Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävän lomaviikko meni taas, ei käy luonani

Vierailija
05.06.2018 |

Viimeksi 8 vuotta sitten kävi luonani.
Puhuu joskus tänne tulosta humalassa ja se tietää ettei oikeasti kuitenkaan tule.
Voimat vähissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaisit kesäprojektiksi kotisi siivoamiseen? Ota vain yksi pieni nurkka kerrallaan niin ei tunnu niin ylivoimaiselta. Aloitat keräämällä roskia pois. Hanki isoja jätesäkkejä jos on paljon poislaitettavaa.

Olen yrittänyt pientä kohdetta kerrallaan.

Ei vaan tulos näy.

Yleensä en jaksa sitäkään. On niin huono olo.

Vierailija
22/23 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaisit kesäprojektiksi kotisi siivoamiseen? Ota vain yksi pieni nurkka kerrallaan niin ei tunnu niin ylivoimaiselta. Aloitat keräämällä roskia pois. Hanki isoja jätesäkkejä jos on paljon poislaitettavaa.

Ei vaan tulos näy.

Jatka sinnikkäästi vain, joka päivälle joku pieni juttu. Olokin alkaa helpottua, kun koti alkaa näyttää kodilta. Ei se tietenkään hetkessä tapahdu mutta pyri vaikka siihen että jo juhannuksena olisi muutosta näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tulos näy.

Jatka sinnikkäästi vain, joka päivälle joku pieni juttu. Olokin alkaa helpottua, kun koti alkaa näyttää kodilta. Ei se tietenkään hetkessä tapahdu mutta pyri vaikka siihen että jo juhannuksena olisi muutosta näkyvillä.

Niin täytyisi. Täällä on valtavasti työtä.

En osaa pitää järjestystä eli sotken uudestaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän