Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain juuri evästä kaupasta ja teinejä valui kassoille energiajuomien sekä karkkipussien kanssa

Vierailija
01.06.2018 |

Teki mieli sanoa yhdelle pojalle, jonka rintavarustus oli varmaan D-kuppia että jos pistäisit sen karkkipussin pois ja hakisit vaikka omenan... Pojan kaverit olivat vielä hoikkia, mutta kuinka kauan?
Lipitetään energiajuomaa, istutaan mopoautossa ja sitten vanhempi sukupolvi kauhistelee, miten nuoriso lihoo...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa omasta elämästään.

Mä en ainakaan huolestu siitä, jos naapurin jonne vetää kymmenen tölkkiä eeässää päivässä.

Ei se mulle mitään haittaa tee.

Kyllähän tästä päästään noihin verovarojen käyttämisiin ihan yhtälailla kuin lihavuudestakin ja muista elintapasairauksista (kaikki lihavat eivät ole sairaita). Sä haluat hammaslääkäriin mutta kaikki loppuvuoden ajat on just noille jonneille. Ei haittaa?

Ei haittaa...käyn yksityisellä.

Vierailija
22/26 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...

hyvän makuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on aikoja eletty,aikuiset haukkumassa toista painosta... mistäs tiedät jos hänellä oli vaikka sairaus?

Vierailija
24/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin nuoret alle parikymppiset tarvitsevat energiajuomia? Mä olen kohta 30 enkä juo edes kahvia. En koe että tarvitsisin jossain pullomuodossa lisäenergiaa? Saati nuoret? Mihin tää maailma on menossa...

Kyllä maailma on menossa aika hyvään paikkaan, jos ihmisten suurimmat ongelmat ovat se, että toiset ihmiset pitävät toisista asioista kuin he itse. MIHIN MAAILMA ON MENOSSA, IHMISET JUO KAHVIA JA ENERGIAJUOMAA, KYSYMPÄHÄN VAAN!?!

Vierailija
25/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kun kesällä kaksi tukevaa pikkutyttöä napapaidoissa ostivat limsapullot ja sipsipussit, teki mieli minunkin oikeasti ehdottaa että jos viette nuo pois ja haette vesipullot ja hedelmät!

Vierailija
26/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä juttu tuo on, että ennen kouluun meno haetaan karkkipussit! Energiajuomat  ymmärrän, mutta karkki aamupalaksi?