Pituus miinus 110cm on se paras paino kaikille
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jos 180cm lihaksikas ja urheilullinen mieheni painaisi 70kg, olisi se aikamoinen turn off.
Nopeasti googlettaen ensimmäinen tasan 180 cm pitkä ja 70 kg painava miesurheilija:
https://images.mma-core.com/images/images/original/119252.jpg
Ei tuo minusta nyt niin pahalta näytä...
Naisille -115, miehille -100 tai -110.
Kummasti on täällä aina niitä, jotka kertovat olevansa pelkkää luuta ja nahka, jopa aliravittuja, jos paino alkaa viitosella. Suomen katukuvassa ei näitä tule oikeastaan ikinä vastaan joten hyvin on pystytty tuo aliravitun viitta hartioilta karistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä taasen olen lukenut, että se paras paino on: pituus - 100 - 10%
Esim. hlö on 176 cm pitkä, joten 176 - 100 = 76 - 10% = 68,4 kg olisi 176 cm pitkän ihmisen normaalipainon keskivaiheilla https://bmi.fi/?h=176&w=68.4 mukaan!
Tämä pätee ainakin mulla. 158cm ja 52 kg. Olen sopusuhtainen, hoikahko. Tässä pituudessa näkyy pienikin painon heilahtelu ja painaessani 49-50kg näytin mielestäni liian laihalle. Kun otetaan huomioon että ikää pian 40v niin ihan liian kuivakka olin. Aloittajan laskukaavalla saisin painaa 48kg, onko se sitten aikuisen ihmisen paino?
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on täällä aina niitä, jotka kertovat olevansa pelkkää luuta ja nahka, jopa aliravittuja, jos paino alkaa viitosella. Suomen katukuvassa ei näitä tule oikeastaan ikinä vastaan joten hyvin on pystytty tuo aliravitun viitta hartioilta karistamaan.
Naisille -115 ??? Minun pitäisi sinun logiikalla painaa 36kg! Mitä ihmettä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taasen olen lukenut, että se paras paino on: pituus - 100 - 10%
Esim. hlö on 176 cm pitkä, joten 176 - 100 = 76 - 10% = 68,4 kg olisi 176 cm pitkän ihmisen normaalipainon keskivaiheilla https://bmi.fi/?h=176&w=68.4 mukaan!
Tämä pätee ainakin mulla. 158cm ja 52 kg. Olen sopusuhtainen, hoikahko. Tässä pituudessa näkyy pienikin painon heilahtelu ja painaessani 49-50kg näytin mielestäni liian laihalle. Kun otetaan huomioon että ikää pian 40v niin ihan liian kuivakka olin. Aloittajan laskukaavalla saisin painaa 48kg, onko se sitten aikuisen ihmisen paino?
No miksi ei olisi? Vähän pituutta tarkoittaa myös vähän painoa.
Oma paras painoni olisi siis 172 cm - 110 cm = 62 cm.
Mike tyson (nyrkkeilijä) painoi melkein tuplat otsikon mitoitukseen nähden. Rasvaprosentti 9,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on täällä aina niitä, jotka kertovat olevansa pelkkää luuta ja nahka, jopa aliravittuja, jos paino alkaa viitosella. Suomen katukuvassa ei näitä tule oikeastaan ikinä vastaan joten hyvin on pystytty tuo aliravitun viitta hartioilta karistamaan.Naisille -115 ??? Minun pitäisi sinun logiikalla painaa 36kg! Mitä ihmettä oikeasti?
Tottakai ääripäitä löytyy pitkistä ja lyhyistä. Mikä sitten olisi mielestäsi sopiva paino jos pituutta on 151?
:D Tolla matikalla lepattaisi joka äijällä semmoset hentoiset pulkannarut olkapäissä :D Esim 180 cm ja 70 kilon hapsenkakkiainen. Olet håmå?
Pätee minuun ainakin. 165 cm/54 kg
Minusta ei toimi miehellä. Mun mies esim. on rakenteeltaan lihaksikas, mutta pituutta on 175. Tällä hetkellä mies painaa n. 80 kiloa ja on rautaisessa kunnossa. En oikein tykkäisi, jos hän muuttuisi 65 kiloiseksi.
Liiallisesta lihasmassasta ja läskistä on pelkkää haittaa. 180 cm miehelle on 70 kg sopiva paino.
Joo, vaikken mikään superbodari olekaan kyllä tässä kuitenkin on tullut kyykättyä vuosia ja reisissä on lihasmassaa. Aika kireässä kunnossa olisin tuolla logiikalla. En todellakaan haluaisi painaa niin vähän, kuten ei moni muukaan mies. Ehkä voi jollekin hyvin sirolle naiselle toimia, miksei miehellekin jos on sentyyppinen ruumiinrakenne eikä käy salilla.
Vierailija kirjoitti:
Liiallisesta lihasmassasta ja läskistä on pelkkää haittaa. 180 cm miehelle on 70 kg sopiva paino.
Heteromies tosin tykkää saada naisen rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Kumman haluat muuttomieheksi, 180/70 vai 180/90 (alhaiset rasvat)?
Mietin erästä lyhytkasvuista tuttuani. Hän mahtaisi olla aina pelottava näky vain 10kg painavana
En usko, että pärjäisin 56 kiloisena työssäni päivääkään. 70 kiloisenakin on jo vaikeuksia. Isot eläimet ja painavat säkit/purupaalit.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos on hipsteri tai muu marjanpoimija.
Jos 180cm lihaksikas ja urheilullinen mieheni painaisi 70kg, olisi se aikamoinen turn off.