Minkä vanhan sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Enkeli maantiellä? Lemmenlaiva? Dallas tai Dynastia? Bonanza?
Mulle kelpaisi lemmenlaiva ja Dynastia.
Kommentit (232)
Sons of Anarchy, Kylmä rinki eli Oz ja paluu lukioajan öihin, jolloin tuli valvottua sarjan parissa, kun se tuli niin myöhään. Ja Skins. Muita en nyt muista, kun olen katsonut mitä milloinkin. Toisaalta nämä kaikki ovat varmaan jo olleet "uusinnalla" Suomessa ja siinä mielessä joku varmaan muistaa jo ulkoa. Itsellä ei nyt tv:tä edes ole niin olen aika pihalla kaikesta muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari, Konnankoukkuja kahdelle, Falcon Crest, Avaruusasema Alfa (Space1999), alkuperäinen 80-luvun taisteluplaneetta Galactica.
Aika monet sarjat löytyvät boxeina verkkokaupastakin. Vasta katsoin Teho-osaston.
Lihava mies ja koira, tarkoitatko koira haudattuna?
Mistä verkkokaupasta puhut? Miten esim vastatuuleen pääsisi näkemään?
Tuntematon sota jota löydy mistään ja safiiri ja teräs.
Muistaako joku sen Lumisen virran miehen? Hevosaiheinen ja ratsastettiin paljon ja kauniit maisemat. Itsellä pyörii se tunnusmusiikki päässä.
Bad girls. Oli kaamean pelottava sarja murhaajanaisvangeista. Hurjat näyttelijät.
Ruotsalaiset Tavaratalo ja Varustamo.
Iki-ihana Taistelupari eli komea Dempsey ja söötti Makepiece dekkarit.
Hieno, englantilainen avioerodraama Kukkapuska piikkilankaa.
Lontoolaisen hienostoperheen ja palveluskuntansa elämästä kertova Kahden kerroksen väkeä.
Se on muuten sisko ja sen veli..
Itse kaipaan sydämen asialla ja pikku Britanniaa.
Vaarallinen tehtävä
Kolkyt ja risat
Tyttökullat
Öhmanin tavaratalo
En varsinaisesti mitään, koska kaikki sarjat näkee netistä, jos osaa etsiä. No, ainakin ulkomaalaiset. Mutta joihinkin lopetettuihin sarjoihin kaipaisin kyllä lisää jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari, Konnankoukkuja kahdelle, Falcon Crest, Avaruusasema Alfa (Space1999), alkuperäinen 80-luvun taisteluplaneetta Galactica.
Aika monet sarjat löytyvät boxeina verkkokaupastakin. Vasta katsoin Teho-osaston.
Lihava mies ja koira, tarkoitatko koira haudattuna?
Kyllä. Koira haudattuna. :-)
Marienhof,Passions ja Rivitaloelämää.
1980- 90-luvun alusta
Tripodien aika
Covington cross
Wilhelm Tell
Zorro
Robin Hood
Monessa vain aika kultaa muistot kun pelkästään mennään bussilla sarjaa ihmeteltiin että tällekkö sitten naurettu kun naisiakin niin pidettiin pilkkanaan mikä meno tuolloin vielä oli.
Ruotsalaissarjat Öhmanin tavaratalo, Stadilaiset (?) ja Tre kronor