Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin työkaveriin, ei sormusta.. Miten selvitän onko silti kumppani?

Vierailija
30.05.2018 |

Saman päivän aikana tapahtui kaikki: ihana, hauska ihminen ja yhtäkkiä jotenkin ihastuin. Seuraavalla kahvitauolla sitten katsoin onko sormusta, eikä yllättäen ollut!!
Annoin sitten itseni ihastua ja nyt stalkkasin netistä, niin mikäli on eräässä artikkelissa sama tyyppi, niin ollut naimisissa ainakin muutama vuosi sitten.. En ottanut kuvasta selvää eikä tyypistä löydy muita tietoja.. En kehtaa pyytää kaveriksi facessa. MITEN selvitän asian?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on uskovainen ja parisuhteessa hänellä on usein sormus.

Jos ei usko mihinkään niin ei ole naimisissa eikä pidä uskonnollista merkkiä käsissään.

Se ei silti tarkoita että olisi vapaa mitenkään.

Vierailija
22/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, pitänee jotenkin onkia selville.. Olisi IHANA antaa sydämen sykähtää kun tuo ihanuus ilmestyisi kahville. Nyt on vielä mahis ajatella järjellä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lomasuunnitelmista. Jos on suhteessa, kertonee suunnitelmista me-muodossa. Tämä ei ole idioottivarma tapa, mutta jos puhuu minä-muodossa, siitä voi päätellä että ei ainakaan umpirakastunut ole vaikka jonkinlaisessa suhteessa olisikin.

-----

Ei mullakaan ole sormusta ja puhun "olin lomallani jne". Silti olen erittäin vakavasti sitoutunut puolisooni enkä vaihtaisi häntä mihinkään. Olen esimies-asemassa oleva mies.

Vierailija
24/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se selviä kuin puhumalla. Mielellään hänen kanssaan, eikä teinimäisesti toisilta tiedustellen.

Meillä ei ole sormuksia eikä häitä, mutta kaikki tietävät, että miehellä on lapsia. Lapsista puhuu niin paljon, että usein on luultu yh-isäksi. Asiaa ei auta, että en ole itse somessa, joten näkyvyyteni on aika pieni hänen elämässään. Työtilaisuudetkin on aina ilman avecia. Sekään ei auta, että yhdessä kuljetaan vapaa-ajalla, kun moni on luullut, että minä olen hänen tyttärensä... se on aina yhtä noloa.

Vierailija
25/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on että onko sillä kumppani?

Vierailija
26/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna sen laukkun ulkopuolelle pieni kamera mikrofonilla niin kuulet ja näet lisää.

Vierailija
27/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se muuten kuinka yleistä, ettei ole sormusta vaikka ovat naimisissa? En jotenkin usko/ei vaikuta/pieniä lapsia (jos on sama), että olisi eronnut parissa vuodessa.. On siis ehkä yli 40v. ettei mikään parikymppinen "nyt on muotia olla ilman sormusta" -tyyppi :D

Miehen kanssa käytettiin sormuksia ehkä pari vuotta naimisiin menon jälkeen. Sitten se on vaan jäänyt. Mielestäni sormuksettomuus ei ole mikään varma merkki. Pitääkö avoliitossa elävät ollenkaan sormuksia?

Avoliitto ei merkitse sormuksia ellei olla muuten kihloissa!

Vierailija
28/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi kysyä asiaa? :o

Vierailija
29/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenna sen laukkun ulkopuolelle pieni kamera mikrofonilla niin kuulet ja näet lisää.

Tää ois hyvä, mutta ei sillä ollut laukkua :(

Vierailija
30/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, stalkkaaminen auttoi.. Löysin tuon artikkelissa olevan puolison tyypin kavereista. En tajunnut aiemmin katsoa tai en mennyt niin pitkälle.. :( no nyt menin ja se siitä.

Vierailija
31/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenut mitä on ehdotettu mutta siis...

Katso fonectasta tms sen kotiosoite. Mene sen kodin ulkopuolelle katselemaan ikkunasta, postiluukusta, postilaatikosta, jne. Tongi sen postit, sen roskis,... näkyykö postia naisen nimissä, näkyykö naisten tuotteita roskissa. Tai parempi että et itse mene koska jos se näkee sut niin se tunnistaa sut. Lähetä sun kaveri jota sun työkaveri ei tunne. Sun kaveri voi sitten vaikka jopa koputtaa sen ovelle ja kysellä siltä jotain. Niitäkin on... niitä sellaisia huijareita... "Suomen Gallupista päivää, ehdittekö vastata muutamaan kysymykseen, käytättekö sähköhammasharjaa, käytättekö hammaslankaa, oletteko parisuhteessa, kiitos hei".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan