Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitätkö erityistoiveita kahvilassa?

Vierailija
01.06.2018 |

Esimerkiksi laten kevytmaitoon tai cappuccinon rasvattomaan maitoon tai soijamaitoon tehtynä? Ulkomailla on tavallista pyytää tuotteita sovellettuina omaan ruokavalioon sopiviksi mutta Suomessa jotenkin nolottaa esittää toiveita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mua hävettää. Jos kysyy et mihin maitoon ni sit sanon.

Vierailija
2/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin maitoon otat jos saat valita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ainakin usein vartavasten kysytään että, että tuleeko tavalliseen maitoon. siihen on sitten helppo sanoa jos haluaa jotain muuta. joissain paikoissa maitovaihtoehdot on myös esillä. ei pitäis olla mitenkään noloa siis. aattelen että on nolompaa sille kahvilalle, jos ei ole tarjolla muita vaihtoehtoja. eivät ole kiinni tässä ajassa ja trendeissä. 

Vierailija
4/11 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin maitoon otat jos saat valita?

Soija tai kaura.

Vierailija
5/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

multa ainakin usein vartavasten kysytään että, että tuleeko tavalliseen maitoon. siihen on sitten helppo sanoa jos haluaa jotain muuta. joissain paikoissa maitovaihtoehdot on myös esillä. ei pitäis olla mitenkään noloa siis. aattelen että on nolompaa sille kahvilalle, jos ei ole tarjolla muita vaihtoehtoja. eivät ole kiinni tässä ajassa ja trendeissä. 

Yleensä kahvit tehdään täysmaitoon jos ei esitä erityistoiveita.

Vierailija
6/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Helsingissä?

Vierailija
7/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä. Otan sitä mitä listalta löytyy. Ei ole allergioita eikä erikoisruokavalioita.

Vierailija
8/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä ainakin kahviloiden listoilla lukee kaikki vaihtoehdot, mitä maitoja voidaan laittaa erikoiskahveihin. Eli en pidä erikoisena, jos valitsen jotain, mitä siellä listalla on.:)

Vierailija
9/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pyydän että voisiko munkin tilalle saada nunnan.

Vierailija
10/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä. Sairastan keliakiaa ja vieläkin monissa paikoissa "gluteenitonta on pakastimessa". Sanon siihenkin aina, että "ei tarvii minun takia sulattaa" ja yleensä näyttävät tyytyväisiltä, kun ei tarvitse tehdä sitä. Missään ei ole ikinä sanottu esim. "siitä ei olisi vaivaa" tai "mielelläni sulatan" tms.

Vierailija
11/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ärsyttää, kun ihmiset tilaavat maitokahvin. Kun sen sitten heille teen, ihmettelevät kovasti. Olen siis tehnyt heille cafe au laitin. Ruvetaan yleensä sitten kitisemään hinnasta. Tarkoittivatkin tavallista kahvia maidolla. Tilatkaa jumalauta sitä mitä oikeasti haluatte!!!! En voi tietää, että olette niin sivistymättömiä, ettette ymmärrä mitä tilaatte!!!!

T.Kahvilan työntekijä