+25v lapseton nainen: loukkaannutko, jos joku olettaa sinun olevan äiti, vaikket oikeasti olekaan?
Kommentit (15)
En mutta miksi kukaan olettaisi ihmisellä olevan lapsia jos sellanen ei pyöri helmoissa tai muuten ole merkkejä ilmassa?
Kaksvitosena olisi hyvä olla jo pari lasta tehtynä, niin kauan kuin terveydentila on hyvä ja hedelmällisyys kunnossa. Opiskella ehtii myöhemminkin.
Riippuu nyt tilanteesta mutta yleisesti ottaen miksi tuollaisesta pitäisi loukkaantua?
Vierailija kirjoitti:
Kaksvitosena olisi hyvä olla jo pari lasta tehtynä, niin kauan kuin terveydentila on hyvä ja hedelmällisyys kunnossa. Opiskella ehtii myöhemminkin.
Taas näitä ääliömäisiä kommentteja. Ei niitä lapsia niin vain tehdä. Pitäisi katsos olla kumppanikin. Neitsyt on jo kerran synnyttänyt, ei taida tapahtua enää.
T. 35v. ikisinkku
Kukaan ei kyllä vahingossakaan luule mua äidiksi
Vierailija kirjoitti:
Riippuu nyt tilanteesta mutta yleisesti ottaen miksi tuollaisesta pitäisi loukkaantua?
Emmä vaan tiedä. Ainakin tällä palstalla ton ikäiset naiset suuttuu joka kerta, kun kirjoitan, että +25v naiset on milffejä. Ihan moderaattoria myöten.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia hankkineet ovat täysiä idiootteja. Loukkaa ja suututtaa, jos minua luullaan täydeksi idiootiksi.
Ei ole vielä tähän mennessä kukaan olettanut, että olen äiti. Joskus on kysytty, onko minulla lapsia ja kun olen sanonut, että ei ole, on se aihe jäänyt siihen.
En silti loukkaantuisi, jos joku olettaisi. Miksi loukkaantuisin?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vaan kysyttiin, loukkaannutko vai et. Ei se tarkota sitä, että siitä pitäis loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä vaan tiedä. Ainakin tällä palstalla ton ikäiset naiset suuttuu joka kerta, kun kirjoitan, että +25v naiset on milffejä. Ihan moderaattoria myöten.
En ole huomannut mainitsemaasi suuttumusta mutta eikö tuo ole vähän hölmö väittämä/mielipide koska sanot, että ainoastaan +25v äidit on milffejä, että kaikilla +25v naisilla on lapsia, että kaikki +25v naiset ja äidit on pantavia vaikka et tiedä heistä mitään edes ulkonäköä.
Olisin hyvin hämilläni. Kukaan ei yleensä oleta minun olevan yli 14v. Ja kehtaavat sanoa sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tähän mennessä kukaan olettanut, että olen äiti. Joskus on kysytty, onko minulla lapsia ja kun olen sanonut, että ei ole, on se aihe jäänyt siihen.
En silti loukkaantuisi, jos joku olettaisi. Miksi loukkaantuisin?
Halusin sanoa ihan sama. Joskus on edes sanottu että juu oot vielä nuori (28 siis) :D En tajukaan sitä miksi pitäis luokkantua?
Vierailija kirjoitti:
Vanha koira tunnetusti oppii uusia temppuja.
Koska olen lapsen näköinen nainen, niin olisin ''loukkaantunut''. :D Mua siis luullaan usein teiniksi 15-v. Ja olen kuullut sen monelta ulkopuoliselta :/
En, päinvastoin. Jos joku voi ajatella tämän näköisen harrastaneen niitä touhuja, niin mulle tulisi siitä hyvä mieli. Pari kertaa on luultukin äidiksi, kun olen ollut lapsenvahtina.