Minkä vanhan sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Enkeli maantiellä? Lemmenlaiva? Dallas tai Dynastia? Bonanza?
Mulle kelpaisi lemmenlaiva ja Dynastia.
Kommentit (232)
en tiedä mkä sarja kyseessä, mutta n.18v sitten katselin sitä kun oli viimeisilläni raskaana. Sarja tuli aamuisin aamutvn jälkeen heti klo 9 tai jotain. sarjassa sankaritar oli muistaakseni opettajatar jossain "kanadan" metsässä ja mies poissa kaukana töiden takia (metsuri?) Sankaritar sitten esim. synnytti ihan yksin...
Sarja oli hyvä ja kiinnosti, kun tosiaan oli itsekin viimeisilläni. No omakin synyttys tulis sitten ja vauva vei kaiken ajan, loppuratkaisu jäi näkemättä...
Nyt olis jo taas aikaa... niin ne lapset kasvaa...ja muistot koko sarjasta hatarat niinkuin huomaatte. Vosin siis haluta tämän sarjan takasin, tosin en muista nimeä. Muistaako joku?
Joku mainitsi täällä bad girls sarjan. Oliko brittisarja? Oli hyvät näyttelijät, kertoi naisvankilasta. Jos sama, niin sen haluaisin minäkin.
Ikivanhan Kuplan (Soap). Sen piti olla parodia saippuaopperoista, mutta siitä tulikin supersuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Emilie?
Tämä oli siis vastaus kysyjälle 105.
- Taisteluplaneetta Galactica
- Kate ja Allie
- Pieni talo preerialla
- Frasier ( tullut kyllä uusintana mutta saisi tulla taas)
- Villi Pohjola
- Hill Street Blues
- Merilinja (en ole ihan varma nimestä)
Oi ihana Toukokuu!
Se oli hyvän mielen sarja.
-China beach
- Villi pohjola
- Rosemary & Thyme
- Bergerac
- Murhakomissio
- Hiljainen todistaja
-Fitz ratkaisee
- Murha mielessä
Siinä muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Bill cosby show, ruusun aika, puhtaat valkeat lakanat
Etkö tiedä millainen ketku Bill Cosby on ollut todellisessa elämässä? Siitä ovat puhtaat valkoiset lakanat kaukana!
https://edition.cnn.com/2018/04/26/us/bill-cosby-trial/index.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Cosby_sexual_assault_cases#Table_of_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triffidien kutsu
6 miljoonan dollarin mies
Näkymätön mies
Rikollisia naisia
Bonanza
Pieni talo preerialla
Vastatuuleen
Pertsa ja Kilu
NaapurilähiöKaikki ehdottomia helmiä 70-luvulta, paitsi kaksi sarjaa jotka ei sytytä minkäänlaista lamppua, eli Triffidien kutsu ja Rikollisia naisia. Mahtaako nimet olla oikein, kun googlekaan ei tiedä niistä mitään? Rikollisten naisten perään joku on nimenomaan tällä palstalla kysellyt (liekö sinä itse), saamatta lisäinfoa, sen sijaan Triffidien kutsusta ei mitään tietoa
Kyseessä on varmaankin Triffidien kapina (The Days of Triffids), brittiläinen tv-sarja vuodelta 1981.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Triffidien_kapina_(vuoden_1981_televisios…
Itse haluaisin nähdä semmoisen vanhan kauhusarjan, joka tunnettiin Suomessa nimellä Yöjuttu (Night Gallery).
Itse haluaisin nähdä semmoisen vanhan kauhusarjan, joka tunnettiin Suomessa nimellä Yöjuttu (Night Gallery).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Y%C3%B6juttu_(televisiosarja)[/quote]
Tätä olin tulossa ehdottamaan, kannatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanhan Kuplan (Soap). Sen piti olla parodia saippuaopperoista, mutta siitä tulikin supersuosittu.
Kupla (Soap) oli aikoinaan huippusarja.
"This is a story of two sisters, Mary Campbell and Jessica Tate..."
Mr& mrs Smith, Dreamteam, Coupling, The Fugitive (2001). Vinkkinä seuraavia kaipaaville: Ruusun aika ja Puhtaat Valkeat lakanat löytyy dvd:nä, Everwood netistä hakemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mr& mrs Smith, Dreamteam, Coupling, The Fugitive (2001). Vinkkinä seuraavia kaipaaville: Ruusun aika ja Puhtaat Valkeat lakanat löytyy dvd:nä, Everwood netistä hakemalla.
Myöskin Coupling (olettaen, että tarkoitat sarjaa, joka oli suomeksi nimeltään Paritellen) löytyy DVD:nä. Omani olen aikoinaan ostanut ihan Anttilasta.
Rod Serling kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triffidien kutsu
6 miljoonan dollarin mies
Näkymätön mies
Rikollisia naisia
Bonanza
Pieni talo preerialla
Vastatuuleen
Pertsa ja Kilu
NaapurilähiöKaikki ehdottomia helmiä 70-luvulta, paitsi kaksi sarjaa jotka ei sytytä minkäänlaista lamppua, eli Triffidien kutsu ja Rikollisia naisia. Mahtaako nimet olla oikein, kun googlekaan ei tiedä niistä mitään? Rikollisten naisten perään joku on nimenomaan tällä palstalla kysellyt (liekö sinä itse), saamatta lisäinfoa, sen sijaan Triffidien kutsusta ei mitään tietoa
Kyseessä on varmaankin Triffidien kapina (The Days of Triffids), brittiläinen tv-sarja vuodelta 1981.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Triffidien_kapina_(vuoden_1981_televisios…
Triffidien kapinasta muistan sen 1960-luvulla valmistuneen elokuvan joka näytettiin televisiossa joskus 70-luvun alkupuolella. Tosin en sen nimeä muistanut, vaan tuli mieleeni vasta kun tuota Triffidien kutsua googlailin ja siis google tarjosi vain tuota kapinaa ja siis vilkaisin, että mistä siinä oli kyse. Ja olihan se noin 10 vuotiaalle erittäin jännä elokuva ja taisin siitä jotain painajaisiakin nähdä. 80-luvun tv-sarjasta ei sen sijaan mitään muistikuvaa. Olin silloin jo aikuinen, joten ei myöskään moninen sarja enää napannut muutenkaan.
Yö-juttu kuuluu lapsuuteni ehdottomiin suosikkeihin, sitähän esitettii myös 70-luvun alkupuolella. Sehän tuli aina illan viimeisenä ohjelmana sikamyöhään, eli ilta kymmeneltä :D Ainakin jossain vaiheessa Alfred Hitchcock esittää ja Yö-kuttu tuli peräkkäin ja tuossa järjestyksessä, eli Yö-juttu päätti ohjelmiston yömyöhällä, eli noin puoli yhdeltätoista :)
t: lainaamasi kirjoittaja
Reinikaisen haluaisin takaisin telkkariin!
Trasselirakastaja!
Se oli niin täydellisen hyvä maalaispitäjäkomedia. Ja sitä ei ole saatavilla dvd:nä. Kai mahdoton toive että tulisi uusintana:( Jos jollakin olisi vaikka VHs -nauhoitteena niin ostaisin ja muunnattaisin DVD:ksi. Muistaako kukaan teistä sitä sarjaa?
Ehkä noin 15 vuotta sitten tuli arkiaamuisin sellainen komesdiasarja, jossa stressaantunut äiti hoitaa pieniä lapsia kotona. Ah - itselläkin oli pienet lapset silloin ja se oli niin terapeuttista nähdä samat pulmat jollakin toisellakin. Sitä olen monesti miettinyt, mikä sen sarjan nimi oli. Ja näkisikö joskus vielä sen.
Hei eiks kukaan muista saksalaista poliisisarjaa Derrick. Tyylikäs herrasmies.
Poliisi- tv ja silminnäkijä