Mistä te lihavat (100+ kg) saatte itsevarmuutenne? Kyselee normaalipainoinen nainen
Eräs lihava tuttuni (100+ kg) osti tiukan vartalon myötäisen nuden/beigen värisen topin ja tokaisi mulle "Joku mies saattaa nyt kesällä vaikka vislata mulle kun kävelen tää päällä kaupungilla ;)" Öhhh. Itse en IKINÄ voisi kuvitella itsestäni noin ja olen tosiaan normaalipainoinen nainen. Mulla ei ole lainkaan itsevarmuutta ja pukeudun kesälläkin mahdollisimman peittäviin ja löysiin vaatteisiin. Häpeän pientä pömppistäni ja pieniä tissejäni. Tällä lihavalla tutullani on kyllä todella isot riippurinnat mutta on hänellä kyllä ylimääräistä muuallakin. Olen kateellinen hänen itsevarmuudelleen ja sille että hän voi pukeutua mihin vain kiloistaan huolimatta :(
Kommentit (53)
Olisiko vaikka hyvistä ihmissuhteista, saavutuksista ja onnistumisista esimerkiksi työelämässä, positiivisesta asenteesta itseäni ja elämää kohtaan, onnellisuudesta ylipäätään jne? Itsevarmuus ei todellakaan riipu pelkästään ulkonäöstä tai painosta. Vaikka olisi kuinka upea kaunotar mallinmitoissa, voi olla hyvin epävarma itsestään, niin ulkonäön kuin monen muunkin asian suhteen. Ja sitten taas päinvastoin.
Tosin tuollainen kommentti nyt ei tarkoita vielä mitään sen ihmeempää, saattoi olla vain huumorista kyse :) Itse ainakin heitän välillä jotain tuon kaltaista juttua, mutta en silti oikeasti kuvittele saavani miehiltä erityisemmin ihailua osakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ap:n oikein mainita ne todella isot RIIPPUrinnat.. Nätisti joo puhuu ystävästään..
Niin? Mistä lähtien riippurinnat on ollut jotenkin negatiivinen sana? Olisiko pitänyt kirjoittaa "isot rinnat", no musta isot rinnat/riippurinnat on sama asia. Ps. missä kohtaa tekstissäni mainitsen että kyseessä on ystäväni?
Tissikateus? P.S. Isot rinnat eivät ole synonyymi riippurinnoille.
Aivan, kaikki isot rinnat ei ole riippurintoja. Ei ap ehkä pienitissisenä ole noteerannut tätä, mutta riippurinnat, riipparit, jne ON haukkumasana! Ja mistä ap edes tietää, roikkuvatko TUTTUNSA rinnat? Kovasti koitti korostaa, että kyse EI ole hänen ystävästään vaan jostain tutusta.
Mistä tiedän että ne roikkuvat? Hän on postannut blogiinsa itsestään alastonkuvan. Siitä tiedän.
hah,, niin varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ap:n oikein mainita ne todella isot RIIPPUrinnat.. Nätisti joo puhuu ystävästään..
Niin? Mistä lähtien riippurinnat on ollut jotenkin negatiivinen sana? Olisiko pitänyt kirjoittaa "isot rinnat", no musta isot rinnat/riippurinnat on sama asia. Ps. missä kohtaa tekstissäni mainitsen että kyseessä on ystäväni?
Aivan, kaikki isot rinnat ei ole riippurintoja. Ei ap ehkä pienitissisenä ole noteerannut tätä, mutta riippurinnat, riipparit, jne ON haukkumasana! Ja mistä ap edes tietää, roikkuvatko TUTTUNSA rinnat? Kovasti koitti korostaa, että kyse EI ole hänen ystävästään vaan jostain tutusta.
Mistä tiedän että ne roikkuvat? Hän on postannut blogiinsa itsestään alastonkuvan. Siitä tiedän.
hah,, niin varmaan :D
Seuraavaksi se haukkuu sen kuvitteellisen alastonkuvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan vee. Me käytetään täällä ihan yleisesti sanaa riipparit jne, eikä kukaan koe sitä haukkumasanana. Se vain on fakta, että toisilla riippuu ja toisilla ei. Miksi kaikesta täytyy uhriutua ja kokea hirveänä haukkumisena.
T. C-kupin riippareiden omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan vee. Me käytetään täällä ihan yleisesti sanaa riipparit jne, eikä kukaan koe sitä haukkumasanana. Se vain on fakta, että toisilla riippuu ja toisilla ei. Miksi kaikesta täytyy uhriutua ja kokea hirveänä haukkumisena.
Ai te? No kai tajuatte, ettette ole koko suomi? Täällä riipparit on haukkumasana. Kuten myös tällä palstalla.
Ap:n piti silti erikseen mainita, että ne rinnat riippuvat.
Kummasti ryhti paranee, kun ajattelen hintelän ruipelon sätkivän muhkeiden pakaroideni alla naama punaisena huohottaen.
Olen vielåkin suht nuori, mutta olen ollut sekä hoikka että ylipainoinen. Kun olin hoikka, mulla ei ollut itsetuntoa juurikaan, aina oli jotain peiteltävää, paranneltavaa ulkonäössä jne. Sitten tuli kilot päälle, eikä enää ole niin tarkkaa, koska sellaiseen yleisesti tavoiteltavaan ulkonäköön on niin paljon matkaa, että hällä väliä. Eli hoikkana mielestäni itsestään löytää enemmän vikoja, koska on tavallaan lähempänä sitä kaikkea mitä julkisessa puheessa mielletään kauniiksi ja tavoiteltavaksi. Lihavana et tule sitä ihan heti saavuttamaan, joten sellaisesta et myöskään jaksa enää välittää. Helpompi olla rento itsensä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai te? No kai tajuatte, ettette ole koko suomi? Täällä riipparit on haukkumasana. Kuten myös tällä palstalla.
No jos riippurinnat/riipparit on haukkumasana, niin mikä sana kuvaisi roikkuvia rintoja neutraalisti? Vai onko koko rintojen roikkumisesta mainitseminen ylipäätään sinusta haukkumista kontekstista riippumatta?
A-kupin rinnat Hyvän kokoiset Sopivat Kauniit Ei kannata isontaa Kelpaa minule Oletko vapaa haluatko kaverin olen 52v mies oulusta 0409320389
En hae sitä vaa'asta.
Se on huono paikka lähes kelle vaan.
Hyvä itsetunto rakennetaan jo lapsena, kuin myös kunto. Näille perustoille on hyvä elämänsä rakentaa, kuten itse olen tehnyt. Painolla ei tässä asiassa ole ollut merkitystä.