Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää - tytön kevätjuhlapukeutuminen

Kahden alakoululaisen äiti
02.06.2018 |

Halusi laittaa paidan ja shorsit ja sandaalit. Kaikilla muilla, siis todellakin koko koulun tytöillä, jotka salissa näin, oli mekko ja juhlakengät. Hävetti. Ei näköjään paljoa kiinnosta oma habitus. Vielä huono todistus kaupan päälle. Tuntuu just aika pahalle. Mikään kiitos, kehu eikä kannustus auta. Ei rajat ei säännöt ei rakkaus. Tekee mitä haluaa ja mikään ei näytä kiinnostavan. Opit ja neuvot valuu kuin vesi hanhen niskasta.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mekot/ihan sama mitkä juhlavaatteet eivät tunnu päällä hyvältä, niin ei niitä silloin tarvitse pitää. Oma äitini yritti pakottaa minulle mekkoa päälle, mutta kieltäydyin, ja laitoin kauluspaidan, kravatin ja suorat housut. Meidän yseistä olin ainoa, jolla oli "tavallisesta tyylistä" poikkeavat vaatteet. Pojilla oli puvut päällä ja tytöillä mekot.

Jos oma lapseni joskus haluaa pukeutua tiettyihin vaatteisiin tietyssä tilanteessa, annan hänen tehdä niin. Pääasiana on kuitenkin se, että hän itse pitää siitä, miltä näyttää. Eikä vanhempien pitäisi hävetä.

Vierailija
122/124 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi laittoi mieleisensä vaatteet.

Todistus vastaa perimää, josta pahoitteluni.

Olisi ikävää olla äiti, joka häpeää omaa lastaan.

Mun on pakko ottaa kantaa tuohon "todistus vastaa perimää" -kohtaan. Meiltä löytyy yläasteen juuri päättänyt tyttö, jonka keskiarvo oli 9,7. Vanhemmista isä on peruskoulussa luokan kerrannut narkomaani (ei tekemisissä) ja äiti koulunsa 6,8 keskiarvolla päättänyt entinen narkomaani. Että ei se aina taida periytyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä ikäinen?

10 v

mun 10v laittoi kevätjuhlaan sinisen mekon tosin jo 12v niin halusi laittaa vaan hameen ja T-paidan ihan siisti.

Vierailija
124/124 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat tori.fi myyntiin ja uusien, parempien pönkääminen tulille. Muuta neuvoa ei tule!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi