Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ilmoittaa poliisille naapurista, joka ottaa aurinkoa yläosattomissa takapihalla?

Vierailija
30.05.2018 |

Tänäänkin hän makoili mahallaan pyyhkeen päällä pelkissä bikinien alaosissa niin, että sivusta kyllä näkyi rintoja selvästi. Nuoria poikia käveli takapihan ohi ja pysähtyivät kikattelemaan ja osoittivat sormella naista (hän ei itse huomannut poikia). Ei kai se nyt voi oikein olla, että lapset joutuvat näkemään tuollaista? Menkööt jonnekin nakurannalle esittelemään itseään, os kerran pakko on sitä harrastaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurisi ottaa aurinkoa omalla pihallaan, hän ei syyllisty mihinkään rikokseen, omalla pihallaan saa olla miten tykkää. Mutta sinä sen sijaan syyllistyt tirkistelyyn, ja se on rikos.

Vierailija
42/45 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisten pihoille saa katsoa jos sinne ihan tavallisesti näkee. Teknisten apuvälineiden käyttäminen on asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toisten pihoille saa katsoa jos sinne ihan tavallisesti näkee. Teknisten apuvälineiden käyttäminen on asia erikseen.

Eli saanko minä siis tuijottaa naapurin pihalle aidan raosta tai omasta ikkunastani miten vain haluan kunhan ei ole teknisiä apuvälineitä? Cool. Vedänpä käteen samalla.

Vierailija
44/45 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kivoja eikä varmasti kukaan poika pahoita mieltänsä niistä 😁

Vierailija
45/45 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minun naapurissa nuori nainen yläosattomissa nurtsilla. Vois jalkapallo "vahingossa" lentäå sinne viereen ja nainen heittäisi sen mulle takaisin 😉