Miten olette suhteessa ratkaisseet eriävät halut?
Monissa suhteissa yksi iso ongelma on puolisoiden eriävät libidot. Miten olette ratkaisseet teidän suhteestanne tämän ongelman, niin että molemmat ovat tyytyväisiä ja arki on taas alkanut pelata ilman sen suurempia ongelmia?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole eriävät halut. Molemmat haluaa toisiaan. Joku päivä voi olla väsy tai jotain muuta, murhetta, kiirettä tms mutta sitä puhutaan suoraan. Lähellä ollaan silloinkin. Mutta normaalisti menee hyvin yksiin.
Tämä kommenttisi auttoikin paljon aloittajan ongelmaan kun tulit kehuskelemaan ettei aihe koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole eriävät halut. Molemmat haluaa toisiaan. Joku päivä voi olla väsy tai jotain muuta, murhetta, kiirettä tms mutta sitä puhutaan suoraan. Lähellä ollaan silloinkin. Mutta normaalisti menee hyvin yksiin.
Kiitos tästä täysin turhasta tiedosta! Selviää vain se, että olette yksi niistä onnekkaista keillä menee yksiin.
Me olemme sopineet, että pitää suostua vaikkei huvittaisikaan. Max. 1 kieltäytymiskortin voi käyttää kuukaudessa 😄 Pian 20 vuotta menty näin, mutta ei meillä sitten loppujen lopuksi varmaan niin kauhean erilaiset halut olekaan. Olen huomannut, että mitä enemmän harrastaa, vaikka toisen mieliksi, sitä enemmän myös itse haluaa. Jos tulee pitkä tauko niin halut katoaa tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme sopineet, että pitää suostua vaikkei huvittaisikaan. Max. 1 kieltäytymiskortin voi käyttää kuukaudessa 😄 Pian 20 vuotta menty näin, mutta ei meillä sitten loppujen lopuksi varmaan niin kauhean erilaiset halut olekaan. Olen huomannut, että mitä enemmän harrastaa, vaikka toisen mieliksi, sitä enemmän myös itse haluaa. Jos tulee pitkä tauko niin halut katoaa tyystin.
Jos kerran kuussa on lupa kieltäytyä ja tähän on molemmat osapuolet suosiolla lähteneet mukaan, niin ne halut silloin natsaavat aikas hyvin yhteen. Joillekin tuo teidän kielto on se ainoa kerta kuukaudessa kun edes saa, jos sitäkään. Muuten myydään "ei oota" ja himokkaampi puoli joutuu kärvistelemään.
Ei niitä oikeasti voi ratkaista vaan niistä tulee toistuvia riitoja. Nykyinen on halukkain nainen minkä olen kohdannut. Meillä ns. alkuhuuma kesti reilusti yli kaksi vuotta. Nytkin jos oikein haluaisin niin varmasti saisin jotain. Se ei aina nappaa kun tykkään että toiminnassa on rehellistä halua.
Viime yönä humalassa vähän suomensin kuinka hiljaista meillä on sängyssä. Sain ja toinen sai muutaman kerran. Puute ei ole kiinni siitä etteikö nainen myös nauti. Kyse on halujen määrästä. Omista haluista jos voisin luovuttaa edes osan niin mitään ongelmia ei olisi. Mulla ei hyydy halut pitkässäkään ajassa saman naisen kanssa.
Ainoa käytännön ratkaisu on oman käden oikeus. Varsinkin krapulapanetuksissa menee nykäsmäisesti fifti/siksti. Ei yksikään nainen tähän menessä ole pystynyt/jaksanut niissä tarpeeksi. Myönnän että haluni on aika reippaat. Suorastaan koomiset ikäni huomioiden. Olen 47 ja halujeni puolesta olen kuin teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kuussa on lupa kieltäytyä ja tähän on molemmat osapuolet suosiolla lähteneet mukaan, niin ne halut silloin natsaavat aikas hyvin yhteen. Joillekin tuo teidän kielto on se ainoa kerta kuukaudessa kun edes saa, jos sitäkään. Muuten myydään "ei oota" ja himokkaampi puoli joutuu kärvistelemään.
Jos tällä kerran kuukaudessa saa kieltätyä viitataan vuotoon niin siihenkin on ratkaisu, oraali. Sitä olen antanut useita kertoja ja kun olen pyrkinyt että molemmille hyvää niin olen antanut mallia. Ensin olen huolella tyydyttänyt naisen ja sitten vasta pyytänyt että neitikin voi käyttää suutaan. On muuten löytynyt haluja näyttää että osaa sitä muutkin.
Siten että seksi on loppunut kokonaan ja kumpikin masturboi yksin kun tekee mieli laueta. Eipä tarvitse neuvotella eikä pettyä enää.