Aiotko alkaa tapailemaan Olli Saarelaa, kun hän vapautuu seuraavasta naisesta? Mä en ehdi,
koska olen luvannut jo Hjallikselle elo- ja syyskuun. Hjallista ei haittaa, että tekstailen samalla Ilkka Kanervan kanssa. Siksi valitsin hänet.
Kommentit (47)
lämmittäjää? Vai tykkääkö se vain tekstiviestihommeleista?
sen jälkeen kun on erottu. Ole tosi varovainen, ettet jätä mitään todisteita.
osaa antaa yhtään arvoa Masan primitiiviselle puolelle, johon ei hienostelut juustoilla ja viineillä kuulu.
Mä voisin kyllä käydä lohduttamassa Masaa Rosamundilla. Onko sillä vielä muuten se Nurmijärven pytinki?
Mutta ei ole kyllä Björkqvistienkään talo Jämsässä, ei sen puoleen. Olisko laskusuhdanne?
Onko nyt niin, että kukaan ei ota vastuuta Jari Hedmanista? -ap
Johanna Tukiainen. Onko Johku linjoilla?
ei sen tarvi pärjätä yksin kuin pari viikkoa. Sit kun sä alotat Hjalliksen kanssa niin se voi ottaa sen Helunan.
Sillä ei kuitenkaan ole valtaa ja se ei osaa tehdä uuniperunoita.
Eikö jonkun pitäisi jo näyttäytyä senkin seurassa jossain? Mä lähtisin muuten, mutta taidan olla sille liian lyhyt..
kentän laidalla edes loppukesän? -ap
kukaan koskaan muista Pentti Linkolaa?
Kuka olisi valmis lähtemään Linkolan kanssa verkkoja nostamaan?
naisella pitää olla joko koulutus tai isot tissit. Onko sulla jompikumpi? Sit iltaisin pitää tuudittaa Häksy uneen taputtelemalla pyllylle ja tarjoamalla pullamössöä. -ap
Onko se paloturvallinen paikka? En halua häkämyrkytystä.
Sitä mä voisin vähän aikaa lohduttaa.
täyttyisi noi kumpikin kriteeri ton häkkisen suhteen, koulutus (DI) ja isot tissitkin (E) =D
oliskos jollain sen numeroa laittaa? tosin pari seuraavaa viikkoa olen kyllä jo varannut nykäsen masalle kun mervi soitteli ja kyseli tuurajaa. on ne urheilijat switten niin lutusia. ja mitenkään se sievinenkin pärjää nyt pienen vauvan kanssa öisin, pitäiskö jonkun tarjota sillekin yösijaa jos vaikka korvatulpat pääsee loppumaan vihdin apteekista?
Jos mä ottaisin sen, olis niin kiva lukea sitten lehdistäkin kun se iloitsee, että "nyt olen taas saanut torttua".
tuo rollareitten ronnie wood on kans tärähtänyt nyt. 61v. ukko on jättänyt vaimonsa 23 avioliittovuoden jälkeen ja karannut jonkun 18v. venäläisen tarjoilijan kanssa ryypiskelemään. siinä olis nyt sauma jollekin työhönsä kypsääntyneelle tytölle päästä esittelemään suomalaisittain eksoottisia sulojaan.
Tuki mieleen, että kun se Mertalaska ei ilmeisesti tykkää mehusta ja uuniperunoista, vaan haluaa edustaa aina niin eurooppalaisittain, niin voisko joku teistä saunoa joskus Matti Vanhasen kanssa ja ehkä myös vehdata salin pöydällä? Matti tarjoaa mehun. -ap