät saisi katsella? Kysymyshän on vain siitä, onko mies moukka vai osaako tehdä sen loukkaamatta sen paremmin omaa kumppaniaan kuin sitä katseen kohdetta.

Mutta ainakin sinä tunnut viihtyvän prinsessojen seurassa, kun jaksat tuota sanaa tällä palstalla hokea päivästä toiseen. Mitä se mahtaa kertoa sinusta?

Kyllä moni nainen kuvittelee, ettei oma mies vilkuile muita. Ainakin nuorempana.

Ja ei, en viihdy prinsessojen tai naisten seurassa. Enemmänkin olen naisvihaaja.

Vierailija
19/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää - jopa kehuskelevat sillä. Hiusraja paennut, ja haivenet harmaantuneet, naama roikkuu, elämää suuremmat silmäpussit, ei leukaa, ei kaulaa, järkyttävä maha ja muukin ylipaino. Ihan pokalla katsellaan nuorempia naisia arvostellen. Kyllä pitäisi tuossa vaiheessa tajuta, että katseluajat meni jo kun oma habitus ei kestä edes netraalia ohivilkaisua ilman kuvotusrefleksiä.

Vierailija
20/45 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikanne, kun olette niin kauniita ilmestyksiä. Siitä saa hyvän olon tunteen, kun katsoo jotain esteettisesti miellyttävää. Sen jälkeen tuo kierre vaan vahvistaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi