Naisella läski vähentää jopa palkkaa.
https://yle.fi/uutiset/3-10181683
Hoikkuudesta on tullut osa työntekijän kyvykkyyttä: Vanhan ajan patruunat olivat pullukoita – nyt huippujohtajat näyttävät ajokoirilta. Ulkonäköpaineet ovat levinneet myös tavalliseen asiantuntijatyöhön. Naisella läski vähentää jopa palkkaa. Voit keskustella aiheesta jutun lopussa.
Kommentit (55)
Oliko tuossa jotain uutta. Tosin ihan kaikki työpaikat eivät tuota noudata. Tulevaisuudessa varmasti lisääntyy. Siitähän on vain se seuraus, että nämä 25-40v hoikat ja kauniit elättävät sitten kaikki muut, myös terveet ja työkuntoiset vähemmän kauniit. Turha itkeä sitten huoltosuhteesta.
Miehillä lyhyys vähentää palkkaa. Kummalle voi tehdä jotain, pituudelleen vai lihavuudelleen?
Huomattu on. Työn saaminen on vaikeutunut lihomisen jälkeen.
Kuinkahan paljon sitä sitten saisikaan palkkaa, jos olisi timmi, kun nytkin saa ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lainvastaistaista.
mitä lainvastaista siinä on , että jos on huonopalkkainen niin syö kotona suruunsa/iloonsa.? Ainakin omalla paikkakyúnnalla johtavissa asemissa olevat naiset sopisi johonkin suurin pudottaja kilppailuun kaikki
Vierailija kirjoitti:
Miehillä lyhyys vähentää palkkaa. Kummalle voi tehdä jotain, pituudelleen vai lihavuudelleen?
Ai hitto mä oonkin miettinyt mikä se vähennys on joka mun palkasta otetaan
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus vähentää ihmisarvoa. Niin se vain menee
No näinhän sen kuulu olla. Lihavuus kertoo laiskuudesta ja vastuuntunnottomuudesta, tehottomuudesta, kontrollin puutteesta. En ymmärrä lihavuutta.
Läski on oma valinta. Siitä vaan laihduttamaan.
Lyhyt mies ei voi laihdutaa eikä treenata, ainoa sorrettu on siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin lyhyt mies ei voi treenata? :D
Huh, aika hurjaksi mennyt maailma. Olen itse 100-kiloinen naispuolinen it-asiantuntija, jolla on hyvä palkka. Mutta olen tullut töihin tänne 16 vuotta sitten, jolloin olin hoikka. Eikä silloin kyllä "nörttien" ulkonäöllä ollut muutenkaan mitään väliä.
Uskon kyllä että nykyisessä sporttisuutta ja ulkonäköä korostavassa maailmassa mun voisi olla vaikeaa saada töitä, vaikka CV:n mukaan osaaminen onkin todella haluttua. Läski nelikymppinen akka ei välttämättä ole sitä mitä trendikkäät pöhinäfirmat haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...aadakseen lisää pituutta, tietenkin. Jotta hän saisi samaa palkkaa kuin pitkäksi syntynyt mies.
Jutussa ensin kerrotaan miten miehiltä vaaditaan sporttista kuntoa ja laihana pysymistä jos haluaa haaveilla johtotehtäviin pääsystä.
Sitten kuitenkin se on nimenomaan naisten ongelma, että työelämässä pitää olla solakka?
Eikö tämä nimenomaan kosketa molempia sukupuolia. Miksi tästäkin on pitänyt väkisin tehdä sukupuolten välinen vastaikkainasettelu. Kun se kerran ihan selvästi koskettaa sekä naisia, että miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta ei tule treenaamalla.
Lisäksi lyhyillä pieni se, ja eivät edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän sen kuulu olla. Lihavuus kertoo laiskuudesta ja vastuuntunnottomuudesta, tehottomuudesta, kontrollin puutteesta. En ymmärrä lihavuutta.
Onko ymmärryksesi kapeaa myös muissa aihealueissa.
Syrjintään perustuvan yhteiskunnan merkki. Lihavuus, tupakointi ja päihdeiden käyttö vähentää palkkaa ja työmahdolisuuksia. Lisäksi persoonallisuustestit, jotka ovat yhtä tyhjän kanssa. Työnantajat saavat sitä mitä haluavat ja seuraavassa lamassa sitten nähdään oliko syrjintä viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lihosin vaikeassa elämäntilanteessa. Laihdutin ylimääräiset kilot pois, mutta ne tulivat takaisin. Ymmärsin että parempi keskittyä oikeisiin ongelmiin. Työntekijänä olen ollut ihan yhtä hyvä laihana ja lihavana. Tosin laihana kului tupakkaa ja alkoa, lihavana laihdutin ja harrastin liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ymmärrä, on vain tyhmä. Kuuluuko tyhmiä palkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta ei tule treenaamalla.
Lisäksi lyhyillä pieni se, ja eivät edes saa.
Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset pienen ja ison miehen SIITÄ. Ja otanta on enemmän kuin 1-2.
Pitemmillä miehillä on isompi palkka. Ja
Isompi se.