Hain juuri evästä kaupasta ja teinejä valui kassoille energiajuomien sekä karkkipussien kanssa
Teki mieli sanoa yhdelle pojalle, jonka rintavarustus oli varmaan D-kuppia että jos pistäisit sen karkkipussin pois ja hakisit vaikka omenan... Pojan kaverit olivat vielä hoikkia, mutta kuinka kauan?
Lipitetään energiajuomaa, istutaan mopoautossa ja sitten vanhempi sukupolvi kauhistelee, miten nuoriso lihoo...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...
hyvän makuista
jo on aikoja eletty,aikuiset haukkumassa toista painosta... mistäs tiedät jos hänellä oli vaikka sairaus?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...
Kyllä maailma on menossa aika hyvään paikkaan, jos ihmisten suurimmat ongelmat ovat se, että toiset ihmiset pitävät toisista asioista kuin he itse. MIHIN MAAILMA ON MENOSSA, IHMISET JUO KAHVIA JA ENERGIAJUOMAA, KYSYMPÄHÄN VAAN!?!
Minä muistan kun kesällä kaksi tukevaa pikkutyttöä napapaidoissa ostivat limsapullot ja sipsipussit, teki mieli minunkin oikeasti ehdottaa että jos viette nuo pois ja haette vesipullot ja hedelmät!
En ymmärrä mikä juttu tuo on, että ennen kouluun meno haetaan karkkipussit! Energiajuomat ymmärrän, mutta karkki aamupalaksi?
Ei haittaa...käyn yksityisellä.