Unelmieni naisen viettely meni pieleen -- onko vielä toivoa?
Yritin sitkeästi iskeä unelmieni naista noin vuoden päivät, kunnes se homma kuivui kokoon aika totaalisesti. Olen kyllä vieläkin ihastunut kyseiseen leidiin.
Lueskelin erästä flirttailuopasta ja tajusin tehneeni kaikki mahdolliset virheet hänen kanssaan ainakin siitä lähtien, kun homma alkoi mennä pieleen. Esimerkiksi aloin rypeä itsesäälissä ja kerjäsin hänen huomiotaan jotenkin todella huonoitsetuntoisesti ja aloin romahdella henkisesti.
Voisiko minulla olla vielä toivoa hänen suhteensa, jos muuttaisin käyttäytymistyyliäni ja kehittäisin itsevarmuutta jne.?
T. Elämäni rakkaudelta saadut pakit sattuuuuuu...
Kommentit (31)
Jos sä olet jo käynyt kerjäysasteella saamatta vastakaikua, niin unohda koko juttu. Sieltä ei ole paluuta.Keskity muuhun.
Kannattaahan sitä aina yrittää. Anna pölyn laskeutua ja mene sitten itsevarmasti vaikka "pyytämään anteeksi" överiksi mennyttä yritystä. Pyri tekemään kiusallisesta muistosta teille molemmille kevyempi. Jos nainen ei lämpene, tulee kummallekin kuitenkin vähän parempi mieli.
Tsemppiä.
No siis riippuu teidän välisestä suhteesta?! Oliko nainen missään vaiheessa kiinnostunut vai oletko vaan vuoden yrittänyt iskeä häntä? Miten?
Kerjääminen ja vinkuminen on kaikista pahinta mitä mies voi tehdä! Todella ärsyttävää, kyllä aikuinen nainen osaa itse vastata JOS on kiinnostunut miehestä. Ei tarvitse kerjätä ja vinkua, sillä ei voita yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
No siis riippuu teidän välisestä suhteesta?! Oliko nainen missään vaiheessa kiinnostunut vai oletko vaan vuoden yrittänyt iskeä häntä? Miten?
Oli hän siinä flirtissä vähän mukana ja lämpeni sille, mutta siinä vaiheessa panikoin ja mokasin itse. Ja sen jälkeen on mennyt vain alamäkeä, vaikka pyysin anteeksi. Kun siis hän on oikeasti tosi huippunainen -- en haluaisi menettää häntä lopullisesti.
T. Ap
Ei ole toivoa. Älä uhraa enää aikaasi. Kannattaa alkaa katsella muita naisia. Ota kuitenkin opiksi äläkä sorru samoihin virheisiin seuraavalla kerralla. Tässä muuten käy silleen, että olet samassa surkeassa tilanteessa seuraavat 10 vuotta. Nyt irti ja uutta matoa koukkuun. Hukkaat elämäsi ja kohta olet vanha yksinäinen surkimus. Elämä meni ohi ja se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hän siinä flirtissä vähän mukana ja lämpeni sille, mutta siinä vaiheessa panikoin ja mokasin itse. Ja sen jälkeen on mennyt vain alamäkeä, vaikka pyysin anteeksi. Kun siis hän on oikeasti tosi huippunainen -- en haluaisi menettää häntä lopullisesti.
T. Ap
Ei näillä tiedoin voi auttaa. Pitäisi tietää mitä tarkalleen ottaen olet tehnyt ja sanonut sekä millä tavalla yhteydenpitonne päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Kerjääminen ja vinkuminen on kaikista pahinta mitä mies voi tehdä! Todella ärsyttävää, kyllä aikuinen nainen osaa itse vastata JOS on kiinnostunut miehestä. Ei tarvitse kerjätä ja vinkua, sillä ei voita yhtään mitään!
Olen häntä paljon nuorempi ja hänestä äärimmäisen kiinnostunut, joten menin sellaiseen epätoivomoodiin. Se on virheeni, tiedän. Hän antoi tiettyjä vihjeitä, joihin mun olisi pitänyt tarttua, mutta mokasin nekin tilanteet.
Eli mitä teit väärin? Mielenkiinnosta kysyn?
Onko tää se terapeuttiinsa rakastunut lespo taas?
Jos lähtökohtasi oli unelmiesi naisen viettely, eikä rakkaus häneen, niin sait mitä tilasit.
Kerro naiselle rehellisesti, että olet kiinnostunut tästä, ja sopikaa treffit johonkin leppoiseen paikkaan, vaikka minigolffiin tai keilaamaan. Siellä voit sitten flirttailla viattomasti pelin lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se terapeuttiinsa rakastunut lespo taas?
Jep, näyttää olevan. Pahasti pieleen mennyt transferenssi -tapaus.
Unohda. Olet mokannut jutun ja aniharva meistä saa unelmiensa naisen. Tiputa tasoa ja siirry seuraavaan.
Jollet suostu avaamaan tilannetta enempää, niin mun neuvo on että lähetä yksi viesti ilman epätoivoa, jossa pahoittelet käytöstäsi, sanot että olet häneen hyvin ihastunut ja toivotat hyvää jatkoa. Sen jälkeen et enää ota itse yhteyttä. Ikinä.
Nyt etäisyyttä ja joku sankariteko. Pelastat tilanteen vain vakuuttamalla toisen siitä, että olet itsenäinen ja kykenevä johonkin miehekkääseen. Etäisen teennäinen esittäminen on vain ruikutuksen toinen puoli ja sen pelin älykäs nainen kyllä huomaa.
Tämä siis jos et ole se terapeuttiinsa ihastunut...
Vierailija kirjoitti:
Kerro naiselle rehellisesti, että olet kiinnostunut tästä, ja sopikaa treffit johonkin leppoiseen paikkaan, vaikka minigolffiin tai keilaamaan. Siellä voit sitten flirttailla viattomasti pelin lomassa.
Tai biljardia pelaamaan. Eikä haittaa, jos nainen ei ole pelannut. Opettamalla häntä pääset samalla lähelle. Joku varovainen hipaisu siinä sitten vahingossa.
Et sä ole menettänyt ketään koska ei hän alunperinkään sun ollut.
Kerro mitä sitten teit?