Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain juuri evästä kaupasta ja teinejä valui kassoille energiajuomien sekä karkkipussien kanssa

Vierailija
01.06.2018 |

Teki mieli sanoa yhdelle pojalle, jonka rintavarustus oli varmaan D-kuppia että jos pistäisit sen karkkipussin pois ja hakisit vaikka omenan... Pojan kaverit olivat vielä hoikkia, mutta kuinka kauan?
Lipitetään energiajuomaa, istutaan mopoautossa ja sitten vanhempi sukupolvi kauhistelee, miten nuoriso lihoo...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se terve, hoikka, vanhempi sukupolvi :D

Vierailija
2/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sun rahkapurkki leventää persettä samalla tavalla. Toimistotytön salikäynti=rahkapurkin suureellinen ja näyttävä maksaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...

Vierailija
4/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pojat ovat vielä nukkumassa...

Vierailija
5/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...

Miksi sinun pitäisi se edes ymmärtää?

Vierailija
6/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ne on kasvaneet siinä kahvinjuontiläpän keskellä: mitään ei muka voi tehdä ilman ekaa kuppia, ei saa ees puhua, vielä pitää juoda että pysyy hereillä iltaan asti. Siis narkkarihommia. Tottakai teini esittää aikuista ja tekee tota samaa, samalla oikeasti koukuttaen itsensä.

Meillä porukat joi kyllä kahvia, mutta ei ikinä arkena kotona. Ite en vissii ole vieläkään aikuinen kun en moista moskaa harrasta.

Vierailija
7/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litrassa energiajuomaa on 52 sokeripalaa.

Pidän huolestuttavana sitä, että hyvin nuoret lapset liikkuvat vähän, syövät liikaa ja ovat huonokuntoisia.

Tupakoiva tai nuuskaava ylipainoinen nuori on kurja näky. Elinaika on lyhyempi, kuin vanhemmilla.

Lapset usein seuraavat mallia, jonka näkevät kotonaan.

Vierailija
8/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistossa se ongelma on - lääketiede on vaan sen verran heikkoa että ei tunnista mikrobeja, jotka esim. aiheuttavat ärtyvän suolen oireyhtymän. Crohnin taudissa taas suoli on paikoittain koko seinän läpi infektoitu, eli infektio on tosi syvällä. Tämä johtuu heikosta immuunipuolustuksesta, joka ei toimi täysillä - geneettinen vika. Näinkin vakava ongelma, ja ei siihen silti kuole yleensä.

Krapulan oireet - tiedoksi kaikille - johtuu siitä että suoli rupeaa vuotamaan mikrobeja verenkiertoon, koska alkoholi on sen verran myrkyllinen suoliston immuunipuolustukselle. Ei siihenkään kuole, mutta ei ole mukavaa. Jos mikrobeja pääsee liikaa verenkiertoon, niin elimistö rappeutuu nopeaa tahtia, kuten alkoholisteilla, ja maksa infektoituu eniten, koska se suodattaa verta, ja veressä sen verran mikrobeja että maksan läpi kulkevat mikrobit infektoivat senkin perusteellisesti.

Ei tarvitse löytää mitään hirmumikrobeja selittämään krooniset sairaudet, ihan suoliston ns. "harmiton" aines riittää siihen.

Vierailija
9/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evästä hakivat kouluun.

Mutta huomenna alkaa kesäloma!

Vierailija
10/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin join energiajuomia yläkoulussa päivittäin, ja se näkyy hampaideni kunnossa... kuitenkin syy sille oli se, että aamupäivän aikana alkoi väsyttää niin paljon, että piristävän juoman tarve oli melkeinpä välttämätön. Oikea ratkaisu tilanteeseen olisi ollut unirytmin korjaaminen, mutta mitenpä sitä malttaa kun kuumimmat puheenaiheet kavereiden kanssa käytiin läpi juuri keskiyöllä.

Vierailija
11/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle sanoisit painostani, niin kuulisit kyllä kunniasi omasta vartalostasi ja kaikista muistakin näkyvistä seikoista. Tervetuloa haastamaan. Et voi tietää, kuka ja millainen ihminen on vastassa. 

Vierailija
12/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa omasta elämästään.

Mä en ainakaan huolestu siitä, jos naapurin jonne vetää kymmenen tölkkiä eeässää päivässä.

Ei se mulle mitään haittaa tee.

Vierailija
13/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun minä en, niin ei kyllä kukaan muukaan, en kyllä ymmärrä..." :D Näitähän piisaa.

Eipä silti, ei kai niitä energiajuomia kukaan varsinaisesti tarvitsekaan. Mutta elämässä on niin paljon sellaista, mitä ei oikeasti tarvitse - varmaan sinullakin.

Vierailija
14/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen energiajuomia haimme limsaa ja karkkia, olimme paljon fiksumpia, vai?

Vierailija
15/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa omasta elämästään.

Mä en ainakaan huolestu siitä, jos naapurin jonne vetää kymmenen tölkkiä eeässää päivässä.

Ei se mulle mitään haittaa tee.

Kyllähän tästä päästään noihin verovarojen käyttämisiin ihan yhtälailla kuin lihavuudestakin ja muista elintapasairauksista (kaikki lihavat eivät ole sairaita). Sä haluat hammaslääkäriin mutta kaikki loppuvuoden ajat on just noille jonneille. Ei haittaa?

Vierailija
16/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nuori ikiaikaiseen mihin tämä maailma on menossa lauseeseen

T. Täti

Vierailija
17/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nuori ikiaikaiseen mihin tämä maailma on menossa lauseeseen

T. Täti

Kyllä millenniaalit on jo nähneet sen verran muutosta ja kehitystä, että voivat olla sen nykyisestä suunnasta huolissaan.

Jos täti ei tiedä, niin millenniaalit ovat noin kolmekymppisiä. Kasvaneet lankapuhelinaikana, tsättäilleet modeemin piiputtaessa ja enemmän perillä em. kahvinjuontiesimerkistä kuin tädit ja sedät, jonnejen vanhemmat.

Vierailija
18/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan että omina kouluaikoina mentiin yläasteellakin suoraan kouluun, eikä kaupan kautta!  Ajatus karkkipussista aamulla oli niin utopinen, ettei se tullut mieleenkään.

Vierailija
19/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä koululaiset oikein syövät aamulla, jos jää niin kova nälkä että pitää hakea  karkkipussit?  Ja mistä edes saavat rahaa?

Vierailija
20/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1980 ja välillä mietin, että olisiko sitä itse voitu keskittyä paremmin aamun ekoilla tunneilla jos olisi ollut tölkki Batteryä!  Kun ei se kotona juotu kaakaokupillinen paljon piristänyt.

Ehkä makeisetkin ovat osa  aivojen hereille saamista, sokeria ja lisäaineita niin  aivot käynnistyy? En tiedä, kun en ole kokellut moista komboa...