Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tapaa lastaan valvotusti, miksi?

Vierailija
04.06.2018 |

Miesystävä tapaa lastaan joka toinen viikonloppu. Ero ei ollut sopuisa ex puolisosta, sen tiedän. Tapaamiset tapahtuu jossain paikassa, joka ei ole kummankaan koti. Sain sen käsityksen, että paikalla on joku henkilö, joka ei ole lapsen äiti, eli valvottu tapaaminen? Siis äiti ja miesystävä eivät kohtaa näiden tapaamisten lomassa. Mitä tämä meinaa? Voiko johtua vain heidän huonoista väleistään, etteivät siedä tavata toisiaan, vai onko asiassa muutakin?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla voi olla mm. alkoholin liikakäyttö, huumeet, väkivalta äitiä tai lasta kohtaan ja sellaiset. Aika harvoin päädytään tuollaiseen ratkaisuun, koska on niin vähän resursseja. 

Vierailija
2/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on ollut mikä vaarantaa lapsen terveyden. Päihde-, mielenterveys- tai väkivaltaisuus. Ole varovainen tuollaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, ellei ole kertonut sinulle syytä. Mitähän muuta salattavaa mahtaa olla? Olisin varovainen ja en ainakaan lisääntyisi tuon kanssa.

Vierailija
4/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että miehen puheiden mukaan ex on ollut hankala. Anna mä arvaan: miehessä itsessään ei ole mitään vikaa. Valvotuille tapaamisille on aina painava syy, ei pelkkä exän vitt**lunhalu.

Vierailija
5/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on varmaan jännä.

Vierailija
6/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti pelkästään naisen paskapuheet jotta sai lapset itselleen ja miehen maalattua hirviöksi.

Vierailija
7/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies oli väkivaltainen ja tapaamiset eron jälkeen noin.

Vierailija
8/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väkivaltainen narsistivainoja! Juokse jo!

Vierailija
9/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että miehen puheiden mukaan ex on ollut hankala. Anna mä arvaan: miehessä itsessään ei ole mitään vikaa. Valvotuille tapaamisille on aina painava syy, ei pelkkä exän vitt**lunhalu.

Sanoi, että eroon johti jatkuvat riidat. Ei varsinaisesti koskaan mustamaalannut exää. Mutta ei halua paljoa puhua asiasta.

Vierailija
10/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän eron syyt ala sullekin pikkuhiljaa paljastua ajan kanssa...

Vierailija
11/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että eroon johti jatkuvat riidat. Ei varsinaisesti koskaan mustamaalannut exää. Mutta ei halua paljoa puhua asiasta.

Ja olet suhteessa tuon kanssa syystä..?

Vierailija
12/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottuihin tapaamisiin on aina jokin syy. Sinuna varoisin.

Vierailija
13/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitakin on aika moninainen käsite. Mä olen itse paennut lapsi sylissä yöllä talvipakkaseen ja muutenkin nähnyt monenmoista. Enää en usko ihan kaikkeen kuulemaani.

Vierailija
14/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet suhteessa tuon kanssa syystä..?

Riidat ex-kumppanin kanssa tekee ihmisestä jotenkin kykenemättömän parisuhteeseen?

Vierailija
15/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet aina mustamaalaa eksää aluksi. Ensin esittävät hetken kunnollista ja muka normaalimpaa. Taustalla on usein ex naisen pahoinpitely ja vainoaminen. Joskus jopa sossut ovat hetken huijattuina. Viimeistään puolen vuoden päästä alkaa ilmetä narsistinen luonne.

Vierailija
16/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi alkuperäisen kysymyksen mutta eräs nainen väitti uudelle miesystävälle, että on normaalia, että vielä vuosien päästä erosta sossut käyvät viikoittain kotikäynnillä. Että kuulemma kaikissa eroperheissä käy.

Yllättäen tästä naisesta paljastui yhtä jos toista eikä se pahis-ex tainnutkaan olla se pahis.

Alkuperäiseen kysymykseen: taustalla on luultavasti jotain synkempää.

Vierailija
17/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin syy, minkä takia on riski jättää lapsi valvomatta vanhemman seuraan.

En pitäisi ihanteellisena kumppaniehdokkaana.

Vierailija
18/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvotussa tapaamisen taustalla on aina lapsen turvallisuus, jonka tuo kolmas henkilö varmistaa ja saa tarvittaessa välittömästi apua viranomaisilta.

Vierailija
19/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden tuttavan lapsi ja hänen isä tapaavat valvotusti. Ei ole muusta kyse kuin siitä, että isä ei uskalla/halua olla yksin vastuussa lapsesta. Äiti ei halua päästää miestä kotiinsa valvomatta ja jos äiti on paikalla, niin isällä on hankala luoda suhdetta lapseen kun kokee painetta äidin kyylätessä selän takana. Siksi tapasmiset sossun tiloissa.

Vierailija
20/73 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy asiaa lapsen äidiltä?

En tunne. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi