ystävän lomaviikko meni taas, ei käy luonani
Viimeksi 8 vuotta sitten kävi luonani.
Puhuu joskus tänne tulosta humalassa ja se tietää ettei oikeasti kuitenkaan tule.
Voimat vähissä.
Kommentit (23)
Hanki sinäkin parempi ystävä. Nyt Prismasta!
Tuollaiset huonot ystävät tiedetään.
Itse hankin itselleni omistusasunnon ja laitoin kaverille viestin että tule käymään joku päivä, siihen vastasi viiveellä että täytyy tulla joku päivä. Siitä meni sitten 1.5 vuotta ja siltä tuli tekstari että "miten susta ei kuulu nykyään mitään"......... ei herranjestas
Mulla on myös tuota huonoa tapaa että humalassa innostun kaikesta mitä en oikeasti haluakaan selvinpäin tehdä. Esim. olen luvannut eräälle tutulle että lähdetään yhdessä etelään lomalle, koska oikeasti siinä hyvässä nousuhumalassa koin sen tosi hauskaksi ajatukseksi. Sitten kun pää selvisi, tajusin että hermo menisi jos joutuisin olemaan matkalla ihan kenen tahansa kanssa, tykkään oikeasti matkailla vain yksin.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu joskus tänne tulosta humalassa ja se tietää ettei oikeasti kuitenkaan tule.
Voimat vähissä.
Oletko luvannut tarjota viinaa?
Mäkään en käy etenkään lomaviikollani kenenkään ystäväni luona tai kutsu ketään kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimat vähissä.Oletko luvannut tarjota viinaa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tuota huonoa tapaa että humalassa innostun kaikesta mitä en oikeasti haluakaan selvinpäin tehdä. Esim. olen luvannut eräälle tutulle että lähdetään yhdessä etelään lomalle, koska oikeasti siinä hyvässä nousuhumalassa koin sen tosi hauskaksi ajatukseksi. Sitten kun pää selvisi, tajusin että hermo menisi jos joutuisin olemaan matkalla ihan kenen tahansa kanssa, tykkään oikeasti matkailla vain yksin.
Inhottavaa ainakin mulle turha lupailu.
Ja sinä kutsut häntä ystäväksi, koska...? Eikö hän ole jo käytöksellään tehnyt selväksi, ettei ystävyys kanssasi syystä tai toisesta innosta. Harmi, mutta joskus vain käy niin, että ihmissuhde hiljalleen hiipuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kutsut häntä ystäväksi, koska...? Eikö hän ole jo käytöksellään tehnyt selväksi, ettei ystävyys kanssasi syystä tai toisesta innosta. Harmi, mutta joskus vain käy niin, että ihmissuhde hiljalleen hiipuu pois.
Hän itse kutsuu itseään ystäväksi.
Ei halua tulla käymään koska olen huonossa kunnossa.
Kuinka usein olet käynyt hänen luonaan?
Mikset vieraile ystävän luona tai sopikaa joku kahvila tms. missä näette?
onko sulla jotenkin tosi sotkuinen koti tms?
Mun naapurin luona ei enää käy oikein kukaan, soittelevat kyllä. Ymmärrän syyn, hänen kotinsa haisee kammottavalle, ei siellä voi kahvitella.
joo, eipä tollasella kaverilla mitään tee, sukulaisista on vaikeampi päästä kokonaan eroon kun eivät ole enää aikuisiällä halunnu aikaa viettää absolutistin kanssa, mutta aina on aikaa ja intoa baariin lähtee kun veli heittää ehdotuksen että käydäänkö yksillä?
peli ja leffaillat on sitte iha mahottomia mukamas järjestää... teininä oltii hyvinki läheisiä, jatkuvasti pelailtiin pelejä :l
Kuka jatkaa tai viitsii roikkua 'ystävissä'. Onko oma itsetunto niin kadoksissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on. Onneksi mun tutut jo tietääkin tämän tapani eivätkä ota enää tosissaan mitään mitä puhun kun on vähän alkoholin vauhdittama fiilis päällä.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla jotenkin tosi sotkuinen koti tms?
Mun naapurin luona ei enää käy oikein kukaan, soittelevat kyllä. Ymmärrän syyn, hänen kotinsa haisee kammottavalle, ei siellä voi kahvitella.
On enkä jaksa tehdä kaikkea mitä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein olet käynyt hänen luonaan?
Toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on. Onneksi mun tutut jo tietääkin tämän tapani eivätkä ota enää tosissaan mitään mitä puhun kun on vähän alkoholin vauhdittama fiilis päällä.
Tiedän ihmisen joka suunnitteli ties mitä selvin päin ja minä olin suunnitelmissa mukana.
Opin tuntemaan tämän että mikään ei toteudu.
Mitä jos ottaisit kesäprojektiksi kotisi siivoamiseen? Ota vain yksi pieni nurkka kerrallaan niin ei tunnu niin ylivoimaiselta. Aloitat keräämällä roskia pois. Hanki isoja jätesäkkejä jos on paljon poislaitettavaa.
Aika erikoista ettei ystävä voi käydä.