Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22 nainen ja 43vuotias mies. Panin

Hulluudenhighway
05.06.2018 |

Ei se mielestäni väärin ole. En ymmärrä onko siinä muka jotain väärää. Näin kävi ja tunnen tämän miehen siis aika hyvin ja meillä on yhteisiä tuttuja tosi paljon että eihän sitä äänee voi sanoa missään. Jäin vaan miettii et Emmä tiiä oliko moka vähä hävettää ehkä faijakin tuntee hänet ja näin tuskin uskois edes ikinä ja tää mies on sen jälkeen kirjotella ja haluais nähä mut emt kyl me varmaan nähääki tossa..

22 nainen ja 43vuotias mies. Panin

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla, että tyttärelläni, 19, oli ollut seksisuhde yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Nyt hän onneksi - sanojen mukaan viettää sinkkukesää :)

Aluksi vähän korpesi, teinin suhde vanhempaan mieheen mutta sitten mietin omaa nuoruuttani.

Kuinka ihanaa oli välillä olla vanhempien naisten kanssa. Helsingissä asuessani ja vasta armeijasta päätyäni naapurin rouva  (+40) kävi oikein luvan kanssa luonani. Ihanan kiihkeä ja timmi rouva meni aivan hulluksi, kun nuori poika porasi isolla kullilla.

Kerran hänen aviomiehensä kutsui minut kylään. Otettiin viskiä ja soitettiin kitaraa. Heillä oli sopimus, että vaimolla saa olla rakastaja.

Olin myös jonkin aikaa toy boyna eräälle tv:stä tutulle tutkijagurulle. Upea nainen. Nämä ja monet muut ikäerojutut oli lyhytaikaisia seikkaluja, joita voi nyt muistella lämmöllä.

Kolmekymppisenä oli lyhyt suhde 17-vuotiaan tytön kanssa ja pari vuotta sitten minulla oli 22-vuotias rakastajatar (itse olin 45.)

En koskaan kuvitelisi seurustelevani reilusti vanhemman tai nuoremman kanssa. No, naimisissa olen noin kymmenen vuotta nuoremman kanssa.

Älkää siis tuomitko näitä ikäero-juttuja, kunha ne pysyy lain sallimissa rajoissa ja kummankin suostumuksesta - tää on elämää.

Vierailija
22/23 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi siitä muille kertoa ja vähän hävettää, niin eihän se siinä tapauksessa mikään hyvä juttu ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 59 ja vakipano 21... So?

Ihanaa, kilpaillaan kenellä on...

...suurin ikäero? Kun olin nuori tykkäsin vanhemmista ja nyt vanhempana nuoremmista. Siis noin seksin osalta. Mitä ihmeellistä siinä on? Ihan kuin ihmisellä olisi vain tietty määrä seksiä käytettävissä ja sitä pitäisi säästellä. Paremminkin sitä tulisi tuhlata. Se on kivaa ja siksi sitä ei pitäisi pantata. Tuntuu vaan olevan monille päämäärä elämässä saada mahdollisimman vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi