Mikä nettideitti olisi jossa olisi 40 +v JÄRKEVIÄ ja TOSISSAAN olevia akateemisia miehiä. Yksikin kyllä riittäisi..
siinäpä se jo tulikin kysymys.. tinder jo niin nähty. ei kiitos enää. olisiko hyviä neuvoja kellään?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen?
Akateemiset ihmiset ovat tosi älykkäitä, eivät lainkaan systeemin indoktrinoimia.
hei pliis, ei mitään idioottivastauksia sihteeriopistoista jne. mä niin tartteisin oikeasti hyvää elämääni!! muita samassa tilasssa olevia linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Iskurissa on joitakin.
Iskari netissä on myös jotakin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen?
Akateemiset ihmiset ovat tosi älykkäitä, eivät lainkaan systeemin indoktrinoimia.
Käykö uimamaisteri?
no miksi akateeminen. no siksi koska olen itsekin aika ajattelevainen. herkkyyttä pitää olla myös. että ei ihan perusmaukat mun kanssa viihdy.. mutta voihan elämä yllättää.. ja perusputkarista löytyä elämän rakkaus. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen?
Käykö uimamaisteri?
Ei tavallinen ,vain priimusmaisteri tai uimadosentti.
Vierailija kirjoitti:
no miksi akateeminen. no siksi koska olen itsekin aika ajattelevainen. herkkyyttä pitää olla myös. että ei ihan perusmaukat mun kanssa viihdy.. mutta voihan elämä yllättää.. ja perusputkarista löytyä elämän rakkaus. <3
Oletko itse akateeminen? Mitä olet opiskellut?
uimamaisteri vois opettaa mut uimaan. aina on mahdollisuuksia!
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ajattelija. Kerropas meille vaikkapa aluksi ajatuksesi siitä miten raha luodaan.
Haa, just joku elämänsä sankari tuumasi mulle et "en siedä pelle ämmiä" kun en lämmennyt.
Jaahas 🙄
Suomi24: ssa olisi kireäksi syötettyä ja juotettua suomalaista vaaleanpunervaa laatulihaa kusisella pippelillä varustettuna. Aivoissa liikkuu jotain tai ei liiku enää niillä kymmenillä. Joillain on täysin tyhjä katse, ehkä välttäisit niitä. Peruskoulu ja elämänkoulua varmuudella käyty ja osalla ihan ammattikin.
Älä edes yritä... niille jo 26v on mummo ja niille kelpaa vaan alle 50-kiloset, lyhyet sirot pikkutissitytöt.
N18
että niitä nettideittejähän mä täällä kyselin.. olisko niistä ideoita? :D
Ei akateemisten miesten tarvitse roikkua missään nettideiteissä, niillä on ihan tarpeeksi tuttavuuksia oikeassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi akateeminen?
Kiitos nauruista ja kaunista kesää. Toivottvasti löydät etsimäsi.
Terveisin: 30 vuotias akateeminen mies (sinkku)
Sihteeriopiston foorumi?